Juu niinhän niissä muhii. Erittäin vähän tulee pöpöjä ajateltua muutenkaan.Toivottavasti sulla on silloin kynnenaluset puhtaat. Tai ainahan niissä muhii meheviä pöpöjä, vaikka kuinka jynssäisi.
Miksi sitten kutsut jonkun hakkaamista, jos et pahoinpitelyksi?Ei muuten mutta ollessani 7-vuotias minut hakattiin ollessani kävelyllä, mutta en laskisi varsinaiseksi pahoinpitelyksi tuota.
En osaa kuitenkaan ajatella asiaa pahoinpitelynä, vaikka taju meinasi mennä. Ehkä minulla on sitten suurempi kipukynnys.Miksi sitten kutsut jonkun hakkaamista, jos et pahoinpitelyksi?
Häh!?En osaa kuitenkaan ajatella asiaa pahoinpitelynä, vaikka taju meinasi mennä. Ehkä minulla on sitten suurempi kipukynnys.
Mutta minä ajattelen omalle kohdalleni sattuneet asiat eri tavalla. Jos joku asia ei minua niin haittaa tai satu, niin voin hyvin unohtaa sen ja olla tekemättä siitä "numeroa".Häh!?
Eihän kipukynnyksellä oo mitään tekemistä sen kanssa mikä on pahoinpitely
ja mikä ei.
Mutta joo...ihan odotettavaa jatkumoa jutuillesi ja tälle ketjulle...että hyvää päivää vaan :x
Peesi, paitsi että mun ei ole vaikea samaistua tähän koska ite tykkään arvista ja niitä mielelläni itselleni tekisin jos kehtaisin.Semmoinen juttuhan tässä nyt on, että Akaatti nauttii tuosta mitä tekee, eikä vahingoita ketään muuta. Eli vaikka minun on kovin vaikeaa tuohon samaistua, tai kuvitella miltä se tuntuu, niin en minäkään ihan nyt sairaaksi alkaisi haukkumaan.
Voin ihan yhtä vähän ymmärtää, miksi joku syö homejuustoa.
Pahoinpitelylle on se oma määritelmänsä Suomen laissa. Muistaakseni lievä pahoinpitely on ihan sellainen, että jos lähtee vaikka muutama hius niin se jo lasketaan lieväksi pahoinpitelyksi. Mutta itse ajattelen omalla kohdallani sen pahoinpitelyn sen mukaan, että miten olen loukkaantunut ja jos mitään vakavaa sairaalareissua ei tullut, niin en osaa ajatella, että olisin rikoksen uhri tai pahoinpidelty henkilö. Ja vaikka tulisikin, niin silloinkin jättäisin sen rikossyytteen nostamatta ja vaan valehtelisin, että kaaduin jos jalka katkeasi pahoinpitelyssä, jos vaan olisi mahdollista valehdella, ettei olisi silminnäkijöitä tai muuta todistusaineistoa. Koska itse en halua mitään tutkintaa minuun kohdistuneista asioista ym.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25752521:Oletko kertonut sille kaukomailla (Dubaissako hän asui?) asuvalle miesystävällesi tästä ihastumisestasi mustelmiin? Tai onko hän havainnut sinussa selittämättömiä mustelmia koskaan?
Mikä on sinun mielestäsi pahoinpitely?
Minen ymmärrä kyllä tätä... jotain täytyy olla pielessä ihan neurologisesti ajatellen jos 7-vuotias lapsi hakataan ja hän käyttäytyy niinkuin se ois sama kun joku ois karkin vieny kädestä... ei mee minun jakeluun ei. Mulla tulee vaan muutamia asioita mieleen tuommosessa tilanteessa, joko se lapsi luulee että se on normaalia (mikä on mielestäni aika hälyttävää), ei tunne kipua, tuntee suurta häpeää itsestään (ja siksi kokee että on oikeutettu hakattavaksi, jolloin päässä on jotain vialla näin maalaistermejä käyttäen) tai sitten ei ymmärrä mitä tapahtuu.Mutta minä ajattelen omalle kohdalleni sattuneet asiat eri tavalla. Jos joku asia ei minua niin haittaa tai satu, niin voin hyvin unohtaa sen ja olla tekemättä siitä "numeroa".
Pelkäät hysteerisesti jotain?Pahoinpitelylle on se oma määritelmänsä Suomen laissa. Muistaakseni lievä pahoinpitely on ihan sellainen, että jos lähtee vaikka muutama hius niin se jo lasketaan lieväksi pahoinpitelyksi. Mutta itse ajattelen omalla kohdallani sen pahoinpitelyn sen mukaan, että miten olen loukkaantunut ja jos mitään vakavaa sairaalareissua ei tullut, niin en osaa ajatella, että olisin rikoksen uhri tai pahoinpidelty henkilö. Ja vaikka tulisikin, niin silloinkin jättäisin sen rikossyytteen nostamatta ja vaan valehtelisin, että kaaduin jos jalka katkeasi pahoinpitelyssä, jos vaan olisi mahdollista valehdella, ettei olisi silminnäkijöitä tai muuta todistusaineistoa. Koska itse en halua mitään tutkintaa minuun kohdistuneista asioista ym.
Ja kyllä moni on ihmetellyt mustelmiani, olen sanonut, että olen kaatunut tai osunut johonkin. Yleensä mustelmia teen itselleni enemmän juuri talviaikaan niin ei ole sellaista "tilivelvollisuutta" ja kun on aina kuitenkin pidemmät vaatteet päällä niin ei ne mustelmat näykään käsistä.
Minusta taas on aika yleistäkin että lapset piilottelee tai vähättelee jotain tuollaista tapahtumaa. Ja ihmiset suhtautuvat väkivaltaan kuka mitenkin, kait siihen nyt on oikeus?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25752560:Minen ymmärrä kyllä tätä... jotain täytyy olla pielessä ihan neurologisesti ajatellen jos 7-vuotias lapsi hakataan ja hän käyttäytyy niinkuin se ois sama kun joku ois karkin vieny kädestä... ei mee minun jakeluun ei. Mulla tulee vaan muutamia asioita mieleen tuommosessa tilanteessa, joko se lapsi luulee että se on normaalia (mikä on mielestäni aika hälyttävää), ei tunne kipua, tuntee suurta häpeää itsestään (ja siksi kokee että on oikeutettu hakattavaksi, jolloin päässä on jotain vialla näin maalaistermejä käyttäen) tai sitten ei ymmärrä mitä tapahtuu.
Joku vertas tätä mustelmien aiheuttamista itselleen Duudsoneihin. No ei kyllä ole sama asia ollenkaan. Duudsonit tekee sitä mitä tekee, rahasta. Ne jätkät on ihan pimeitä ja yllytyshulluja. Ne myös näyttää mustelmansa, ruhjeensa, irronneet sormensa yms. ihan julkisesti. Nehän on stuntin ammattilaisia suurin osa. En oo vielä kuullu yhenkään Duudsonin sanovan että oli aivan ihana tunne kun jalka katkes. Ei se Steve-O:kaan ilosta ja riemusta kiljahdellu kun sen persuksiin ammuttiin niittipistoolilla... Akaattihan piilottelee niitä mustelmiaan muilta. Eli siellä on ilmeisesti jonkinlainen häpeäntunne taustalla kuitenkin. Miksi hän muuten niitä peittelisi?
Ymmärrän sen, että kipu tuottaa suurta nautintoa. Niin mullekin esim. hierojalla kun on lihakset oikein jumissa. Mutta en ymmärrä sitä että sen kivun tuoman nautinnon vuoksi moukaroidaan ittensä mustelmille... Ja että tehdään itelle mustelmia siitäkin syystä että ne ovat kauniita katsella... Kyllä mie katselen mieluummin värejä luonnossa tai vaikka Tikkurilan värikartasta, en halua katella niitä omalta kropaltani.
En ihan täysillä usko tähän juttuun, olen vähän samoilla linjoilla fortunen kanssa että haluat ap kohauttaa aina tasasin väliajoin. Vietätkö paljonkin aikaa netissä? Siis onko netissä sinun sosiaalinen elämäsi?
En vaan tykkää olla missään tutkinnassa mukana, jossa olisin itse ikäänkuin se "päähenkilö".Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25752568:Pelkäät hysteerisesti jotain?
Välillä olen netissä enemmän, välillä vähemmän. Nyt ei ole mitään kunnon mustelmia, kun en ole jaksanut tehdä, mutta itse löysin. Ei tosin kuulu niihin parhaimpiin ja tuossa kuvassa näyttää ihan erilaiselta kuin oikeasti, jotenkin paljon valjummalta.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25752560:Minen ymmärrä kyllä tätä... jotain täytyy olla pielessä ihan neurologisesti ajatellen jos 7-vuotias lapsi hakataan ja hän käyttäytyy niinkuin se ois sama kun joku ois karkin vieny kädestä... ei mee minun jakeluun ei. Mulla tulee vaan muutamia asioita mieleen tuommosessa tilanteessa, joko se lapsi luulee että se on normaalia (mikä on mielestäni aika hälyttävää), ei tunne kipua, tuntee suurta häpeää itsestään (ja siksi kokee että on oikeutettu hakattavaksi, jolloin päässä on jotain vialla näin maalaistermejä käyttäen) tai sitten ei ymmärrä mitä tapahtuu.
Joku vertas tätä mustelmien aiheuttamista itselleen Duudsoneihin. No ei kyllä ole sama asia ollenkaan. Duudsonit tekee sitä mitä tekee, rahasta. Ne jätkät on ihan pimeitä ja yllytyshulluja. Ne myös näyttää mustelmansa, ruhjeensa, irronneet sormensa yms. ihan julkisesti. Nehän on stuntin ammattilaisia suurin osa. En oo vielä kuullu yhenkään Duudsonin sanovan että oli aivan ihana tunne kun jalka katkes. Ei se Steve-O:kaan ilosta ja riemusta kiljahdellu kun sen persuksiin ammuttiin niittipistoolilla... Akaattihan piilottelee niitä mustelmiaan muilta. Eli siellä on ilmeisesti jonkinlainen häpeäntunne taustalla kuitenkin. Miksi hän muuten niitä peittelisi?
Ymmärrän sen, että kipu tuottaa suurta nautintoa. Niin mullekin esim. hierojalla kun on lihakset oikein jumissa. Mutta en ymmärrä sitä että sen kivun tuoman nautinnon vuoksi moukaroidaan ittensä mustelmille... Ja että tehdään itelle mustelmia siitäkin syystä että ne ovat kauniita katsella... Kyllä mie katselen mieluummin värejä luonnossa tai vaikka Tikkurilan värikartasta, en halua katella niitä omalta kropaltani.
En ihan täysillä usko tähän juttuun, olen vähän samoilla linjoilla fortunen kanssa että haluat ap kohauttaa aina tasasin väliajoin. Vietätkö paljonkin aikaa netissä? Siis onko netissä sinun sosiaalinen elämäsi?
Mm. siksi, koska ihmiset saattavat ihmetellä ja luulla, että olen oikeasti pahoinpidelty. En halua, että esimerkiksi alkaisivat tehdä jotain nimettömiä ilmiantoja jos luulisivat, että olen vaikka perheväkivallan uhri tai muuta vastaavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25752560:M
Akaattihan piilottelee niitä mustelmiaan muilta. Eli siellä on ilmeisesti jonkinlainen häpeäntunne taustalla kuitenkin. Miksi hän muuten niitä peittelisi?
Miksköhän mulle tulee vaan siihen keskelle sellainen fritsun näkönen jos puristaa, eikä tuollasia sormenjälkiä. Tai siis tietty se on yksilöllistä... Tuleeko sulle miten herkästi mustelmia? Mulla ainoastaan kyynärpäihin ja sääriluun päälle tulee herkästi, äitini taas on sellainen että kun vähän sormella törkkää niin jää jälkiOn, siksi ei ole niin hieno kuin ne, joita joutuu hakkaamaan pidempään. =)