K
"kurpitsa"
Vieras
kun lapset olivat vauvoja, olin Itse Kärsivällisyys. kannoin itkevää nyyttiä yöt, lauloin & silittelin. luulin olevani hyvä äiti, en aavistanut helvetin pääsevän irti kunhan lapset kasvaisivat.. koska minulla on olemattoman lyhyt pinna, huudan kuin sumusireeni jatkuvasti. kärsivällisyyteni ei vain kestä eskarilaisen venkoilua hampaiden pesun kanssa, uhmaikäisen temppuilua vaatteiden kanssa..koska minulla ei ole orgasinointikykyä, enkä ole koskaan ollut mikään himosiivoja joka paikka pursuaa tavaraa ja kaikki on aina hukassa. kun yritän siivota ja joku lapsi tulee häsläämään siihen jotain, ärsyynnyn & keskittymiskyky katoaa. monesti saatan pestä lattiaa taikka tiskata kun lapset nukkuvat, tosin usein en viitsi sitäkään! leikkipuistossa istuminen on kamalan tylsää & puuduttavaa, sen sijaan tykkään kyllä lukea lapsille ja esim. rakentaa & kaataa legotorneja. ruokaa lapset saavat, samoin rakkautta ja puhtaat vaatteet. mutta en silti ole hyvä äiti, en lähelläkään 
olen huutava hirviö, karjuva raivotar, paskamutsi joka ei leivo pullaa eikä vie puistoon keinumaan . valopilkku oli, kun saimme kodinhoitajan mutten työttömänä selvinnyt maksuista.. samasta syystä 2 nuorinta ovat kotona kanssani, ei ole varaa päiväkoti-maksuihin. pennia saa venyttää siinä missä pinnaakin :headwall:
olen huutava hirviö, karjuva raivotar, paskamutsi joka ei leivo pullaa eikä vie puistoon keinumaan . valopilkku oli, kun saimme kodinhoitajan mutten työttömänä selvinnyt maksuista.. samasta syystä 2 nuorinta ovat kotona kanssani, ei ole varaa päiväkoti-maksuihin. pennia saa venyttää siinä missä pinnaakin :headwall: