Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
EnYmmärrä
Pari kk sitten jouduimme lähtemään polille kun meidän (silloin6kk) vauvelille nous kova kuume(40c) Meidän annettiin odottaa törkeän kauan että ennenkuin joku tuli sanomaan mitä pitäisi tehdä ja suunnilleen sanottiin et mitä vittua tänne tulitte!!!
 
Tampereella konttorikulmassa käytiin kyselemässä modeemin ja nettiyhteyden hintoja (n. 10 v sitten). Niin se äijä vaan tokas, sitten kun maltto lopettaa pelaamisen, että meillä on hinnasto netissä kattokaa sieltä. Juu niin mites katotaan kun ei meillä sitä nettiä ollut.
 
Khimaira
asuntojen vuokrausfirmassa: kävin siellä yksin. Rouva tiskin toisella puolella ei ymmärtänyt kun en halunnut yksiötä, vaan tokaisi että "mitenkäs iso se pitäisi olla" :kieh: Mä sanoin että ollaan nelihenkinen perhe, tarttitas hiukka isompi, mutta että toinen firma varmaan ymmärtää meidän tarpet paremmin :whistle:

ABC- asemalla ostettiin hamppariannokset koko perheelle. Annokseen sai juomaksi mehun tai limun, lapselle piti ostaa 2e/lasi maksava maito erikseen..Laitoin hiukka kiukkuista palautetta..
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tampereella konttorikulmassa käytiin kyselemässä modeemin ja nettiyhteyden hintoja (n. 10 v sitten). Niin se äijä vaan tokas, sitten kun maltto lopettaa pelaamisen, että meillä on hinnasto netissä kattokaa sieltä. Juu niin mites katotaan kun ei meillä sitä nettiä ollut.
:LOL: :LOL: repesin...
 
Mimosan äippä
Rautakaupassa olin kyselemässä saunaan tinapaperia ja aluminiteippiä, sitten kysyin naismyyjältä jotain muutakin ja kauhean nyrpeissään vastaili, katseli koko ajan kännyään...ilmeisesti odotti jotain soittoa eikä työteko oikein kiinnostanut...
 
Lääkärissä joskus, kun herra tohtori nauroi mulle päin naamaa, kun sanoin että vauvani (tuolloin 2vkoa) ei ole kunnossa...
Oon tavannut tämän tohtorin toistekin, ja harmittaa kun en laukonut sille totuutta tilanteesta - mikä oli se, että poika lähtikin hyvin pian tuon tapauksen jälkeen ambulanssilla Helsinkiin, kun sydän oli pettämässä.

Toinen mikä tulee mieleen on kerran apteekissa, kun hain toiselle pojista verenpainelääkettä... Ei tämä apteekin setä uskonut mua, kun ei noin pienellä lapsella (oli silloin alle 6kk) VOI OLLA VERENPAINELÄÄKITYSTÄ :headwall: :headwall: :headwall:
 
EnYmmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
oyssissa vähän ennen synnytystä :|
Silloin kun synnytin tytön koksissa,niin siel syntyneiden osastol oli yks vanha "kurppa". Se saattoi kesken imetyksen jopa tulla repii tissin pois ja laittaa sen uudestaan vauvan suuhun!!!?

 
öttismönkiäinen
Yksi hampurilaispaikka, jossa tosi nyrpeä nuori naismyyjä. Ja kun lapset valitsi korista hampurilaisateriaan kuuluvaa lelua, niin hänen tyyli oli vasastaakohan noi lapset ylimääräisiä :/ ei toiste enää käyty siellä.
Aluesairaala: y-mallinen tikattava haava lapsen silmän yläpuolella. Hoitaja tokas että miksi te tänne tulette, ei tuon takia tarvi tulla.
sama paikka: soitin rv36+ joulunpyhinä, että mulla on tajuton päänsärky, kova kuume ja supisteleekin.. käskettiin ottaan särkylääkettä. Minä kerroin että mulla ei ole semmosta lääkettä jota voisin ottaa, niin mun käskettiin mennä 45km päähän tk:sta hakeen särkylääkettä. Sain sitten pitkällisen kinuamisen jälkeen ajan, ja kun pääsin päivystykseen, niin käytös vielä töykeää.. kunnes mittasivat mun kuumeen, joka lähenteli 40. Tultiin äkkiä kyseleen vointia, mistä kohtaa pää olikaan kipeä ja oltais laitettu paareille makuuasentoon.
 
Miuski harmailee
Törkeintä palvelua olen vuosia sitten saanut Salon Hesburgerissa. Sillä sai ensin juoman, sit pitkän odottelun jälkeen hampurilaisen, sitten piiiitkän odottelun jälkeen ranskalaiset. Siis pöydässä odotettiin ja vähintään 20min meni aina uutta ruokalajia odotellessa. Kun asiasta neitoselle sanoin alkoi hän syyttämään asiakkaita siitä, että ei ole enempää henkilökuntaa. Just juu...
 
Eräältä farkkukauppiaalta ,nainen , nummelassa sillä on liikekin.Oli myymässä jokunen kesä sitten täällä meidän paikkakunnalla farkkuja isossa tapahtumassa.

menin sitten poikieni kanssa katsomaan ja kokeilin muutamia farkkuja , taisin kolmansiakin vielä kokeilla kun se nainen sanoi että oletko ihan oikeasti ostamassa jotain vai kokeilemassa ja että hänellä on kauhea kuume,eikä jaksaisi tässä turhaan seisoskella.

Olin ihan että :eek:

Ilma oli todella helteinen ja sanoinkin että tuskinpa tässä itsekään niin mieluusti lasten kanssa helteessä "kokeilisin" vain farkkuja,jos ei olisi tarvetta hankkia...

Totesin vielä että menenkin ostamaan farkkuni muualta.Kovasti koitti pahoitella että kun hällä on niin kauhea olo jne.jne.'

Ei mun mielestä silti tarvitse asiakkaalle tollain töksäytellä,ei vaikka olis mikä olo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
oyssissa vähän ennen synnytystä :|
Silloin kun synnytin tytön koksissa,niin siel syntyneiden osastol oli yks vanha "kurppa". Se saattoi kesken imetyksen jopa tulla repii tissin pois ja laittaa sen uudestaan vauvan suuhun!!!?
Ku mä sain ekan muksun, ni NKL:lla oli samanmoinen akka. Kesken imetyksen tullaan korjaamaan asentoo ja otetaan vauva äidin sylistä pois.

 
Varmaan monessakin paikassa, mutta jotenkin eniten on jääny mieleen Finnairin lentoemon tokaisu"meillä on täällä vaan tietty määrä vettä mukana, ei me voida alkaa pulloja jakelemaan kenellekään" Juu, ja lentokoneessakin on niitä helkkarin matkustusohjeita, missä käsketään juoda paljon lennolla, mutta sitä juotavaa ei sit ainakaan Finnairin tilauslennoilla kuullu lentoemoilta pyytää... Mä kun pyysin siltä koko pulloa meidän porukalle, ettei jonkun tarvi olla kokoajan kinuamassa sitä vettä...
 

Yhteistyössä