Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:Nizzassa muinoin... Kahdesta liikkeestä ajettiin ulos kun ei puhuttu ranskaa, vaan vain englantia. Taisi olla vuonna -92. Hotelli oli myös aivan hirveä. Sunnuntain ja ma välisenä yönä löivät ovet lukkoon klo 00 yöllä ja eivät päästäneet sisään. Joku porukasta taisikin joutua venttailee aamua ja sisäänpääsyä... Ja lähtöpäivänä 12.00 tietysti huoneiden luovutus, mutta myös hotellin oleskeluhuone vedettiin lukkoon oikein ketjulla. Niin ja minulla ja kaverillani oli 120cm sänky ja yksi tyyny ja peitto... Millään eivät meinanneet antaa toisia....
En muuten ole Nizzaan kaivannut...
entisenä jeppisläisenä voi sanoa, että siellä et saa mistään liikkeestä palvelua. Kaikki myyjät on naama norsunveellä ja varsinkin jos on juhlapyhät tulossa. Työmotivaatio tuntuu olevan täysin hukassa useimmilta =) Viimeksi kävin helmikuussa ja nyt täytyisi taas tulla jeppikseen äidin ja anopin luokse. Selvisit sentään englannilla. Minulla oli siellä ensiavussa kerran venäjänkielinen lääkäri eikä hän osannut edes englantia ruotsia hiukan ja venäjääAlkuperäinen kirjoittaja Jeppisläinen:Pietarsaaren sairaalan ensiapu. Itse olen täysin suomenkielinen ja lääkäri oli täysin ruotsalainen. Hoitajia ei näkynyt missään että olisivat voineet tulla tulkkaamaan..yritin sitten englanniksi sopertaa lääkärille vaivojani. On se kumma kun ei Suomessa saa suomenkielistä palvelua edes sairaalassa :O