M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai saa sanoa, mutta sanois sitten suoraan ajattelevansa vain omaa etuaan, ei sen pienen vauvan/lapsen. Koska sitä ei todellakaan tuossa tapauksessa ajatella.
Omaa elämää ja omaa tahtoa, huh. Lapsi on kuin joku kahle, joka pullautetaan pois perheestä heti kun mahdollista. Onko se kovinkin suuri uhraus vanhemmalta, kun elää pari vuotta lapsensa kanssa kotona, ja antaa hänelle sitä tärkeintä - eli aikaa.
Sanoin jo tuolla aiemmin, ettet sä todellakaan muista miltä susta on tuntunut 8kk:n iässä kun sut on hoitoon jätetty. Miks puhutaan siitä, mitä lapselle voi siitä jäädä kun vie aikaisin hoitoon. Kun pitäisi puhua siitä, miltä lapsesta tuntuu silloin.
No jos sua lohduttaa niin lapsella alkaa muistoja olla vasta 3 vuotiaasta eteen päin joten eipä se kolme pari vuotta äitiysloman päälle nyt niin ihmeitä tee. Ja töihin mnemällä joku saattaa ihan oikeasti toimia alpsensa parhaaksi. Ihme asenne sullakin jos sä luulet et töihin meno ja oman elämän eläminen (ilman lasta esim. töissä ) on sitä et lapsi "heitetään" perheestä ulos.. Ja kun mä annan mun lapsille muutakin kun sen kolme hysteriavuotta.