Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
No huh huh, jopa oli todella törkeetä. Kai valitit?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
Siinä vaiheessa ei ollut enää rahkeita valittaa, kun oli muutenkin kova häästressi päällä ja tuli kiire alkaa etsiä uutta kampaaja hääpäiväksi, kun oli kesähäät ja sesonki kuumimmillaan. Mutta todella nöyryytetyksi itseni tunsin ja pitkään oli paha mieli tuosta. Siis koko kampauksen teon ajan se kampaaja päästeli suustaan vaikka mitä... tuntui siis siltä että teki sen epäonnistuneen kampauksen tahallaan vaan nauraakseen mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No huh huh, jopa oli todella törkeetä. Kai valitit?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
Onkohan sama kurppa kun otti minun tarjottimeltani toisen luumun ja söi sen itse :0Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:Silloin kun synnytin tytön koksissa,niin siel syntyneiden osastol oli yks vanha "kurppa". Se saattoi kesken imetyksen jopa tulla repii tissin pois ja laittaa sen uudestaan vauvan suuhun!!!?Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:oyssissa vähän ennen synnytystä :|
Raision Rossossa on tosi mukava palveluAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pääkaupunkiseudun Rossoissa ja terveyskeskusten ilmoittautumisessa. Varmaan alaan leipääntyneet terveydenhuollon ihmiset ovat siirtyneet Rossoihin tarjoilemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn h.:Toisaalta, moni muukin odottaa tunteja päivystyksessä, eikä tuo taida olla hengenvaarallinen juttu... Itekin olen odottanu päivystyksessä pahoinvoivana ja särkevänä, just ja just liikkumaan pystyin... Pääsin kuitenkin pötkölleen odottamaan ja lepäämään, ja minusta se oli ihan ok, kun ei vaaraa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Mun mielestä tää on toooodella huonoa palvelua :kieh: :kieh: :kieh:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806027733217_uu.shtml
Itse sain huonointa palvelua omalääkäriltä aikoinaan, ei pistänyt kortisonia polveen ja väitti ettei kyseessä ole reumatulehdus vaan "olen ollut liikaa kontillaan" :headwall: Levisi sitten tulehdus muihinkin niveliin, jouduin saikulle ja omalääkäri meni vaihtoon.
eikä tässä ole mistään tuijottelusta kyse, vaan normaalista asiakkaan kysymykseen vastaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:olipas taas oikein järjen riemuvoitto. Meillä mies kyllä arvostaisi sitä, että minuakin pidetään ihmisenä ja minullekin puhutaan jopa siellä autokaupassa. Huom! suurinosa miehistä on ihan normaalilla järjellä varustettuja, eivätkä mustasukkaisia autokauppiaalle voi apua!Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat
Niin se palvelu ei sielä pelaa muuta kun asiakasta haukutaan asiakkaitten kuullen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Neste-asema Taukokartano Revonlahdella ei saa MITÄÄN palvelua!!
tämä pätee vieläki!Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:hullun lehmän essolla, paikallinen huoltsikka siis