Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

"mmmm"
Olen, laitoin aloituksen siksi, kun olen miettinyt, että onko tällainen yleistä muillakin vai ei. Tällaiselta nettipalstalta saa kattavan vastausmäärän erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä.
Oikeastiko luulit etteä kaikki muutkin mätkii itseään vapaa-ajallaan ja ihailee saamiaan mustelmia? Sori, mutta oikeasti taidat olla aika kuutamolla tavallisten ihmisten elämästä.

No niin..
Olen, laitoin aloituksen siksi, kun olen miettinyt, että onko tällainen yleistä muillakin vai ei. Tällaiselta nettipalstalta saa kattavan vastausmäärän erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä.
En usko, että on yleistä. Mitä mieltä olet itse esim. siitä, että jotkut nuoret viiltelevät itseään, pidätkö sitä normaalina vai merkkinä siitä, että jokin on pahoin pielessä?

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="mmmm";25751883]Oikeastiko luulit etteä kaikki muutkin mätkii itseään vapaa-ajallaan ja ihailee saamiaan mustelmia? Sori, mutta oikeasti taidat olla aika kuutamolla tavallisten ihmisten elämästä.[/QUOTE]

En luullut, että kaikki, mutta ajattelin, että olisikohan edes ketään toista, jolla sama harrastus.

En usko, että on yleistä. Mitä mieltä olet itse esim. siitä, että jotkut nuoret viiltelevät itseään, pidätkö sitä normaalina vai merkkinä siitä, että jokin on pahoin pielessä?
Mielestäni se on jokaisen oma päätös. Joillakin on varmaan pahoinvointi syynä, mutta joillain silkka uteliaisuus ja osalla kenties se kivusta nauttiminen. Minun mielestäni tuo viiltely on vaikeaa ja en pidä niistä arvista pitkä jää. Itse viilsin kerran melkein 10 vuotta sitten toiseen käteeni erilaisia kuvioita eikä edes tuntunut oikein miltään, en kuitenkaan silti uskaltanut kovin syvää viiltoa tehdä vaan lähinnä hankasin sitä veistä iholla niin kauan, että tuli syvä viilto ja verenvuotoa.

Harrastus? Kumpi tuottaa enemmän mielihyvää, se itse mustelman tuottaminen vai sen ihaileminen?
Etkö voisi kuvata mustelmiasi ja katsella niiden kuvia, sen sijaan, että satuttaisit itseäsi uudelleen.
Millä ne muuten teet.:O

Harrastus? Kumpi tuottaa enemmän mielihyvää, se itse mustelman tuottaminen vai sen ihaileminen=
Etkö voisi kuvata mustelmiasi ja katsella niiden kuvia, sen sijaan, että satuttaisit itseäsi uudelleen.
Millä ne muuten teet.:O
Minusta ne molemmat on ihan kivoja. Tosiaan aina olen pitänyt juuri tällaisesta kivusta, sen sijaan esim. hammaskivusta en pidä yhtään. Välillä teen niitä esim. ruoskimalla itseäni vyöllä tai muulla vastaavalla. Joskus taas hakkaamalla itseäni jollain esineellä tai omilla käsillä. Joskus ihan kynsillä, siis otan ihosta kiinni kynsillä ja puristan ja "möyhennän" sitä ihoa joka suuntaan. Siitä jää vaan ne kynnen jäljet, josta jää usein arvet niin tuota en tee oikeastaan ollenkaan enää, kun on jo aika paljon noita jälkiä jäänyt. Tosin ne eivät näy juuri ollenkaan, kun ovat melko pieniä ja haalenneetkiin ajan saatossa.

"mama"
Minusta ne molemmat on ihan kivoja. Tosiaan aina olen pitänyt juuri tällaisesta kivusta, sen sijaan esim. hammaskivusta en pidä yhtään. Välillä teen niitä esim. ruoskimalla itseäni vyöllä tai muulla vastaavalla. Joskus taas hakkaamalla itseäni jollain esineellä tai omilla käsillä. Joskus ihan kynsillä, siis otan ihosta kiinni kynsillä ja puristan ja "möyhennän" sitä ihoa joka suuntaan. Siitä jää vaan ne kynnen jäljet, josta jää usein arvet niin tuota en tee oikeastaan ollenkaan enää, kun on jo aika paljon noita jälkiä jäänyt. Tosin ne eivät näy juuri ollenkaan, kun ovat melko pieniä ja haalenneetkiin ajan saatossa.
Ei hyvää päivää....

• Tykkää
Reactions: fortunate ja Nyynä
No onpas täällä nyt tuomitsevaa sakkia. Ei kai tuo nyt maailman sairainta toimintaa ole, jos ei nyt kovin yleistä tai järkevääkään. Tykkäähän monet arvistakin, joten miten mustelmat olisivat sen kummempia. Ja mitäs ne duudsonit tekevät? Niin, mätkivät itseään vapaa-ajallaan ja nauravat räkäisesti päälle.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25751992:
No onpas täällä nyt tuomitsevaa sakkia. Ei kai tuo nyt maailman sairainta toimintaa ole, jos ei nyt kovin yleistä tai järkevääkään. Tykkäähän monet arvistakin, joten miten mustelmat olisivat sen kummempia. Ja mitäs ne duudsonit tekevät? Niin, mätkivät itseään vapaa-ajallaan ja nauravat räkäisesti päälle.
Niin, en sano että olisi maailman sairainta. Mutta aika hämmentävää, on silti, jos joku puhuu tuollaisesta harrastuksenaan.:O

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Semmoinen juttuhan tässä nyt on, että Akaatti nauttii tuosta mitä tekee, eikä vahingoita ketään muuta. Eli vaikka minun on kovin vaikeaa tuohon samaistua, tai kuvitella miltä se tuntuu, niin en minäkään ihan nyt sairaaksi alkaisi haukkumaan.

Voin ihan yhtä vähän ymmärtää, miksi joku syö homejuustoa.

Semmoinen juttuhan tässä nyt on, että Akaatti nauttii tuosta mitä tekee, eikä vahingoita ketään muuta. Eli vaikka minun on kovin vaikeaa tuohon samaistua, tai kuvitella miltä se tuntuu, niin en minäkään ihan nyt sairaaksi alkaisi haukkumaan.

Voin ihan yhtä vähän ymmärtää, miksi joku syö homejuustoa.
:D
Minä syön, lisäksi nautin siitä, että välillä nyppäisen hiuksia päästäni. En taida saada palstaterveen papereita minäkään.

"vieras"
Jos tuntisit sut henk.koht, olisin jo hakenut sulle apua! Joko sulle on oikeesti tapahtunut jotain todella, todella kamalaa mitä et itse tiedosta, tai sitten sä olet sairas trolli! Jokatapauksessa tarviit apua!

[QUOTE="vieras";25752053]Jos tuntisit sut henk.koht, olisin jo hakenut sulle apua! Joko sulle on oikeesti tapahtunut jotain todella, todella kamalaa mitä et itse tiedosta, tai sitten sä olet sairas trolli! Jokatapauksessa tarviit apua![/QUOTE]

Ei minulle ole mitään kamalaa tapahtunut, kyllä muistaisin jos olisi käynyt. Lisäksi siltä ajalta kun ei ole muistikuvia niin tuollaista mahdollisuutta ei ole, sillä minua ei ole jätetty epäilyttävien ihmisten hoitoon silloin.

Yhteistyössä