T
Tiedän faktan
Vieras
0-6kk EHDOTTOMASTI!!!
Olen nähnyt kymmenien lasten vauvasta isoksi kasvun ja kaikilla ollut näin.
Olen nähnyt kymmenien lasten vauvasta isoksi kasvun ja kaikilla ollut näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄLLÄ HETKELLÄ:Kaksoset 2,5 v eikä järki paljoa päätä pakota vielä. Kyllä se yhden kanssa on helppoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sitten helpottaa:0-4kk Vastasyntyneen vanhemmat, ilman unta ovat kovimmilla! Teillä vaan ruusunpunaset muistikuvat! Tai sitten haluatte päteä että vaikeinta olisi muka minun lapsen ikäisten vanhemmilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3-4v
murrosiän jälkeen saatan vastata toisin, mutta tähä asti näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nauha:En halua vähätellä kenenkään kokemusta mikä on raskasta, mutta mua vähän ihmetyttää kuinka helppo eka vuosi lapsen kanssa voi olla, jos tämän välin 1-2 vuotta kokee raskaammaksi. Kyllähän taapero uhmaa ja meidän on hyvin vilkas, mutta tää on niin uskomattoman helppoa ekaan vuoteen verrattuna.
Meillä taisi olla harvinaisen raskas eka vuosi, ei oikein osaa edes käsittää millaista muilla on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja nauha:En halua vähätellä kenenkään kokemusta mikä on raskasta, mutta mua vähän ihmetyttää kuinka helppo eka vuosi lapsen kanssa voi olla, jos tämän välin 1-2 vuotta kokee raskaammaksi. Kyllähän taapero uhmaa ja meidän on hyvin vilkas, mutta tää on niin uskomattoman helppoa ekaan vuoteen verrattuna.
Meillä taisi olla harvinaisen raskas eka vuosi, ei oikein osaa edes käsittää millaista muilla on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja nauha:En halua vähätellä kenenkään kokemusta mikä on raskasta, mutta mua vähän ihmetyttää kuinka helppo eka vuosi lapsen kanssa voi olla, jos tämän välin 1-2 vuotta kokee raskaammaksi. Kyllähän taapero uhmaa ja meidän on hyvin vilkas, mutta tää on niin uskomattoman helppoa ekaan vuoteen verrattuna.
Meillä on sit varmaan ollut helppo vauva-vaihe kahdella lapsella. En tiedä. Oon kokenut sen ajan olleen enimmäkseen helppoa ja ihanaa. Oikeastaan todella antoisaa kaikin puolin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitten helpottaa:0-4kk Vastasyntyneen vanhemmat, ilman unta ovat kovimmilla! Teillä vaan ruusunpunaset muistikuvat! Tai sitten haluatte päteä että vaikeinta olisi muka minun lapsen ikäisten vanhemmilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missä iässä lapsenne on ollut vaativimillaan ts. vaatinut eniten hermojanne? Itse en meinaa jaksaa 2-vuotiaan uhmaikäisen taaperon kanssa, jolla ei ole vielä yhtään siunaantunut älliä päähän, eikä kuullunymmärtäminenkään ole kehuttavaa.