Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
huoh mikä ketju!
kaikessa on aina kaksi puolta :whistle:
terveisin nimimerkki se tiskin toiselta puolelta :D
Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!

Kuin myös, mutta oon mä silti huonoa palvelua saanut.
:whistle:
Niin minäkin. Eikä se palvelu aina onnistu itseltä 100%, vaikka pitäisikin.
 
tottakai huonoakin palvelua on. ja paljonkin. ja varmaan itsekin siihen syyllistynyt olen :saint: mutta on myös näitä tapauksia kun asiakas on jo itse valmiiksi mulkku , suoraan sanottuna, eikä hänelle mikään kelpaa vaan kokee kaiken suurena vääryytenä häntä kohtaan jne.
en nyt väitä, että joku täällä olevista palstailijoista olisi tälläinen :xmas:
 
öttismönkiäinen
Mä oon mennyt ekaan äitiysnlaan melkein kauhusta kankeana, koska sieltä on voinut tulla vaikka mitä tekstiä lapsimäärästä ja mun runsaasta ylipainosta ( mmhaettu kaksplussa tai vauvalehti ja näytetty kuinka joku oli odotus+imetysaikana laihtunut 50kg.. että pitäshän munkin laihtua..)
samoin on sanottu esim : teillä on jokaisella päässä jotain vikaa, kun lapset ei opi puhumaan (kitalakihalkiolapsia 2, sitten poika jonka eka dg oli autismi, myöhemmin dysfasia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Terveyskeskuksessa omalääkärin vastaanotolla. Ensiksi hän ei tervehtinyt tai kätellyt kun menin sisään eikä silloin kun lähdin pois, kaikenlisäksi soittoaikana löi luurin korvaan ennen kuin ehdin sanomaan kiitos ja näkemiin. Röntgenpuolella sama juttu, ei kätellä eikä tervehditä ja hyvästellä.. Mietin vain että mistä johtuu... Luulis että asiakaspalveluammattissa osattaisiin hyvät käytöstavat.
Meillä oli alkuvuodesta terveyskeskuksessa ilmoitus, että ei kätellä noron ja rotan tartuntojen takia.
Oliskohan siitä jääny?
 
ei jaksa kirjautua
Mä pahotin todella mieleni synnärillä. Meidät oli tuotu osastolle ja pötköttelin siinä pieni nyytti kainalossa kun hoitaja tuli neuvomaan kovakouraisesti imetystä (olin kuulemma säälittävä kun en osannut automaattisesti) ja sit tää hoitaja tokas mulle samaan hengenvetoon että noista kiloista et kyllä kesään mennessä eroon pääse. Sillon elettiin huhtikuun loppupuolta ja olin onnistunut keräämään reilut 20 kg odotusaikana. En ollut mitenkään ylpeä itekään niistä kiloista mutta jotenkin sen muijan tokaisut samensi niitä mun yön tunteja. Sit mä loppuajan pelkäsinkin vaan sitä että koska se hoitaja on seuraavan kerran työvuorossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä paikkaansa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Ei varmasti lääkäri sanele tollasta nauhalle, itsekseen on kyllä voinut jupista...

No kyllä hän valitettavasti saneli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Anteeksi, mut totaalinen reps

:LOL: :LOL: :LOL:
Juu, eipä mitään. Mullakin tule slloin totaalinen reps mut vähän toisenlainen :D

 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä paikkaansa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Ei varmasti lääkäri sanele tollasta nauhalle, itsekseen on kyllä voinut jupista...

No kyllä hän valitettavasti saneli.
Mietin itsekin tuota lukiessa, että ei ole mahdollista. Siitähän jäisi papereihin mustaa valkoiselle. Voisi saada vaikka varoituksen, jos potilas ärähtäisi asiasta. Kyllä lääkäri sen sanelukoneen vähän väliä sammuttaa ja miettii, mitä sanoisi seuraavaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä paikkaansa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa keskussairaalassa sain elämäni törkeintä kohtelua; olin menossa osastolle synnytksen käynnistykseen. Polilla ollut lääkäri teki tutkimukset ja ollessani verhon takana pukemassa saneli sanelukoneeseen: "Ei syö sikaa ja kulkee tollanen rätti päässä." Olen siis muslimi ja käytän huivia. Lääkäri valahti punaiseksi kun avasin verhon ja soperteli anteeksipyyntöjä. Ihmetteli itse omaa käytöstään ja vakuutti olevansa normaalisti hyvinkin suvaitsevainen ihminen. No, ehkä poikkeus sit vahvistaa säänön, en tiedä. Itse henk.koht. en toivo kyseiseen lekuriin enää törmääväni ja pyysinkin häntä välttämään minua jatkossa eli jos näkee että olen tulossa vastaanotolle niin hakee saman tien toisen lääkärin.
Ei varmasti lääkäri sanele tollasta nauhalle, itsekseen on kyllä voinut jupista...

No kyllä hän valitettavasti saneli.
Mietin itsekin tuota lukiessa, että ei ole mahdollista. Siitähän jäisi papereihin mustaa valkoiselle. Voisi saada vaikka varoituksen, jos potilas ärähtäisi asiasta. Kyllä lääkäri sen sanelukoneen vähän väliä sammuttaa ja miettii, mitä sanoisi seuraavaksi.
Kirjoitinkohan jotenkin epäselvästi kun ette tunnu ymmärtävän. Aloitti sanelun mun nimellä ja syntymäajalla. Sen jälkeen heti sanoi tuon "sika ja rätti"-jutun ja siinä vaiheessa mä rempasen verhon auki jolloin painaa sanelukoneen nappia ja katkaisee siis sanelun. Pyyhki sanelun pois mun ollessa vielä meuhkaamassa huoneessa, samalla kun pyyteli anteeksi. Papereihini ei jäänyt siitä mitään, huoneessa ollut hoitaja (hänkin häpeästä posket punaisena) kuuli kaiken kun sitä häneltä erikseen vielä kysyin. Lääkäri itse sanoi, että ymmärtää kyllä jos teen hänestä valituksen. Seuraavana päivänä syntynyt nyytti kuitenkin vei mielestä kaiken tapahtuneen ikävän ja valitus jäi tekemättä. Jälkeen päin vähän korpeaa kuitenkin.

 
Rovaniemen S-marketissa on kaksi vanhempaa myyjää, jotka eivät jostain kummasta syystä koskaan tervehdi ku tulen siihen kassalle tai sitten tervehtivät oikein nyrpeästi.. kyllä mua ennen ja jälkeen olevaa asiakasta tervehditään, mutta mulle he sanovat vain summan ja hyvällä tuurilla ole hyvä, mutta mitään muuta ei sit sanota.. katsotaankin jotenkin kieroon.. mie monesti yritänkin päästä jollekin toiselle kassalle kuin sille missä nämä tietyt myyjä ovat.. onneksi siellä kaupassa on monta mukavaa myyjää ja näitä ikäviä on vain kaksi..
 
Mi gorda bella
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Hesburgerilla kun linnut pasko meidän tarjottimelle eikä kukaan edes pyytänyt anteeksi... :eek:
kenen vika oli se että linnut pasko lautasille? eihän ne voi lintuja estää lentämäsät ja paskomasta... hohhoijaaa...
Hohhoijaa ittelles kun et tilanteesta mitään tiedä. Niitä lintuja on siellä kyseisessä lafkassa pyöriny niin kauan kun muistan, että jos ne ei niille mitään oo vaivautunut tekemään niin ei ole mun ongelma.
Eipä taida Pakkasmarja olla ainakaan asiakaspalveluammatissa.. Että tietäsit mitä pyydetään asiakkaalta anteeksi. Että HOHHOIJAA!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
huoh mikä ketju!
kaikessa on aina kaksi puolta :whistle:
terveisin nimimerkki se tiskin toiselta puolelta :D
Täällä kanssa nimimerkki tiskin toiselta puolelta!

Kuin myös, mutta oon mä silti huonoa palvelua saanut.
:whistle:
tätä peesaten..
Näin myös..

Ja Forssan auto centerissä en asioi enää ikinä..
 
kiinteistövälityspulju 24 hours Lohjalla
Tavaratalo Centti Lohjalla
VP vahinkopalvelu Loppi
KELA yleisesti
Rautia Salossa
Tarjoustalo Hyrylässä
Säästöpörssi Lohjalla

Näistä kaikista jäänyt ns. paha maku suuhun.
 
Pukumiehessä Jyväskylässä. Pukua oltiin miehelle ostamassa normaaleissa kesävaatteissa. Kysyttiin, että onko niillä sellasia "kauluksettomia" pukuja tai pystykauluksellisia. Vastaus oli että ei meillä sellasia ole ja vilkaisu ulko-ovelle. Sitten myyjä totes vielä päälle että alennuspuvut on alakerrassa. Että näin loistavaa palvelua. Halosella taas miesten puku osastolla niin loistavaa palvelua, että voi ojentaa :flower: .

Ja Rinta-Joupin autoliikkeeseen mentiin katselemaan autoja. Mies siinä yritti jotain kysellä. Myyjä sano, että vaihtoautot on pihalla ja häipyi itse paikalta. Mentiin sitten toiseen liikkeeseen, josta saatiin pikkasen parempaa palvelua, vaikka ei mitään hirmu kallista autoa ostettukaan. Näytetäänköhän me jotenkin köyhiltä, kun ei meille edes yritetä myydä mitään?!
 
jyväskylän lastentarvike liikkeessä. Jos sinne sattuu menemään lasten kanssa yksin, ja vieläpä kävellen, niin kahtovat ilmeisesti että tällaisellä parikymppisellä "mukamas yh-äidillä" ei ole tarpeeksi maksukykyä, niin ei heru myöskään palvelua. Mutta annas olla jos mies on mukana ja kurvataan autolla pihaan, johan tullan kysymään että mitä sais olla.
 
auryn h.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Mun mielestä tää on toooodella huonoa palvelua :kieh: :kieh: :kieh:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806027733217_uu.shtml
Toisaalta, moni muukin odottaa tunteja päivystyksessä, eikä tuo taida olla hengenvaarallinen juttu... Itekin olen odottanu päivystyksessä pahoinvoivana ja särkevänä, just ja just liikkumaan pystyin... Pääsin kuitenkin pötkölleen odottamaan ja lepäämään, ja minusta se oli ihan ok, kun ei vaaraa ollut.

Itse sain huonointa palvelua omalääkäriltä aikoinaan, ei pistänyt kortisonia polveen ja väitti ettei kyseessä ole reumatulehdus vaan "olen ollut liikaa kontillaan" :headwall: Levisi sitten tulehdus muihinkin niveliin, jouduin saikulle ja omalääkäri meni vaihtoon.

 
Samassa missä parastakin eli Katinkullan Rossossa. Ensimmäisenä päivänä kohdallemme osunut tarjoilija ei sanonut kiitosta, ei päivää eikä näkemiin, tollisteli vaan ja just ja just sai kysytyksi että mitäs saisi olla. Väliajat juorusi toisen tarjoilijan kanssa asiakkaista melkoisen kuuluvalla äänellä :headwall:

Onneks toisen päivänä tarjoilijapoika pelasti sen paikan maineen meidän silmissä.
 

Yhteistyössä