missä vaiheessa kohdunulkopuolisessa tai tuulimunassa alkaa vuoto? ja eikö se olekin hyvä merkki jos ei vuoda ollenkaan.

Mä ainakin luotin siihen et vuotamattomuus on hyvä merkki.. Ja vaikka kuinka luotin siihen et kaikki on hyvin,niin oli se uskomaton helpotuksen tunne nähdä se pikku vipeltäjä ultrassa..
 
Hei, kaikki tietää jo, että sä oot raskaana, sä oot tehnyt asiasta tänään 3 eri alotusta.
Mun on pakko alkaa epäillä sun pään terveyttä, kun kattoo vaikka viimisen kuukauden-parin ajalta sun alotuksia... :headwall:
 

Yhteistyössä