Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
vasta marketissa tapahtui. kassalla mun edellä oli mies, joka maksoi isot ostoksensa ja sit alkoi pakkaileen tavaroita. perään tulin minä ja myyjä ihan kauheeta vauhtia laittoi mun tavarat sen miehen tavaroiden perään. mies raukka yritti mieletöntä kyytiä pakata omansa pois. mua alkoi hävettää, et jos se mies luulee, et otan senkin tavaroita. se sanoi, et tulikohan sillä kaikki mukaan. sanoin, et mielestäni otit kaikki. sit tää mies oli niin nyreissään, et sanoi kassaneitille, et tuli melko kyytiä tavarat. myyjä MUKA pahoitteli asiaa, mut lainkaan oikeasti ollut pahoillaan, kun teki ihan tahallaan nuin törkeesti.

sit ku lähin kaupasta, niin huomasin, et tää mies laittoi asikaspalautetta parhaillaan! :whistle:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Pari kk sitten jouduimme lähtemään polille kun meidän (silloin6kk) vauvelille nous kova kuume(40c) Meidän annettiin odottaa törkeän kauan että ennenkuin joku tuli sanomaan mitä pitäisi tehdä ja suunnilleen sanottiin et mitä vittua tänne tulitte!!!

Niin siis mitä sitten ihan tarkalleen teille sanottiin??? JOs kerta suunnilleen vittua huudettiin?
 
en jaksa kirjautua
Turussa Länsi-keskuksen Citymarketin yhteydessä olevassa kukkakaupassa. Täti oli niin alentuva ja veemäinen etten ikinä enää jalkaani sinne laita vaikka ilmaiseksi jakaisivat rehujaan.
 
Gluteus maximus
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tallinnan laivalla |O Eikä todellakaan enää mennä!
No melkeinpä sama juttu n.5v sitten tuli käytyä tallinkilla ja siivoojat tuli aamulla repii sängystä :eek: ymm |O
näin kävi meilläkin "hakkasivat oveen ja huusivat NYT ON MINUN AIKA; NYT ON MINUN AIKA"

sitten kun olin kehitysvammaisen nuoren kanssa buffetissa niin tarjoilija ei edes vilkaissut meihin päin. Tilasin vettä, niin paiskasi sen eteemme ja kehitysvammaista ei edes palvellut. Siis jotain ihan uskomatonta!
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
Oijoi kuinka tuttua!!! Mikäköhän hittolainen siinä on kun mennään yhdessä asioimaan ja minä sitten kyselen jne. niin vastataan MIEHELLE! Kaikki liikkeet missä attuu asia liippaamaan läheltä elektroniikkaa, autoja, pyöriä, varaosia, rakennustarvikkeita jne. niin minun kysyessä vastataan ja selvitetään MIEHELLE! Ei jumaliste!
Välillä ihan kiusallani olen keskeyttänyt uudella kysymykselle, mutta silti puhutaan miehelle :xmas:
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tallinnan laivalla |O Eikä todellakaan enää mennä!
No melkeinpä sama juttu n.5v sitten tuli käytyä tallinkilla ja siivoojat tuli aamulla repii sängystä :eek: ymm |O
olethan huomioinut että hyttien siivoukset aloitetaan n 30min enne satamaan saapumista. se ilmoitetaan selvästi hyteissä ja silloin on siivoojille annettava työskentelyrauha. mitä siitä tulisi jos jokainen makaisi hytissään satamaan tuloon asti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tallinnan laivalla |O Eikä todellakaan enää mennä!
No melkeinpä sama juttu n.5v sitten tuli käytyä tallinkilla ja siivoojat tuli aamulla repii sängystä :eek: ymm |O
näin kävi meilläkin "hakkasivat oveen ja huusivat NYT ON MINUN AIKA; NYT ON MINUN AIKA"

sitten kun olin kehitysvammaisen nuoren kanssa buffetissa niin tarjoilija ei edes vilkaissut meihin päin. Tilasin vettä, niin paiskasi sen eteemme ja kehitysvammaista ei edes palvellut. Siis jotain ihan uskomatonta!
Me oltiin viikko sitten sitten Tallinkilla ja aavistuksen oli palvelu parantunut, buffan tarjoilijat jopa koittivat hymyillä. Kaikissa baareissa palvelu oli järjestäen nyreää ja välinpitämätöntä.
 
myyjä
Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat ;)
 
Hobby hall ja Fujitsu Siemens yhdessä oli todella törkeää palvelua.Hobby Hallin ja Fujitsu siemensin kanssa tuli 3kk taistelu kun mukaan vedettiin kuluttaja asiamies niin homma alkoi luistamaan ja saatiin 1300? takasin. Paska juttu mut tuli tehtyä :kieh:

 
vierailija
kelassa vuonna kuukkeli. ensimmäistä lasta odotettiin ja kysyin tyhmänä sitten tämmöisen kysymyksen: maksetaanko opiskelevalle isälle isyyspäivärahaa? tympeä ja pahanhajuinen tantta totesi yrmy ilme naamallaan: en minä tiedä! jäin vähän odottamaan, että tuleeko jotain jatkoa, alkaako se selvittää asiaa tai kysäisee naapuriluukun tädiltä neuvoa. ei mitään. täti ei eväänsä liikauttanut eikä enää sanaakaan suustaan päästänyt joten jätin sen siihen sitten tattina törröttämään. istuuko tuo lie tänä päivänä siellä edelleen mitään sanomatta...
 
elli
Loimaalla Kalustetukussa.Oltiin ostamassa keittiöön kaapinovi ja tasoja.Tumma pienehkö naismyyjä kohteli mua kuin ilmaa,ja höpötti ainoastaan miehelleni.Jos kysyin jotakin,hän vastasi miehelleni,ja jos nyt sattui jotain mulle sanomaan,niin tyyli oli kuin vähä-älyiselle ois puhunut!!!!Ja katteli mua vaan nama norsunv***lla.Ja muiden kyseisestä liikkeestä kokemuksia omaavien kohdalla,on useilla ollut sama juttu.
Lopussa isäntä asian huomanneena tuumas mulle,että "valkkaa sää vaan nää kun en mää noista mittään ymmärrä!"
Ja yhäti kun mä työtasomalli kädessäni esitin akalle kysymyksen,niin tää ihan pokkana käänty ukkoonpäin ja lateli tälle vastauksen!!

Ja tää on siis taivahan tosi juttu,ja arvatkaas annoinko palautetta..?;o)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat ;)
:LOL: olipas taas oikein järjen riemuvoitto. Meillä mies kyllä arvostaisi sitä, että minuakin pidetään ihmisenä ja minullekin puhutaan jopa siellä autokaupassa. Huom! suurinosa miehistä on ihan normaalilla järjellä varustettuja, eivätkä mustasukkaisia autokauppiaalle :LOL: voi apua!
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat ;)
Jopas! Ei voin kuin kummastella asiakaspalvelun ammattilaista. Vast edes pistänkin palautetta menemään aiheesta hoi sinä ammattitaitoinen myyjä joka vielä kanaksi nimittelee ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
Oijoi kuinka tuttua!!! Mikäköhän hittolainen siinä on kun mennään yhdessä asioimaan ja minä sitten kyselen jne. niin vastataan MIEHELLE! Kaikki liikkeet missä attuu asia liippaamaan läheltä elektroniikkaa, autoja, pyöriä, varaosia, rakennustarvikkeita jne. niin minun kysyessä vastataan ja selvitetään MIEHELLE! Ei jumaliste!
Välillä ihan kiusallani olen keskeyttänyt uudella kysymykselle, mutta silti puhutaan miehelle :xmas:

Ja sit kun menet vaikka KELA:aan ne tädit kysyy sulta miehen nimen ja sos. turvatunnuksen, vaikka mies olis mukana ja istuis vieressä.
 
tuttu
lähimarketin yhteydessä olevan kukkakaupan omistaja oli palveluhaluton, nyrpeä ja kylmäkiskoinen aina siellä asioidessani.

Omistaja on vaihtunut, tiedän uuden olevan iloinen ja aurinkoinen ihminen sekä varmasti palvelualtis, mutta tuo kalsea kohtelu aikaansai sen, etten ole liikkeessä enää asioinut. Harmi uudelle yrittäjälle.
 

Yhteistyössä