Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

Siis nuo nahat normaalisti irrotan raapien ja saa siihen vielä lisää punaista väriä ja mahdollisesti myös viiltoja, mutta nyt en ole jaksanut, on siis kynsillä tehty ja jotenkin puristaen, en minä sitä tyyliä nyt osaa kuvailla oikein kunnolla. Ne isot on tietenkin hienompia ja niitä teen aina ajan kanssa.

"sondersson"
Siis nuo nahat normaalisti irrotan raapien ja saa siihen vielä lisää punaista väriä ja mahdollisesti myös viiltoja, mutta nyt en ole jaksanut, on siis kynsillä tehty ja jotenkin puristaen, en minä sitä tyyliä nyt osaa kuvailla oikein kunnolla. Ne isot on tietenkin hienompia ja niitä teen aina ajan kanssa.
Eli vähän niinkuin ihomaalausta. En kyllä ymmärrä miksi tämmöstä kauhistellaan ja pidetään sairaana.

Eli eli
Ja kyllä moni on ihmetellyt mustelmiani, olen sanonut, että olen kaatunut tai osunut johonkin. Yleensä mustelmia teen itselleni enemmän juuri talviaikaan niin ei ole sellaista "tilivelvollisuutta" ja kun on aina kuitenkin pidemmät vaatteet päällä niin ei ne mustelmat näykään käsistä.
Miksi sitten et kyselijöille paljasta totuutta? Ettet vaan itsekin tajuaisi, että puuhastelus ei oo tervettä? Haetko näillä jutuilla täällä huomiota vai apua, jota kenties tajuat tarvitsevasi?

Eli eli
[QUOTE="sondersson";25752647]Eli vähän niinkuin ihomaalausta. En kyllä ymmärrä miksi tämmöstä kauhistellaan ja pidetään sairaana.[/QUOTE]

Koska tod.näk. sullakaan ei ole kaikki kotona.

Miksi ap aloitat tasaisin väliajoin itseäsi ja etenkin omia kummallisia tapojasi koskevia ketjuja?

Varmasti tiedät, että itsensä satuttamista ei pidetä normaalina (kuten ei montaa muutakaan sinun tapaasi). Miksi tuot esille näitä omia erikoisuuksiasi? Nautitko kielteisestä huomiosta? Kiemurteletko innosta, kun muut ovat sinusta huolissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25753468:
Miksi ap aloitat tasaisin väliajoin itseäsi ja etenkin omia kummallisia tapojasi koskevia ketjuja?

Varmasti tiedät, että itsensä satuttamista ei pidetä normaalina (kuten ei montaa muutakaan sinun tapaasi). Miksi tuot esille näitä omia erikoisuuksiasi? Nautitko kielteisestä huomiosta? Kiemurteletko innosta, kun muut ovat sinusta huolissaan?
En ole huomannut, että olisin aloittanut kovin usein vastaavia ketjuja. Yleensä vastailen enemmän muiden ketjuihin. En nauti huomiosta tai mistään huolestumisesta.

Voi apua
Sinua on käytetty lapsena hyväksi, olen siitä satavarma. Mutta miten voisit siitä kertoa, kun sinuun 7 vuotiaana kohdistunut pahoinpitelykään ei sinusta oikein ollut mitään...

Tuo on suojamekanismi. Suotta loukkaannnut, ethän loukkaannu pahoinpitelystäkään. Luulet voivasi kertoa itsestäsi näin paljon, ilman, ettei kukaan keksi mikä sulla on? Ehei mene läpi.
Minä en pidä siitä, että minusta esitetetään valheita, saati sitten sisarestani, joka ei edes tähän ketjuun liity millään lailla. Sinusta voitaisiin tehdä vaikka kunnianloukkaussyyte, kun alat levittämään valheita muista ihmisistä.

En myöskään ymmärrä sitä, että aina pitää hakea jotain traumaa jollekin käytökselle. Ihan kuin ei muuten voisi olla erilainen. Väitätkö ihan tosissaan, että kaikki maailman aseksuaalit ovat pedofilian uhreja? Ajatusmaailmasi on todella sairas siinä tapauksessa.

"vieras"
Sinua on käytetty lapsena hyväksi, olen siitä satavarma. Mutta miten voisit siitä kertoa, kun sinuun 7 vuotiaana kohdistunut pahoinpitelykään ei sinusta oikein ollut mitään...
Tätä mä olen sanonut monta kertaa! Ihan selvästi on! Kaikki merkit viittaa siihen! Voin melkein lyödä vetoa että terapiassa tämä asia selviäis ap:lle. Minä tajusin omat kokemukset vasta melkein 10 vuotta myöhemmin terapian avulla. Ihmismieli sulkee tollaiset muistot pois.

[QUOTE="vieras";25758945]Tätä mä olen sanonut monta kertaa! Ihan selvästi on! Kaikki merkit viittaa siihen! Voin melkein lyödä vetoa että terapiassa tämä asia selviäis ap:lle. Minä tajusin omat kokemukset vasta melkein 10 vuotta myöhemmin terapian avulla. Ihmismieli sulkee tollaiset muistot pois.[/QUOTE]

Ei ole minua hyväksikäytetty. Koen edelleenkin nuo teidän valheelliset väitteet loukkaaviksi. Samalla haukutte sukulaisiani pedofiileiksi. Tuosta voisi tehdä jo kunnianloukkaussyytteen.

"sondersson"
[QUOTE="vieras";25758945]Tätä mä olen sanonut monta kertaa! Ihan selvästi on! Kaikki merkit viittaa siihen! Voin melkein lyödä vetoa että terapiassa tämä asia selviäis ap:lle. Minä tajusin omat kokemukset vasta melkein 10 vuotta myöhemmin terapian avulla. Ihmismieli sulkee tollaiset muistot pois.[/QUOTE]

Toki on mahdollista että sellainen olis jäänyt muistoista pois, mutta ei ole sinun tai muiden tuntemattomien asia alkaa sellaista Akaatille väittämään. Ja on myös aivan mahdollista että mitään ei ole tapahtunut.

Minun kohdallani 10000000 % varmaa, ettei minua ole hyväksikäytetty. Äitini ei ole pedofiili eikä kukaan hänen sukulaisistaan, joka on minua hoitanut. Lähinnä hänen sisko ja yksi veljistä siis hoitaneet. Tarhan tädit eivät myöskään ole minua hyväksikäyttäneet. Eikä kukaan muukaan. En ole koskaan lähtenyt ventovieraiden matkaan ja minua peloteltiin jo pienestä pitäen Jammu-sedillä ym. Itseasiassa sukulaiseni asuivat ihan tuon Jammu-sedän uhrien lähellä ja en ymmärrä miten joku kehtaa edes pilailla tällaisilla pedofiliasyytöksillä. Luulisi ihmisille jo riittävän, että niitä pedofilian uhreja on muutenkin jo ihan liikaa, ettei tarvitse alkaa keksimään toisista sellaisia.

sivusta seurannut
Minun kohdallani 10000000 % varmaa, ettei minua ole hyväksikäytetty. Äitini ei ole pedofiili eikä kukaan hänen sukulaisistaan, joka on minua hoitanut. Lähinnä hänen sisko ja yksi veljistä siis hoitaneet. Tarhan tädit eivät myöskään ole minua hyväksikäyttäneet. Eikä kukaan muukaan. En ole koskaan lähtenyt ventovieraiden matkaan ja minua peloteltiin jo pienestä pitäen Jammu-sedillä ym. Itseasiassa sukulaiseni asuivat ihan tuon Jammu-sedän uhrien lähellä ja en ymmärrä miten joku kehtaa edes pilailla tällaisilla pedofiliasyytöksillä. Luulisi ihmisille jo riittävän, että niitä pedofilian uhreja on muutenkin jo ihan liikaa, ettei tarvitse alkaa keksimään toisista sellaisia.
Toi puolustelu kuulostaa siltä että sinua on nimenomaan hyväksikäytetty. Suljet asian pois tietoisuudesta..
Mutta alitajuisesti ihanoit pedofiilejä, kuten jacksonia

Yhteistyössä