Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
huhhei
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
Nizzassa muinoin... Kahdesta liikkeestä ajettiin ulos kun ei puhuttu ranskaa, vaan vain englantia. Taisi olla vuonna -92. Hotelli oli myös aivan hirveä. Sunnuntain ja ma välisenä yönä löivät ovet lukkoon klo 00 yöllä ja eivät päästäneet sisään. Joku porukasta taisikin joutua venttailee aamua ja sisäänpääsyä... Ja lähtöpäivänä 12.00 tietysti huoneiden luovutus, mutta myös hotellin oleskeluhuone vedettiin lukkoon oikein ketjulla. Niin ja minulla ja kaverillani oli 120cm sänky ja yksi tyyny ja peitto... Millään eivät meinanneet antaa toisia....
En muuten ole Nizzaan kaivannut...

Mä asuin Nizzassa vuosina 1998-1999 kun opiskelin.
Ei kuule ole mullakaan sinne ikävä :D
Vaikka puhuu ranskaa niin palvelu saattaa olla melko huonoa... ja epäkohtia oli kaikissa arjen toiminnoissa niin paljon kuin vaan jaksaisi listata.

Olen asunut monessa muussakin maassa, joten en koe olevani kapeakatseinen tai sopeutumaton. Nizzassa ei ole tullut tuon jälkeen käytyä.. ;)
 
Mun yläasteen terkkari oli ihan hirvee.. Se vääristeli kaikkea mun sanomaa ja sitten soitteli mun äidille näistä "sanomisista".. Kaiken huippu oli se kun normi terkkakäynnllä kysyin minkä takia olen vuotanut viimeset kaksi viikkoa (olin just alottanu pillerit) niin tää idiootti kysyy: "Oleksä käyttäny huumeita?" Eikä siis sanonu asiaan mitään muuta. Olin vähän :eek:
 
Jeppisläinen
Pietarsaaren sairaalan ensiapu. Itse olen täysin suomenkielinen ja lääkäri oli täysin ruotsalainen. Hoitajia ei näkynyt missään että olisivat voineet tulla tulkkaamaan..yritin sitten englanniksi sopertaa lääkärille vaivojani. On se kumma kun ei Suomessa saa suomenkielistä palvelua edes sairaalassa :O
 
kyllästynyt
Pakkas mulle ruoat kassiin kun olin ottamassa mukaan, ja kun olin lähdössä, se huusi mulle ovelle, että "odota, juomas meinas jäädä". Huomautin, että se jäi viime kerraltakin pakkaamatta. Tytteli siihen: "et joo, sun pitää itse osata tarkistaa, et kaikki tulee mukaan".. Näinköhän?? Ei pahoittelua, ei mitään... Sinne en enää mene.
 
naala
Oulun Stocmann / lasten kenkäosasto. Tai siis en saanu minkäänlaista palvelua vaikka kaikki muut ympärillä sai. Enkä saanu yhteydenottoa vaikka jätin palautteen jossa nimi ja s-postiosotteeni.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Jeppisläinen:
Pietarsaaren sairaalan ensiapu. Itse olen täysin suomenkielinen ja lääkäri oli täysin ruotsalainen. Hoitajia ei näkynyt missään että olisivat voineet tulla tulkkaamaan..yritin sitten englanniksi sopertaa lääkärille vaivojani. On se kumma kun ei Suomessa saa suomenkielistä palvelua edes sairaalassa :O
:D entisenä jeppisläisenä voi sanoa, että siellä et saa mistään liikkeestä palvelua. Kaikki myyjät on naama norsunveellä ja varsinkin jos on juhlapyhät tulossa. Työmotivaatio tuntuu olevan täysin hukassa useimmilta =) Viimeksi kävin helmikuussa ja nyt täytyisi taas tulla jeppikseen äidin ja anopin luokse. Selvisit sentään englannilla. Minulla oli siellä ensiavussa kerran venäjänkielinen lääkäri eikä hän osannut edes englantia :D ruotsia hiukan ja venäjää :D
 
Rane
Olin viemassä erästä tuotetta takuukorjaukseen, koska tuote oli hajonnut takuuaikana. Myyjä, joka ei persettään tuolista saanut ylös, sanoi tuotetta korjaavan yrityksen olevan naapurikaupungissa. Jonne hän käski minun viedä tuotteen itse. Olisin saanut lopulta osan jättää myyjäliikkeeseenkin mutta toimitusaika viallisella tuotteella korjaamoon olisi ollut jopa 3 kk. Ja koska kyseessä oli sesonkiaika, jolloin tuotetta tarvitsin oli minun vietävä se itse.

Takuu pelasi hyvin ja sain uuden osan parin päivän päästä.

Lähetin asiasta reklamaation sähköpostitse myyjäliikkeeseen mutta ikinä ei sieltä vastausta tullut. No eipähän tarvitse siellä enää asioida.
 
"Vieras"
Turussa vaateliike lorettassa minua palveli mukava isokokoinen naismyyjä mutta ne 2 myyjätärtä siellä kassan luona: Juorusivat koko ajan jostakin ihmisestä ja tajusin vasta kassalla kun kyttäsivät minua pitkään että he juorusivatkin minusta!!No, en asioi enään siinä liikkeessä, olisi pitänyt kommentoida heti paikanpäällä heidän pomolleen mutta olin kai järkyttynyt mokomista kusipäistä!
 

Yhteistyössä