Anteeksi, mut totaalinen repsAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Hei, mutta kyllä sairaala silti vie tuostakin voiton. Molemmat synnytykset täyttä hel.vettiä sekä osastoaika. Terveydenhoitohenkilökunta on minun kohdallla ollut törkein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan terveyskeskuksessa. en keksi kyllä mitään tosi pahaa. Mutta eukko tiskin takana alkoi huutaa minulle että en ole tarpeeksi kaukana edellisestä potilaasta. Minulla tietysti kuten aina molemmat lapset mukana, toinen pieni vauva, varmasti ehdin siinä kuunnella toisen potilaan asioita, kun itse olin aivan lopussa lisäksi... ei paljon pysty keskittyä edes lapsiin, toisten asioista puhumattakaan. En muista kenen vuoksi olimme sillä kertaa terveyskeskuksessa.
kenen vika oli se että linnut pasko lautasille? eihän ne voi lintuja estää lentämäsät ja paskomasta... hohhoijaaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi...
ja muistelen että tämä tapahtui kauppakeskusksessa ei aivan hesen sisällä?Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi...
tähän täytyy kyllä sanoa, että jos on kunnon asiakaspalvelu, niin asiakkaalle olisi tarjottu ilmaiseksi samainen ateria, mikä melkein jäi sen linnunpaskan alle.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi...
Sorry repeeminen..l.intujen ois varmaan pitänyt pyytää anteeksi kun se ei liene kuitenkaan henk.kunnan. vika että ylipäänsä on lintuja??
No mitä ne suustansa päästi?Kiinnostaa,utelias kun olen...Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen saanut tökeröintä ja törkeintä kohtelua erään Pääkaupunkiseudun sairaalan naistentautienosastolla, sekä toisen sairaalan terveysekeskuspäivystyksessä.
Kummassakin hoitavalta lääkäriltä on päässyt suustaan niin suuri sammakko, ettei koskaan ammatissa, jossa kohtaa ihmisiä ja on vielä heistä vastuussa pitäisi päästää suustaan semmoisia :x olkoonkin että päivvystys on vienyt voimat.
Kerro lisää!Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Pukinmäen Essolla.
Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!Alkuperäinen kirjoittaja endie:huoh mikä ketju!
kaikessa on aina kaksi puolta
terveisin nimimerkki se tiskin toiselta puolelta
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!Alkuperäinen kirjoittaja endie:huoh mikä ketju!
tätä peesaten..Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!Alkuperäinen kirjoittaja endie:huoh mikä ketju!
Kuin myös, mutta oon mä silti huonoa palvelua saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!Alkuperäinen kirjoittaja endie:huoh mikä ketju!