Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
Oulun Askossa joskus 6-7 vuotta sitten. Mentiin nuorena parina ostamaan vuodesohvaa niin myyjä tuumas että ei meillä oikeastaan sen hintaluokan sohvia ole ku ehkä tuo yks (tarjos jotain rocky sohvan tyyppistä)... mistä helvetistä se tiesi minkä hintasta me haetaan...

No haettiin siit naapuri liikkeestä se sohva :)

tuo silmänisku ei kuulu tohon ku tuli vaikken halunnukkaan.
 
vieras
varmaan terveyskeskuksessa. en keksi kyllä mitään tosi pahaa. Mutta eukko tiskin takana alkoi huutaa minulle että en ole tarpeeksi kaukana edellisestä potilaasta. Minulla tietysti kuten aina molemmat lapset mukana, toinen pieni vauva, varmasti ehdin siinä kuunnella toisen potilaan asioita, kun itse olin aivan lopussa lisäksi... ei paljon pysty keskittyä edes lapsiin, toisten asioista puhumattakaan. En muista kenen vuoksi olimme sillä kertaa terveyskeskuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Anteeksi, mut totaalinen reps

:LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan terveyskeskuksessa. en keksi kyllä mitään tosi pahaa. Mutta eukko tiskin takana alkoi huutaa minulle että en ole tarpeeksi kaukana edellisestä potilaasta. Minulla tietysti kuten aina molemmat lapset mukana, toinen pieni vauva, varmasti ehdin siinä kuunnella toisen potilaan asioita, kun itse olin aivan lopussa lisäksi... ei paljon pysty keskittyä edes lapsiin, toisten asioista puhumattakaan. En muista kenen vuoksi olimme sillä kertaa terveyskeskuksessa.
Hei, mutta kyllä sairaala silti vie tuostakin voiton. Molemmat synnytykset täyttä hel.vettiä sekä osastoaika. Terveydenhoitohenkilökunta on minun kohdallla ollut törkein.
 
On yritetty saada parin viikon ajan yhteyttä räystäskouruja asentavaan liikkeeseen. Eka lupasivat käydä, eivät tulleet... On yritetty soittaa, eivät vastaa... Meni hermot, ostetaan puolta kalliimmalla kilpailijalta jolta saa sentään asiallista palvelua :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi... :eek:
:D
Sorry repeeminen..l.intujen ois varmaan pitänyt pyytää anteeksi kun se ei liene kuitenkaan henk.kunnan. vika että ylipäänsä on lintuja??
tähän täytyy kyllä sanoa, että jos on kunnon asiakaspalvelu, niin asiakkaalle olisi tarjottu ilmaiseksi samainen ateria, mikä melkein jäi sen linnunpaskan alle.
Ja kun sellanen roiske siihen tarjottimelle läsähtää, niin ei tee itselläni mieli syödä sitä annosta.

Meidän kahvilassa toimittiin sillätavoin, että jos asiakas (useimmiten kyseessä oli pieni lapsi) kaatoi limpsansa, niin me kiikutettiin tilalle toinen ja siivottiin äkkiä lattia, ettei kukaan liukastu.
Tälläisiä onnettomuuksia ei kuitenkaan joka viikko satu, niin parempi antaa asiakkaalle uusi limu kaatuneen tilalle, että jää parempi mieli, vaikkei se edes myyjän vika ollut :)

 
:)
pari viikkoa synnytyksen jälkeen jouduin sairaalaan, vauva tuli mukaan.No sitten 42 asteen kuumeessa imetin vauvaani ja yksi vanha haahka(hoitsu) tuli repimään imetysliivejäni kesken kaiken pois, ei kuulemma missään tapauksessa saa imettäessä liivejä pitää..ja väkisin siinä keskellä yötä ja sairaana mun ois pitäny opetella imettämään ilman rintakumia.Argh!oli muutenkin omituinen ämmä ja uteli kaikkea henkilökohtaista..olis pitäny tehdä valitus siitä.
 
Olen saanut tökeröintä ja törkeintä kohtelua erään Pääkaupunkiseudun sairaalan naistentautienosastolla, sekä toisen sairaalan terveysekeskuspäivystyksessä.

Kummassakin hoitavalta lääkäriltä on päässyt suustaan niin suuri sammakko, ettei koskaan ammatissa, jossa kohtaa ihmisiä ja on vielä heistä vastuussa pitäisi päästää suustaan semmoisia :x olkoonkin että päivvystys on vienyt voimat.
 
Katja
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen saanut tökeröintä ja törkeintä kohtelua erään Pääkaupunkiseudun sairaalan naistentautienosastolla, sekä toisen sairaalan terveysekeskuspäivystyksessä.

Kummassakin hoitavalta lääkäriltä on päässyt suustaan niin suuri sammakko, ettei koskaan ammatissa, jossa kohtaa ihmisiä ja on vielä heistä vastuussa pitäisi päästää suustaan semmoisia :x olkoonkin että päivvystys on vienyt voimat.
No mitä ne suustansa päästi?Kiinnostaa,utelias kun olen...:)
 
Taare
olin jälkitarkastuksessa paikallisessa terkassa ja makasin pöydällä jalat kohti kattoa. äijä tokasee sieltä sitte että täällä päässä näyttää yhtä hyvältä ku yläpäässä :LOL: miten sekin pitäis ymmärtää
 
pikku-toukka
Tampereen Vauvatalo Johannassa. Ja en todellakaan sinne enää ikinä mene. Mentiin ostamaan vaunuja, tutkittiin kaikkia malleja kun eka lapsi oli tulossa eikä eri vaunumerkeistä mitään tiedetty. Ensin katseltiin vissiin jotain parinsadan euron vaunuja. Sitten tuli myyjä niitä esittelemään, oli tosella mukava. Esitteli siinä meille vaunuja niin sellainen vanha myyjä tuli ja sanoi että "Jos ette aio mitään ostaa, niin lähtekää pois, me suljemme pian." Sulkemisaikaan oli puoli tuntia, ja tämä nuori myyjä joka meille vaunuja esitteli, katsoi toista myyjää suu auki. Ei siinä sitten mitään, mielessä kävi jo, että pitäisikö lähteä menemään, mutta vaunut tarvittiin eikä viitsinyt enää uudestaan lähteä ajamaan pitkää matkaa Tampereelle. Ostettiin sitten kalleimmat vaunut ja nuorempi myyjä lupasi kaupanpäällisiksi sadesuojaa, hyttysverkkoa, vaunulelun. Tämä vanha myyjä vielä kassalla tokaisi toiselle myyjälle, että "Ei tuollaisia olisi tarvinnut antaa." Se täti ei kyllä asiakaspalveluammattiin sopinut..
 
jälkitarkastuksesta tuli mieleen omakin tarkastukseni, jonka vuoksi stressaan jo valmiiksi, että joudunko samalle naislääkärille.

Lääkäri oli sellainen n. viisikymmentävuotias, jolla itsellään oli makkaroita vyötärölle ehtinyt jo kertyä.
No silti hän tokaisi, että rupee tekemään niitä vatsalihasliikkeitä, kun toi pussi tossa mahassa on tosi ruma noin nuorella!
olin vaan, että :eek:
Muutenkin se nainen oli puhuessaan todella ylimielinen ja katsoi todella ilkeästi. Ihan kun hänen päivänsä olisin sinne mennyt pilaamaan.

Hyvä että tämä tuli nyt mieleen.
Kysyn neuvolantädiltä, että kukas se mun lääkäri silloin olikaan ja kieltäydyn menemästä hänen asiakkaakseen enää..
Minä en yleensä pienestä stressaa, mutta heti kun huomasin olevani raskaana uudestaan, niin mietin lähes esimmäisenä, että en kai vain joudu sille huuhkajalle jälkitarkastukseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
huoh mikä ketju!
kaikessa on aina kaksi puolta :whistle:
terveisin nimimerkki se tiskin toiselta puolelta :D
Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!

asiakaspalvelu ammatissa olen minäkin ja tuo Askossa saamani kohtelu ei kyllä ollut mikää kaikessa aina kaksi puolta juttu...

Tuo on ainoa kerta kun olen törkeää palvelua saanut ku en ole turhan tarkka asiakkaana. kyllä se tietty pitäs ymmärtää kaikkien että ihmisiä me kaikki ollaan ja kukaan ei ole täydellinen eikä aina jaksa olla iloinen ja reipas... itse kyllä pyrin siihen, että jos veetuttaa niin en näytä sitä asiakkaille vaan käyn vaikka kahvihuoneessa huokasemassa jos joku ärsyttää. tekohymyä en kyllä naamalleni viritä ku se on kamalinta mitä tiedän...
 

Yhteistyössä