Minullakin on mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nonee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nonee

Vieras
Ihana sellainen. Löytö. Lähtee aamulla aikaisin töihin, soittelee päivän mittaan mitä minulle ja tytöille kuuluu, tulee kotiin, auttaa syöttämään ja kylvettämään lapset. Joinain iltoina hän joutuu lähtemään vielä toista työtä tekemään, että hänellä olisi tarjota meille kaikkea ja vielä ylimääräistäkin ja saapuu yön koittaessa. Silti hän tarjoutuu hoitamaan vauvaamme yöllä jotta saisin välillä nukkua. Vapaailtanaan hän hoitaa toisen lapsistamme ilman että tarvitsee pyytää, syöttää, vaihtaa vaipan, pukee pyjamaan, pesee tämän hampaat, lukee iltasadun ja nukuttaa. Hän jaksaa olla huomaavainen, iloinen ja kannustava. Vielä yli 9 vuoden jälkeenkin hän muistaa sanoa "rakastan sinua". Minulle hän on elämäni mies ja maailman komein. Kaiken lisäksi hän on hyvä ja huomaavainen rakastaja. Nyt hän on matkalla kotiin töistä, valmiina hoitamaan vauvamme yöllä, jotta kipeenä saisin levättyä ja tervehtyä, ilolla hänet otamme vastaan ja toivottavasti muistan yön koittaessa muistaa sanoa, että hän on maailman paras isä ja aviomies.

Ihanaa, meillä on samanhenkiset miehet! :heart:

Olisiko mahdollista joskus tutustua esimerkiksi illallisen merkeissä? Mikäli etäisyyttä on kovasti, meille mahtuu yöpymään vierastaloon! Kaikki muutkin onnekkaat äidit ovat perheineen tervetulleita, joten soitellaan, pus! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja camille von chic:

Olisiko mahdollista joskus tutustua esimerkiksi illallisen merkeissä? Mikäli etäisyyttä on kovasti, meille mahtuu yöpymään vierastaloon! Kaikki muutkin onnekkaat äidit ovat perheineen tervetulleita, joten soitellaan, pus! :heart:

en tiedä pitäisikö tätä :headwall: vai tätä :laugh:

Ei kai mitään parinvaihtoa mielessä, minua pelottaa kaikki sellainen? :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Herra taivaan, parinvaihto!? Harrastaako joku tuttunne sellaista!?

Olen kuullut puhuttavan tuosta aiheesta viimeksi lukiossa, kun nuoret mehet tutkailivat seksuaalisuuttaan. Mistä parinvaihto tuli mieleesi? Onko aihe tullut mieleesi useinkin? Koetko asian jännittävänä pelottavana vai vastenmielisen pelottavana?

Joudun nyt, erittäin paljon tapojeni vastaisesti, ottamaan ehkä unilääkkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Herra taivaan, parinvaihto!? Harrastaako joku tuttunne sellaista!?

Olen kuullut puhuttavan tuosta aiheesta viimeksi lukiossa, kun nuoret mehet tutkailivat seksuaalisuuttaan. Mistä parinvaihto tuli mieleesi? Onko aihe tullut mieleesi useinkin? Koetko asian jännittävänä pelottavana vai vastenmielisen pelottavana?

Joudun nyt, erittäin paljon tapojeni vastaisesti, ottamaan ehkä unilääkkeen.

:) :)

Yhteistyössä