T
"tilli"
Vieras
Tiedät varmaan,että tuo pahenee kun yhteinen lapsenne syntyy.Silloin sinun lapsellasi ei ole mitään arvoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi mutten ymmärrä miten joku voi olla niin hyväuskoinen että antaa miehen vedättää ja kohdella kaltoin noin pahasti. No, onneksi sentäs on sun ex eikä nykyinen.
Minä taas en ymmärrä näitä kommentteja "heitä se mies pellolle". Miehet eivät usein ole hyviä puhumaan ja ilmaisemaan sanoilla mikä painaa. Huomaat itsekin että mies on muuttunut. Mä miettisin sitä että miksi? MIkä on saanut muuttumaan? Onko töissä vaikeaa? Masennustako? KUn työtä ei ole.. Oletko itse muuttunut? Mies äksyilee kun et kerkeä olla vieressä, et kerkeä kunnolla kuunnella. Juoksetko ympäri taloa vain lapsen perässä.. Niin ja nyt on tainnut loppua se alkuhuuma kun mies ärsyttää sinua joka teollaan noin..
Mun mielestä parisuhteessa on hyvä kestää näitä huonompiakin aikoja. Jos on heti valmis lemppaamaan toisen niin ei ole valmis ollut koko parisuhteeseen!!!
Voi jestas... Ihan liikaa on näitä ikäviä lööppejä juuri siksi kun naiset epäröivät heittää narsistimiehiä pellolle. Katsotaan jopa vuosikausia kun mies on väkivaltainen niin henkisesti kuin fyysisestikin, mustasukkainen, alistava, peli-, päihde- tai mielenterveysongelmainen. Kaikista kammottavinta on se että menoa seuraa vieressä lapsia.
Haloo Helsingin sanoin "Eikä maailma paremmaksi muutu jos ei sitä paremmaksi tee.
Eikö siis yritettäisiin vielä uudelleen?"
Mun mielestä parisuhteessa on hyvä kestää näitä huonompiakin aikoja. Jos on heti valmis lemppaamaan toisen niin ei ole valmis ollut koko parisuhteeseen!!!
Henkisesti sairaan ihmisen kanssa suhteessa oleva usein sairastuu myös itse, silloin on vaikea nähdä ulospääsyä tilanteesta vaan alistuu siihen.Anteeksi mutten ymmärrä miten joku voi olla niin hyväuskoinen että antaa miehen vedättää ja kohdella kaltoin noin pahasti.