Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
Nuorempana kun kävin koruliikkeessä katselemassa aikeenani ostaa itselleni korvikset,Olen tosi tumma joten myyjä sit tokas mulle että haluutko sä näyttää joltain mustalaiselta ku kahtelin semmosia pyöreitä korvakoruja mitä romaaninaisetkin käyttävät.Oli kyllä tosi tökerösti sanottu.Korvakorut jäi siitä liikkeestä ostamatta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
huonekaluliike sotkassa :kieh:

Kuin myös... Ja tk:ssa vastaanotossa melkein hoitaja haukku kun tuotiin 2 kk vanha vauva näytille flunssan takia. Vauva ku nukkui silloin rauhassa kaukalossa ja rahinoita ei pystyasennossa kuulunut. No, vauva joutui viikoksi sairaalaan pahaksi menneen rs-viruksen takia...
 
Irma
eräässä kampaamossa sain ihan kauheaa palvelua. Menin ottamaan raidat pitkiin (siis pitkiin) hiuksiin ja nainen alkoi vääntämään minulle sitä myssyä päähän ja repimään hiuksiani siitä myssystä. Minä ihan kauhuissani huusin, että folioillahan ne laitetaan. Myyjä siihen, että ei kun myssyllä ne raidat laitetaan täällä myös pitkiin hiuksiin. Olin ihan kauhuissani ja sanoin, että haluan foliot ja lopulta suutuspäissään repi sen myssyn päästäni (ja puolet hiuksistani) ja laittoi ne foliot. Minä itkeä tuhersin, koska sattui ihan hemmetisti. Tämäkin muuten itäkeskuksessa!
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
itäkeskuksessa kampaamossa. En mene enää ikinä. en uskalla.
:eek: kerro lisää.. :whistle:
Salon Unique. Sanoi itseään vastaavaksi. Oli tosi kovakourainen ja sanoi, että tukkani oli väärin leikattu. Teki sivuille semmoiset huopaisen näköiset vipsut, näyttää tukka tois kuluneelta. Maksoin täyden hinnan vaikka sanoi, etten olisi halunnut sellaisia. Pyysin ihan vaan tasoitusta.
 
ei pidä paikkaansa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Ei varmasti lääkäri sanele tollasta nauhalle, itsekseen on kyllä voinut jupista...
 
Menin muutama vuosi sitten hakemaan mattoa pesulasta ja annoin lapun ja kyllästynyt tantta lähti hakemaan mattoa. Sitten iski maton lattialle ja taapersi kassakoneen ääreen ja sanoi hinnaksi 52?....jäin aivan :eek: ja sanoin että rouva on hyvä ja avaa maton, haluan tietää onko edes puhdas. Jäkitti jotain vastaan ja läväytti maton auki. Ja ihan yhtä paskanen oli melkeen ku tuotaessa. Sanoin että tuollaista hintaa en rupea matosta maksamaan. Ja se nainen että juu täytyy maksaa. Sitten käännyin ja sanoin heippa pitäkää mattonne!! Sinne pesulaan ei mulla ole enää mitään asiaa :LOL:

Käyttäydyimme molemmat huonosti :kieh:
 
A shadieeyah
Kuopion Gigantin kamera/kännykkä puolella se pirun pujopartanen silmälasipäinen..oli samanlainen pipipää jo 2vuotta sitten kun oisin ostanut perintörahoilla kännykät ja muuta mukavaa..
Katto koko ajan päästä varpaisiin,ei katsonut silmiin..kohteli ku jotain 5vuotiasta pikkukakaraa niinkun en tajuais mitään noista teknisistä laitteista naisena.

Sittemmin tän vuoden huhti/toukokuussa kun oltiin avattu soneran laajakaista ja mentiin penämään sieltä et miks se ei oo auennu..tekstiä tuli tyyliin et vittuuks työ tänne tuutte ja otteeks te vitun tyhmiä..meni jatkamaan juoruilua toisen myyjän kanssa.
Pointsit sille vanhemmalla liki 50selle mies myyjälle joka asiallisesti hoiti asian loppuun.
 
Tahkolla kylpylässä. Ulkona oli talon kokoinen mainos kissankokoisilla kirjaimilla että uiminen +pizza 15e. Tyttö tiskin takana hyvin tärkeenä et ei meillä mitään tällaista tarjousta ole, tarkoitatko tätä missä saa oluen kaupan päälle... käytiin uimassa mut seuraavana päivänä kun oltiin taas uimaan menossa, mies otti digikameralla kuvan tuosta mainoksesta, tosin sitä ei tarvittu, tiskin takana toinen työntekijä ja pizzaa saatiin!
Muuten Tahkolla saatin kyllä superhyvää palvelua mut tää ysk työntekijä oli varmaan sit poikkeus säänössä.
 
nyt tuli itsellekin mieleen tapaus, jossa saatiin huonoa palvelua.

Käytiin syömässä ruokapaikassa lounasaikaan.
Meillä oli mukana 6kk ikäinen lapsi, jota piti toisen aina hoitaa, kun toinen haki ruokaa.

No ensinnäkin ruoka oli noutopöydästä kokoajan loppu.
Asiakkaat valittivat kokoajan henkilökunnalle, että on se kumma, kun ei ruokaa ole!
No minä sain haettua itselleni puolentoistatunnin aikana kaksi kertaa ruokaa, mutten silti saanut edes kaikkia lajeja.
Ja jos sitä ruokaa halusi, niin joutui jonottamaan 15minuuttia linjaston edessä, ettei ruoka samantien lopu, kun se tulee tiskiin.

No mies siinä ei kerennyt syömään ollenkaan, mitä nyt maistoi minun lautaseltani yhtä ruokalajia.

Lähtiessämme valitin kassalla asiasta, ja sanoin, ettemme maksa, kuin juomat mitä juotiin ja yksi aikuinen. Eli kieltäydyin maksamasta miehestäni mitään, kun hän ei edes syönyt mitään!

Nainen alkoi huutamaan minulle, että olen koko elämäni velkaa hänelle ja väitti ettei kukaan muu ole valittanut huonosta palvelusta (ja siis selkeästi moni valitti, kun ruokaa ei ollut, ja tätä myyjän väitöstä osa asiakkaista katsoikin nyreästi)
No kieltäydyin edelleen maksamasta ja tarjosin myyjälle rahaa minun annoksestani ja juomista, mutta hänpä kieltäytyi ottamasta rahaa ja käski meidän lähteä menemään. Huudellen samalla, että ollaan velkaa koko elämämme hänelle (juu nainen oli ulkomaalaistaustainen)
No minä noudatin neuvoa ja lähdin maksamatta.
Ei me kyllä toiste samaan paikkaan edes oltaisi menty =)
 
Lennettiin Blue 1:lla Helsingistä Ouluun, mentiin hyvissä ajoin lentoasemalle ja siellä virkailija sanoi et kone on myöhässä 30min ja et lähtöportin nro on 15. No mentiin sinne portin lähettyville kuluttamaan aikaa ja kun kello alkoi lähestyä 17.30 alettiin ihmetellä et miksi ei ole kuulutettu mitään et kone ois lisää myöhässä tai miksi matkustajia ei ole vielä alettu päästämään sisälle. Onneksi katsottiin sitä taulua jossa lähtöportit ym. näkyy, siinä lukikin että boarding portti 12. Kaikki muut portin vaihdot oli kentällä kuulutettu. No lähettiin sitten muksujen kanssa kiireellä lähtöportille, sanoi siinä olleille tyypeille että miksi portin vaihtoa ei oltu kuulutettu, niin vastaus oli: No se on tämmöistä tämä lentomatkustaminen, sitä täytyy itse huolehtia että on oikealla portilla. Koneessa sentään lentoemäntä pahoitteli. Ois ollu ihan kiva päästä ensimmäisenä valitsemaan paikat, jouduttiin koneen takaosaan jossa mulla tuli aivan kauhean huono olo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Lääkärissä joskus, kun herra tohtori nauroi mulle päin naamaa, kun sanoin että vauvani (tuolloin 2vkoa) ei ole kunnossa...
Oon tavannut tämän tohtorin toistekin, ja harmittaa kun en laukonut sille totuutta tilanteesta - mikä oli se, että poika lähtikin hyvin pian tuon tapauksen jälkeen ambulanssilla Helsinkiin, kun sydän oli pettämässä.

Toinen mikä tulee mieleen on kerran apteekissa, kun hain toiselle pojista verenpainelääkettä... Ei tämä apteekin setä uskonut mua, kun ei noin pienellä lapsella (oli silloin alle 6kk) VOI OLLA VERENPAINELÄÄKITYSTÄ :headwall: :headwall: :headwall:



:eek: :eek:
 
...
Espoon Haukilahden vesitornin ravintola Haikaranpesän tarjoilijat olivat, ja kuulemma ovat yhä, epäkohteliaimpia asiakaspalvelutyössä olevia ihmisiä, jotka tiedän.

Espoon Tapiolan Picnicillä myyjä kohteli v-mäisesti pyytäessäni ruoka-annoksen sellaisena, että se sopisi ruoka-aineallergiselle lapselleni. Myyjä toi annoksen pöytään eikä pahoitellut vaan tuhahti huomauttaessani siihen lisätystä voista, jossa on maitoa, jota ei annoksessa saanut olla.
 
pilkku
Satakunnan kiinteistönvälitys. Oltiin sovittu mökin näyttö yli 50 km:n päähän. Välittäjää ei vaan näkyny eikä kuulunu, yritettiin soittaa kännyyn, johon ei saanut "juuri nyt yhteyttä".
Toisella näyttökerralla vaivautui paikalle, silloinkin 20 minsaa myöhässä, eikä edes ilmoittanut myöhästyvänsä.
 
vieras
Terveyskeskuksessa omalääkärin vastaanotolla. Ensiksi hän ei tervehtinyt tai kätellyt kun menin sisään eikä silloin kun lähdin pois, kaikenlisäksi soittoaikana löi luurin korvaan ennen kuin ehdin sanomaan kiitos ja näkemiin. Röntgenpuolella sama juttu, ei kätellä eikä tervehditä ja hyvästellä.. Mietin vain että mistä johtuu... Luulis että asiakaspalveluammattissa osattaisiin hyvät käytöstavat.
 
Äiti79
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 79:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Sinkkuaikoina en saanut palvelua paikallisessa sähköliikkeessä. Eivät voineet lyhentää kattovalaisimen sähköjohtoa. Olisi tarvinnut kuulemma jonkun erikoislaitteen. Onneksi tien toisella puolella on Tekniset-ketjuun kuuluva liike ja siellä kyllä onnistui lyhentäminen.

Mainittakoon vielä, että olen käynyt ammattikoulun sähköpuolen ja olisin voinut tehdä homman itse, mutta en omista tarvittavaa johtoleikkuria.
Tuota... eikös se onnistu kun ihan vaan mattoveitsellä tai puukolla pätkäsee ja kuorii? Tai siis ite ainakin niin lyhensin viimeviikolla kattolampun johdon. Teinkö sitte väärin? Tietysti se ois johtoleikkurilla helpompi. En nimittäin oo sähköalan ihminen.
Johtimien kuoriminen ei olisi varmaankaan onnistunut kunnolla. On tämä tapaus vaan jäänyt niin elävästi mieleen. Ei tarvinnut kävellä kuin 100 metriä niin kylläpä onnistui johdon lyhentäminen.

 
EnYmmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Pari kk sitten jouduimme lähtemään polille kun meidän (silloin6kk) vauvelille nous kova kuume(40c) Meidän annettiin odottaa törkeän kauan että ennenkuin joku tuli sanomaan mitä pitäisi tehdä ja suunnilleen sanottiin et mitä vittua tänne tulitte!!!

Niin siis mitä sitten ihan tarkalleen teille sanottiin??? JOs kerta suunnilleen vittua huudettiin?
Ei sanottu ihan tolleen mutta katse antoi ymmärtää kaiken ja vastaili kysymyksiin todella törkeästi.Me vain olimme huolissamme meidän vauvelista
 
EnYmmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja useamman äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Pari kk sitten jouduimme lähtemään polille kun meidän (silloin6kk) vauvelille nous kova kuume(40c) Meidän annettiin odottaa törkeän kauan että ennenkuin joku tuli sanomaan mitä pitäisi tehdä ja suunnilleen sanottiin et mitä vittua tänne tulitte!!!
Toisaalta ymmärrän et hoitsujen asenteen. Jos pelkkä kuume nousee, niin eihän nyt sen takia lähetä heti lääkäriin.. Yleensä katotaan 3 päivää sitä kuumetta ja sitten mennään lekurin tykö. Jotku vaan ovat aika hysteerisiä kun lapselle tulee kuumetta.
Oli ollut jo kolme pv.. Taidat itse olla hoitsu

 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 79:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Sinkkuaikoina en saanut palvelua paikallisessa sähköliikkeessä. Eivät voineet lyhentää kattovalaisimen sähköjohtoa. Olisi tarvinnut kuulemma jonkun erikoislaitteen. Onneksi tien toisella puolella on Tekniset-ketjuun kuuluva liike ja siellä kyllä onnistui lyhentäminen.

Mainittakoon vielä, että olen käynyt ammattikoulun sähköpuolen ja olisin voinut tehdä homman itse, mutta en omista tarvittavaa johtoleikkuria.
Tuota... eikös se onnistu kun ihan vaan mattoveitsellä tai puukolla pätkäsee ja kuorii? Tai siis ite ainakin niin lyhensin viimeviikolla kattolampun johdon. Teinkö sitte väärin? Tietysti se ois johtoleikkurilla helpompi. En nimittäin oo sähköalan ihminen.
Johtimien kuoriminen ei olisi varmaankaan onnistunut kunnolla. On tämä tapaus vaan jäänyt niin elävästi mieleen. Ei tarvinnut kävellä kuin 100 metriä niin kylläpä onnistui johdon lyhentäminen.
Ei liity mitenkään tuohon asiakaspalveluhommaan, mutta sähköpuolen olen minäkin käynyt ja sen jälkeen on kyllä hoidettu kaikki tuommoiset pikkuhommat itse. Eikä ole ollut aina kuorimapihtejä eikä leikkureita saapusalla ;)

 
--
Vammalan kiviniityllä!!
Olin autoon ostamassa jotain vara-osia. Mun edellä oli yks asiakas (viis myyjää kylläkin) kukaan ei kukaan palvellu mua. Sain sellaset 30minsaa odotella... Siin kohtaa kun korotin ääntä et tartteeko lähtee naapuri liikkeeseen, niin sit kyl mua palveltiin... "ai, en ollenka huomannu sua" Juu ei varmaan ei!
 

Yhteistyössä