eli jos ei vuoda verta kunnolla, tuhrua tai yhtään mitn.ni eikös se ole hyvä merkki?? ja missä vaiheessa tuo vuoto yleensä alkaa sit jos on alkaakseen...
tämmösiä ilta pohdintoja...
ja mitäs särkylääkkeitä muuten saa käyttää??
tämmösiä ilta pohdintoja...
ja mitäs särkylääkkeitä muuten saa käyttää??