nyt tuli itsellekin mieleen tapaus, jossa saatiin huonoa palvelua.
Käytiin syömässä ruokapaikassa lounasaikaan.
Meillä oli mukana 6kk ikäinen lapsi, jota piti toisen aina hoitaa, kun toinen haki ruokaa.
No ensinnäkin ruoka oli noutopöydästä kokoajan loppu.
Asiakkaat valittivat kokoajan henkilökunnalle, että on se kumma, kun ei ruokaa ole!
No minä sain haettua itselleni puolentoistatunnin aikana kaksi kertaa ruokaa, mutten silti saanut edes kaikkia lajeja.
Ja jos sitä ruokaa halusi, niin joutui jonottamaan 15minuuttia linjaston edessä, ettei ruoka samantien lopu, kun se tulee tiskiin.
No mies siinä ei kerennyt syömään ollenkaan, mitä nyt maistoi minun lautaseltani yhtä ruokalajia.
Lähtiessämme valitin kassalla asiasta, ja sanoin, ettemme maksa, kuin juomat mitä juotiin ja yksi aikuinen. Eli kieltäydyin maksamasta miehestäni mitään, kun hän ei edes syönyt mitään!
Nainen alkoi huutamaan minulle, että olen koko elämäni velkaa hänelle ja väitti ettei kukaan muu ole valittanut huonosta palvelusta (ja siis selkeästi moni valitti, kun ruokaa ei ollut, ja tätä myyjän väitöstä osa asiakkaista katsoikin nyreästi)
No kieltäydyin edelleen maksamasta ja tarjosin myyjälle rahaa minun annoksestani ja juomista, mutta hänpä kieltäytyi ottamasta rahaa ja käski meidän lähteä menemään. Huudellen samalla, että ollaan velkaa koko elämämme hänelle (juu nainen oli ulkomaalaistaustainen)
No minä noudatin neuvoa ja lähdin maksamatta.
Ei me kyllä toiste samaan paikkaan edes oltaisi menty =)