Alkuperäinen kirjoittaja aikanaan väsynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja *:Homma menee pitkälti niin, että hyvinkoulutetut mielekkäässä oman alansa töissä olevat äidin kaipaavat vauva-arkeen aikuisia kontakteja ja älyllistä toimintaa kun taas kouluttamattomat kaupan kassat, jotka vihaavat työtänsä ja se on pakkopullaa, olisivat kotona vaikka kuinka kauan. Mene ihmeessä töihin, jos siltä tuntuu!
Ja sitten on niitä, jotka osaavat keksiä itselleen jotain pienimuotoista harrastustoimintaa, josta saavat virikkeitä. Mutta kaikki ei kestä katsoa omaa lastaan, aina on sellaisiakin.
Kannattais poistua takavasemmalle, kun vielä tilaisuus. Ilmeisesti pilkka kolahti sulla omaan nilkkaan.
Minäkin olisin siis ollut parempi äiti, kun vaan olisin ollut kotona, vaikka olisin heitellyt hermorauniona sitä lasta päin seiniä?
Ei mua ole odottanu kassatyö tmv. Mä en ole täällä puhumassa taaskaan itsestäni. Olen sellainen kummajainen, että ajattelen asioita yleisellä tasolla, en omaa napaa tuijottaen.