Minkälaisia asioita ihmiset salaavat kumppaneiltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:
-Sitä, kuinka myöhään joskus valvon ( koska muuten saarnaa, et mun pitäis mennä aikasemmin nukkumaan )
-Ostamieni vaatteiden/ kenkien ym hintoja (koska miehen mielestä viis kymppiä saappaista on paljon)
-Sitä, jos joskus olen huolissani asioista, kun mies on tottunut siihen, että oon yleensä ns "vahva"

heh mä saisin varmaan piiskaa jos mies tietäis että mä valvon vieläkin ja kirjoittelen tänne :D

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:
-Sitä, kuinka myöhään joskus valvon ( koska muuten saarnaa, et mun pitäis mennä aikasemmin nukkumaan )
-Ostamieni vaatteiden/ kenkien ym hintoja (koska miehen mielestä viis kymppiä saappaista on paljon)
-Sitä, jos joskus olen huolissani asioista, kun mies on tottunut siihen, että oon yleensä ns "vahva"

heh mä saisin varmaan piiskaa jos mies tietäis että mä valvon vieläkin ja kirjoittelen tänne :D

:laugh: mun mies kävi just sanomassa, et älä sit valvo enää kauaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootteko te miehenne holhouksen alla? =) Kotiintuloajat? Nukkumaanmenoajat? Aika jännä

no siis mun mies ei pidä siitä ku valvon myöhään koska sitten olen seuraavan päivän ku zombie ja äksyilen sille joka asiasta.... :D

ootteko te miehenne holhouksen alla? =) Kotiintuloajat? Nukkumaanmenoajat? Aika jännä

Mä saan kyllä valvoa ihan vapaasti, mut ei tulis mieleenkään olla aamuun asti jossain rilluttelemassa. Aloitukseen vastaan, että mun mies tuli kerran vasta aamuyöllä kotiin, eikä vaivautunut selittämään mitään. :O Oli silloin vähän jotenkin vaikeaa meillä vissiin, joten asia jäi silloin siihen.

samat mulla

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Eihän se ole salailua, eikä edes valehtelua, jos ei esittele ostamiaan uusia vaatteita miehelleen heti B) vaan laittaa ne kaappiin ja pukeutuessaan niihin (jos mies sattuu huomamaan sen, että ne ovat uusia) sanoo, että nehän on olleet jo kauan mun kaapissa. :saint:

:wave: Tunnustan, teen samaa! Sit kans kun lapsille ostaa vaatteita niin tätä samaa tapahtuu.

Toi sun kommenttis on mun mielestä aika jännä...

ssuuup! Ja herne on nenässä :D Täähän on helppoa ;)

Mun nenä on kyllä sen verran täynnä räkää, ettei sinne muuta enää mahdu. Joten tais tulla huti =)

Kun minun poikaystävä sanoi ensimmäisen kerran että kaikki on ok kunhan olemme avoimia ja rehellisiä toisillemme kuulosti se hyvältä. Mutta sitten paljastui että miehen mielestä minulla ei saisi olla yhtään ajatusta, siis ei yhtään ajatusta jota en voisi kertoa hänelle.

Niin, luitte oikein. Tajuatte varmaan että tästä lähtökohdasta katsoen salailen valtavan paljon asioita. Kuten jos ystäväni kertoo minulle että on vaikka eroamassa tai että mielestäni aamuisella bussikuskimiehellä oli kivan laulava ääni tms...

Hmm. kerron kyllä melkein kaiken. Tai varmaan ihan kaiken, kun ei tuu mitään mieleen. Mies tietää esim. senkin että jossain vaiheessa haikailin exäni perään, tietää mun peräpukamista, tietää kun käyn paskalla :D ja tietää, että olen miettinyt tekeväni itsemurhan. Eli kyllä mä kerron kaiken.

En salaa mitään vartavasten mutta on asioita joista en puhu, mm. työasiat, milloin käyn wc:ssä ja mitä siellä teen, minkä hintaisia vaatteita ostan.Nämä tuli mieleen.

Työasiat: Vaitiolovelvollisuus, en voi puhua.

Wc käynnit: tuskin kiinnostaa ja en koe tarvetta keskustella tästä.

Vaatteet: Ostan harvase viikkoa, joten tuskin häntä kiinnostaa edes minkä hintaisia on.

Mä salaan aika paljon asioita, sellasia joita kukaan ei tiedä. Syy on ehkä se, etten osaa edes kertoa niistä. Ihmiset pitää mua paljon vahvempana ja älykkäämpänä, kun edes olen. En halua antaa niille toisenlaista käsitystä. Joskus yritin asiasta puhua mun miehelle, näyttää omaa heikkouttani, mutten sitten kuitenkaan pystynyt.

Hmm.. Selasin tuota kirjoittamaanne listaa, mutta enpä löytänyt mitään sellaista jota tekisin enkä voisi miehelleni kertoa. En mene aina toitottamaan kun jotain olen tehnyt (esim. ostanut kalliin vaatteen tai masturboinut), mutta ei ole mitään syytä salatakaan asioita. Meillä on varmaankin omituinen suhde? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en kyllä salaile. Se jotenkin hankaloittais suhdetta ja veis meitä erilleen.

sama. kerrotaan kyllä aivan kaikki. mua ahdisti ihan sikana kun järjestin miehelle yllätyssynttäreitä kun en voinut kertoa van juonein sen selän takana.

luen kanssa sen kännykkää välillä mutta ihan hälle siitä kerron. usein luen hänen lähellään,siis näkee että luen.

Yhteistyössä