Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
Oijoi kuinka tuttua!!! Mikäköhän hittolainen siinä on kun mennään yhdessä asioimaan ja minä sitten kyselen jne. niin vastataan MIEHELLE! Kaikki liikkeet missä attuu asia liippaamaan läheltä elektroniikkaa, autoja, pyöriä, varaosia, rakennustarvikkeita jne. niin minun kysyessä vastataan ja selvitetään MIEHELLE! Ei jumaliste!
Välillä ihan kiusallani olen keskeyttänyt uudella kysymykselle, mutta silti puhutaan miehelle :xmas:
Helsingin, Herttoniemen autokeskuksessa palvellaan myös naisia!! Todella hyvä palvelu muutenkin.

;)
 
prinsessa
2 viikkoa sitten tapahtui nämä Joensuussa. Oli varattu lapselle aika korvien reijitykseen erääseen kultasepän liikkeeseen klo 10. kyseinen liike avaa ovensa just klo 10 ja me mentiin sisään liikkeeseen. kaksi myyjää rupeaa kylmän viileesti työntelemään kauppakäytävälle tavarakärrejä yms. missä on tavaraa esillä eikä kumpikaan edes kysy meiltä mitään. Piti vähän korottaa ääntää ja kysäistä et hei kelpaakos meidän rahat,kun oli ihan aika varattu toimenpiteeseen ni kumpikaan myyjistä ei noteeraa meitä mitenkään. ja sit kun se muija alko viiskoontuu siinä niitten tarvikkeidensa kans ni ei hyvää päivää sitä hommma! lenteli korvikset ja puhdistuslaput ties minne. Siihen liikkeeseen en enää rahojani anna. muutaman kerran ollaan aikaisemminkin käyty siinä liikkeessä eikä meitä olla noteerattu mitenkään!

no sit tuon ensimmäisen episodin jälkeen mentiin huonekaluliikkeeseen josta ostin 149 euroa maksavan päiväpeiton (peitto oli paksussa muovipussissa). seuraavana aamuna meinasin laittaa sänkyyn uuden peiton ja avasin pussin ja otin peiton sieltä pois niin jumalaton jäätelö/suklaa tahra siinä. no eiku viemään takaisin. Myyjä yritti rätillä sitä tahraa pestä ja totesi et varmaan pesemällä lähtis. mie että elä viiti, uus päiväpeitto jossa on teillä ollessa tullut tahra, josta mie maksoin ihteni kipeeksi, ni en todellakaan ala pesemään. ynseästi sit suostui tilaamaan uuden.


Ja Joensuun Lastentarvikkeeseen en ole vuosiin jalallani enää astunu, sieltä on saatu ihan ala-arvoista palvelua...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
Oijoi kuinka tuttua!!! Mikäköhän hittolainen siinä on kun mennään yhdessä asioimaan ja minä sitten kyselen jne. niin vastataan MIEHELLE! Kaikki liikkeet missä attuu asia liippaamaan läheltä elektroniikkaa, autoja, pyöriä, varaosia, rakennustarvikkeita jne. niin minun kysyessä vastataan ja selvitetään MIEHELLE! Ei jumaliste!
Välillä ihan kiusallani olen keskeyttänyt uudella kysymykselle, mutta silti puhutaan miehelle :xmas:
Helsingin, Herttoniemen autokeskuksessa palvellaan myös naisia!! Todella hyvä palvelu muutenkin.

;)
Sain minäkin espoon Metro-autossa, josta autoni sitten ostin :wave:
 
mummo
Neuvolassa ja terveysasemalla reilu vuos sitten.Olin pahasti masentunut, päässä kummia ajatuksia, pelkoja, paniikkikohtauksia yms.. soitin terv.asemal ja sanoin että tarvitsen apua, odotin vauvaa silloin... sanottiin ettei raskaanaolevalla oo tänne mitään asiaa... neuvola on sitä varten! Just...=O

Soitin sit neuvolaan, parkusin täysil ja pelkäsin.. Neuvolan muija sanoi että ei täällä nyt oo ketään joka vois auttaa, että soita ehkäisyneuvolaan! Voi jessus.. en mä tässä ny mitään ehkäisyä tartte, kun odotan vauvaa..et mun pää hajoo!!! voi PER..KELE!!

No sain apua, hengissä siis ollaan!!
 
jurristi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Koksissa hoitajat laskeskeskeli kuopuksesta, et oon saanu säälistä juhannuksena... |O :eek: |O


Voi että. Olivatpas ajattelemattomia/vaan tyhmiä. Mä synnytin esikoisen Koksissa 7v sitten ja tykkäsin tosi kovasti paikasta. Kaksi jälkimmäistä synnyttänyt Tyksissä ja ei pahaa sanottavaa sieltäkään, mutta kyllä Koksista silti jäi mulle parhaat muistot.

 
miä
ystäväni kanssa mentiin hänelle autoa ostamaan,käteisellä:) kaksi naista kun pyöri siellä liikkeessä niin meitä ei noteerattu millään tavalla.. puolen tunnin päästä ystäväni kävi lattialle istumaan, otti helevetinmoisen tukun euroja ja rupes laskeskelemaan niitä siinä lattialla, johan rupes myyjiä löytymään! Ja me marssittiin samantien viereiseen liikkeeseen:):)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
autokaupassa sain minäkin huonoa palvelua. Olin miehen kanssa siellä, mutta minulle ostettiin autoa ja myyjä puhui vain miehelleni, kun tein kysymyksen niin vastasi miehelleni. Sitten herpaannuin ja sanoin, että joko alat puhumaan minulle tai sitten häivyn täältä viereiseen autokauppaan...no sopersi jotain MIEHELLENI, joten lähdin ulos autokaupasta.
Oijoi kuinka tuttua!!! Mikäköhän hittolainen siinä on kun mennään yhdessä asioimaan ja minä sitten kyselen jne. niin vastataan MIEHELLE! Kaikki liikkeet missä attuu asia liippaamaan läheltä elektroniikkaa, autoja, pyöriä, varaosia, rakennustarvikkeita jne. niin minun kysyessä vastataan ja selvitetään MIEHELLE! Ei jumaliste!
Välillä ihan kiusallani olen keskeyttänyt uudella kysymykselle, mutta silti puhutaan miehelle :xmas:
Helsingin, Herttoniemen autokeskuksessa palvellaan myös naisia!! Todella hyvä palvelu muutenkin.

;)
Sain minäkin espoon Metro-autossa, josta autoni sitten ostin :wave:
Ja minä ostin Herttoniemen autokeskuksesta. :D :wave:
 
Paikallisen rautakaupan kanssa taistelin viallisesta trimmeristä koko hemputin kesän. Otin sitten viimein kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja kun menin seuraavan kerran trimmeri kainalossa rautakauppaan, niin itse myymäläpäällikkö käveli vastaan äitelästi hymyillen ja sanoi:"Olinkin jo heti alkuun sitä mieltä, että sulle pitää antaa tästä laitteesta rahat takaisin"
What??? Ei ollut aikaisemmin sitä mieltä ollenkaan. Eikä edes ollut suostunut katsomaan koko laitetta.
 
eikä
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
ystäväni kanssa mentiin hänelle autoa ostamaan,käteisellä:) kaksi naista kun pyöri siellä liikkeessä niin meitä ei noteerattu millään tavalla.. puolen tunnin päästä ystäväni kävi lattialle istumaan, otti helevetinmoisen tukun euroja ja rupes laskeskelemaan niitä siinä lattialla, johan rupes myyjiä löytymään! Ja me marssittiin samantien viereiseen liikkeeseen:):)
Oisinpa ollut kärpäsenä katossa!!!! :D :D

 
useamman äiti
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Pari kk sitten jouduimme lähtemään polille kun meidän (silloin6kk) vauvelille nous kova kuume(40c) Meidän annettiin odottaa törkeän kauan että ennenkuin joku tuli sanomaan mitä pitäisi tehdä ja suunnilleen sanottiin et mitä vittua tänne tulitte!!!
Toisaalta ymmärrän et hoitsujen asenteen. Jos pelkkä kuume nousee, niin eihän nyt sen takia lähetä heti lääkäriin.. Yleensä katotaan 3 päivää sitä kuumetta ja sitten mennään lekurin tykö. Jotku vaan ovat aika hysteerisiä kun lapselle tulee kuumetta.
 
Meillä oli Quinny Buzz-rattaat, jotka oli jo ostohetkellä rikki: jarrut ei toimineet. Soitin liikkeeseen, ja sanoin että ollaan nyt ekaa kertaa ulkona rattaiden kanssa, eikä näissä toimi jarrut. Vastaus oli, ettei niiden kuulukaan toimia :eek: . Niissä kun on kuulemma vähän erilainen jarrumekanismi, vika oli minussa kun en osannut niitä käyttää. No, vein rattaat kauppaan, ja kas kummaa, olihan niissä jarruissa vikaa :kieh: .

No, jarrut korjattiin, mutta sitten meni kääntyvän etupyörän lukitus rikki. Annoin sen olla, koska en jaksanut alkaa samantien raahaamaan rattaita taas huoltoon. Mutta noin viikon päästä laukesi joku pultti/niitti, joka piti runkoa kasassa. Istuinkoppa heilui rungon päällä, joten rattaita ei voitu käyttää. Eikun taas huoltoon.

Niitti korjattiin, vaan ei sitä etupyörää vaikka pyysin korjaamaan senkin |O . Ja se penteleen niittikin laukesi taas heti ekalla käyttökerralla.

Soitin taas Oziin, ja vein rattaat taas kerran sinne. Myyjä katseli niitä, ja sanoi että niissä on selvästi valmistusvirhe: niitti on väärään kohtaan kiinnitetty, eikä kestä kun rattaisiin laitetaan lapsi. Hän lupasi uutta runko-osaa, mutta liikkeen pomo (?) oli sitä mieltä että vitut, korjataan taas. Ja niin runko korjattiin. Ja niinhän se meni rikki taas parissa päivässä :headwall: .

Sitten alkoi tämän mamman kärsivällisyys loppua. Soitin liikkeeseen, ja sanoin, että koska runko menee kerta toisensa jälkeen rikki, niin voisiko siihen saada uuden takuuna? Takuuaika oli 2 v ja rattaat oli olleet meillä vasta pari kuukautta. Sain hetken kuluttua puhelun liikkeen myymäläpäälliköltä, joka sanoi että heillä ei ole niitä runkoja, mutta he voivat kyllä purkaa kaupan ja saan rahat takaisin. Sanoin, että tehdään sitten niin, koska olin tosi kyllästynyt siihen että rattaat lahoaa alta joka käyttökerralla. Kysyin vielä minkä hintaisia Brion Ponyja heillä on, koska ajattelin ostaa sitten sellaiset. Myyjä kertoi hinnat ja värit.

No, menin sitten palauttamaan rattaita. Rattaita käyttänyt vauva oli autossa, ja menin liikkeeseen esikoiseni (tuolloin vielä alle 3 v) kanssa. Heti ekana naama väärinpäin ollut myyjä mulkaisi esikoistani, ja tuhahti ivallisesti että "ei ihme ettei rattaat kestä, kun hän alkaa olla jo liian iso rattaissa istumaan". Sanoin, että a) hän on vasta alle 3 v ja painaa alle 15 kg eli rattaiden pitäisi kyllä kestää hänetkin, ja b) hän ei olekaan ollut rattaissa, vaan autossa odottava VAUVA. Sitten myyjä alkoi tutkimaan rattaita, ja valitti että "näistä sun rattaista on kyllä ollut kauheesti vaivaa meille, kun niitä on niin monesti korjattu" :eek: . Sanoin, että eiköhän niistä ole ollut eniten vaivaa MINULLE, kun olen autottomana ihmisenä joutunut raahaamaan niitä toiselle puolelle kaupunkia, pyytämään kyytiä tutuilta jne...eikä rataslenkitkään ole olleet kovin kivoja, kun on saanut koko ajan pelätä milloin rattaat hajoaa alta. Myyjä jäkätti, että nää on kyllä ainoat Buzzit missä on ikinä mitään vikaa ollut. Sanoin, että kuulin juuri toiselta kauppiaalta että Buzzien laatu on todella epätasainen, siksi hän ei olekaan huolinut niitä myyntiin :kieh: . Siihen myyjä sanoi, että "kyllä kaikki rattaat rikki saa jos oikein niitä vääntää ja kaltoin kohtelee, kun kotona huomaa ettei nää olleetkaan sellaiset joista tykkää" . Sanoin, että kukapa paskoista, jatkuvasti hajalle menevistä rattaista sitten tykkäisi.

Myyjä jäkätti ja vittuili jotain koko ajan, ja kun lopulta päästiin siihen pisteeseen että sain rahani takaisin, hän kehtasi vielä sanoa että "sä tienasit tässä kyllä aika hyvin, kun et sä olisi saanut koko summaa edes vakuutuksesta takaisin" :eek: . Sanoin, että jos olisin halunnut tienata, niin olisin korjauttanut kärryt vielä kerran, ja myynyt ne netissä pois (maksoin niistä reilu satasen, ja netissä olisin saanut niistä jopa 300?, ovh on liki 500) mutta en halua myydä paskaa toisin kuin eräät :saint: .

Kun sain rahat, myyjä kysyi että "niin, halusitko sä katsella niitä Brion Ponyjä, vai?". Sanoin, että ei kiitos, ostan uudet rattaat ihan jostain muualta, että saan sellaiset mitkä haluan. Myyjä sanoi siihen vielä että "niin, kannattaakin miettiä millaiset haluaa, ettei tarvitse alkaa niitäkin rattaita tahallaan rikkomaan" :eek: .

Jos ei esikoinen olisi ollut mukana, niin olisin haukkunut sen naudan maanrakoon. Nyt tyydyin vain hymyilemään ja sanomaan "haista vittu", kun lähdimme pois.

IKINÄ en enää osta siitä liikkeestä mitään. Olen kuullut monelta muultakin huonoja kokemuksia Ozista: myyvät mm. mallikappaleita turvaistuimista ja vaunuista, muut liikkeet myy mallikappaleet halvemmalla ja jos ostaja maksaa täyden hinnan niin hän saa avaamattoman pakkauksen. Lisäksi yhden toisen lastentarvikeliikkeen myyjä sanoi kun kerroin hänelle tästä (ostin sieltä ne Ponyt) että voi, et tiedäkään miten paljon hän on Oz Babylle velkaa: niin moni asiakas tulee kiukusta kihisten suoraan sieltä hänelle, kun on saanut siellä tylyä palvelua, ja ostaa sitten häneltä, mutisten että tännehän meidän olisi heti pitänyt tulla eikä mennä sinne kirottuun Oziin. Ozin myyjien tärkein kriteeri tuntuu olevan hyvä ulkonäkö, muodin mukainen vaatetus ja kampaus, eikä se, että he tosiaan tietäisivät edes jotain myymistään tuotteista. Kun ostin nämä kirotut Buzzit, niin isäni kävi hakemassa ne liikkeestä, ja kysyi miten ne saa kasaan: vastaus oli että "jaa-a, en mä kyllä tiiä" :D .
 
Todellakin ENTINEN asiakas
Saatin pari viikkoa sitten niin järkyttävää "palvelua" Kirkkonummen Aktia kiinteistövälityksen välittäjältä, että päätettiin että tältä tädiltä ei kämppää ikinä osteta, vaikka olisi millainen hätä!

Oltiin sovittu näyttö yhteen asuntoon. Minuutilleen oikeaan aikaan oltiin paikalla. Välittäjä päästi meidän sisään asuntoon, tervehti vihaisen tuntuisena, tökkäsi käteen paperin ja käänsi sitten meille selkänsä. Ei suostunut ollenkaan esittelemään asuntoa, vaan meni keittiöön selaamaan omia papereitaan, näytti koko ajan kiukkuiselta. Tallusteltiin sitten siinä itseksemme tutkimassa asuntoa.

Kun uskaltauduttiin kysymään välittäjältä jotain asunnosta, täti sähähti "tuo tieto löytyy netistä!" Tuota tapahtui ainakin kolme kertaa.Ja kotona vielä tarkistin netistä, eikä sieltä löytynyt vastausta ainakaan osaan kysymyksistä. Mutta kun menee katsomaan asuntoa, niin pitäisi nähtävästi opetella ensin ulkoa koko asuntoilmoitus...

Todettiin sitten että eipä tuolla tädillä näytä olevan halua myydä meille kämppää... Olimmekohan jotenkin väärän näköisiä? Täti oli kyllä ihan tietoinen siitä, että mieheni lähti töistä tuntia etuajassa, että ehtisi esittelyyn, kun tädille ei myöhempi aika sopinut, eli oli ihan tietoinen että emme olleet mitään "hupikatselijoita", vaan ihan ostoaikeissa liikkeellä.

Vitutti kyllä niin pahasti, että en tuon firman palveluja ikinä enää käytä. Onneksi muitakin firmoja löytyy!
 
vieras
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.

Voi apua!!! :eek: :eek:

 
odottava
Espoon ikeassa olin ostamassa tv-tasoa ja kirjahyllyä yksin (olin 30+ raskaana) Mies oli töissä ja sanoi, että sanot vain niille myyjille, että auttavat tavarat autoon. No, minä sitten ostin hyllyt ja sain ne autettuna ulos asti, mutta kun kysyin, että nostavatko autoon asti kun ajan auton tuohon lastauspaikalle niin eipä kuulunut heidän hommiinsa. Siinä sitten itkua vääntäen soitin miehelle, että olen tässä lastauspaikalla tavaroiden kanssa enkä saa niitä autoon. Mies manasi puhelimessa ja soitti Ikeaan niin vihaisen puhelun, että varmasti puheluun vastanneella korvat li punaisena. Sillä välin eräs ystävällinen mies henkilö nosti tavarat autooni (olin varmasti niin sälittävä näky itkevänä tavaroiden kanssa) Ikeaan en kyllä sen jälkeen ole mennyt.
 
no huh huh. Onpas teille sattunut...

Meille on sattunu enimmäkseen sitä välinpitämätöntä asennetta, mutta Gigantissa oli kyllä pari vuotta sitte vattumaista käydä, kun mikroa ja astianpesukonetta mentiin hakemaan niin myyjä tyrkytti toista, kun me ihasteltiin toista. JA sanottiin että kapeampaa mallia halutaan niin leveää tarjos. Ja sitten kun kassalla maksettiin ja vakuutusta tyrkytettiin niin otettiin se sitte sille tiskikoneelle. Lastauslaiturilla sai rukoilla apua autoon laittamiseen.

Hyvä se kone oli. Nyt haluttas myydä pois, mutta kukaan ei halua. Hyvin se on toiminu.
 
yx
Gigantissa mätti myös palvelu täälläkin, ostettiin stereoita ja oltiin ostopäätös tehty ajateltiin vielä varmistaa että kuuluuko pakettiin kaukosäädin ja myyjä vastasi että "ei kuulu" no hiukan ihmeteltiin kun kuvassa oli kuitenkin kaukon kuva ja oltiin että ai ei no saako siihen sitten mukaan sellaisen kun kuvassakin näkyy olevan? Myyjä oli että ei saa ja thats it. Kotona kun avattiin pakettia yllätys paketissa oli se kauko.. Että vähän huvitti!
 
Äiti79
Sinkkuaikoina en saanut palvelua paikallisessa sähköliikkeessä. Eivät voineet lyhentää kattovalaisimen sähköjohtoa. Olisi tarvinnut kuulemma jonkun erikoislaitteen. Onneksi tien toisella puolella on Tekniset-ketjuun kuuluva liike ja siellä kyllä onnistui lyhentäminen.

Mainittakoon vielä, että olen käynyt ammattikoulun sähköpuolen ja olisin voinut tehdä homman itse, mutta en omista tarvittavaa johtoleikkuria.
 
vieras
Yka:ssa kodinkoneliike Kaupin palvelu on oli tosi naurettavaa, kun olin mieheni kans ostamassa uutta pesukonetta reilu vuosi sitten. Oli kuuma kesäpäivä minä viimoisillaan raskaana ja kaks myyjää leikki uusilla kännyköillä siinä myyntitiskillä. Sitten tuli yks myyjä kysymään, että mitä meille sais olla. Sanottiin asiamme ja hän pahoitteli olevansa varattu ja pyysi näistä kahdesta jompaa kumpaa meitä palvelemaan. Nämä viisaat myyjän alkiot sitten jäivät keskenään kinastelemaan , että kumpi lähtee: Mene sää, eiku sää, mene sää. Lopulta toinen jaksoi nostaa luunsa ja raahautui pesukoneittein luo. "Tässä näitä nyt on". Minä kyselemään kaikenlaista koneitten ominaisuuksista. " En mää tiiä, mää vaan myyn näitä täälä". Jätkä heitti laiskana koneeseen nojaten. Mua alkoi vi..tuttaan ja lähin samantien pois ja sanoin "Kiitos, tulipa nähtyä nämäkin, ettei tarvii ostaa mitään täältä". Päätin, etten sinne liikkeeseen mee enää ikinä!
 
toinen äiti 79
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Sinkkuaikoina en saanut palvelua paikallisessa sähköliikkeessä. Eivät voineet lyhentää kattovalaisimen sähköjohtoa. Olisi tarvinnut kuulemma jonkun erikoislaitteen. Onneksi tien toisella puolella on Tekniset-ketjuun kuuluva liike ja siellä kyllä onnistui lyhentäminen.

Mainittakoon vielä, että olen käynyt ammattikoulun sähköpuolen ja olisin voinut tehdä homman itse, mutta en omista tarvittavaa johtoleikkuria.
Tuota... eikös se onnistu kun ihan vaan mattoveitsellä tai puukolla pätkäsee ja kuorii? Tai siis ite ainakin niin lyhensin viimeviikolla kattolampun johdon. Teinkö sitte väärin? Tietysti se ois johtoleikkurilla helpompi. En nimittäin oo sähköalan ihminen.
 

Yhteistyössä