Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

Toi puolustelu kuulostaa siltä että sinua on nimenomaan hyväksikäytetty. Suljet asian pois tietoisuudesta..
Mutta alitajuisesti ihanoit pedofiilejä, kuten jacksonia
Ei vaan, olen aina vihannut sitä, että minusta levitellään perättömiä valheita. Se on erittäin loukkaavaa. MJ EI nimenomaan ollut pedofiili. Siitä on ihan oikeuden päätökset ja ne "uhritkin" on myöntäneet valehdelleensa syytteet. Minua inhottaa tuo, että pedofiliaa nähdään nykyään joka paikassa, vaikkei siitä olisi kyse.

Ai niin, nyt kun tuli mieleeni, niin lähdinhän minä noin 6-vuotiaana kahden serkkuni ja siskoni kanssa Siwaan, kun eräs mummo halusi ostaa karkkipussin meille. Se mummo varmaan raiskasi meidät siellä Siwassa keskellä muita asiakkaita.

kyllä
itelläni huomasin tän ongelman kesälomalla, mulla oli tullu pieni mustelma polveen ja aattelin et toihan on söpö ja aloin miettii et miks aina pienenä hävetti mustelmat jaloissa(oon siis 15v tällähetkellä) ja nyt on tullu sellane ongelma vastaan, taino ongelma ja ongelma että hakkaan itteäni nyrkeillä, tv kaukosäätimellä, puhelimella millä vaan jalkoihin, koska a) pidän mustelmia kauniina b) saan siitä kivusta outoa tyydytystä ja se on väyänkuin venyttäs korviinsa et saa aina vaa enemmän ja enemmän mustelmia joten jotain tavoiteltavaa. viiltelin itseäni alkutalvesta ja nyt harmittaa kyljissä olevat arvet, eli tosin nää mustelmat ovat hyvä vaihtoehto viiltelyyn, koska mustelmat häviää, toisinku arvet,,,

Yhteistyössä