Milloin liikkeet UUDELLEENsynnyttäjällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahvetti

Aktiivinen jäsen
09.02.2007
19 398
0
36
Eli siinäpä se tulikin =)
Millon ootte useemman lapsen äiit ne liikkeet tuntenu?

itse olin tuntevinani ekoja nykäisyjä rv11 tienoilla, mutta nyt niitä ei taas niin paljoa ole ollut, että olis kiinnittäny huomiota, että olis voimistunu jne. Etten osaa vielä sanoa, olisko ne niitä vai ei :/

Kamala huoli koko ajan, että miksei tunnu jo kunnon liikkeet!!! :laugh:

Edellisistätunsin liikkeet rv 18, rv 16 ja rv 13...nyt menossa 14+4 eikä kunnon SELKEITÄ liikkeitä oo tuntunu :/

Jahvetti 14+4

Mä oon tuntenut pieniä liikkeitä varsinkin illasta, ku pääsee ekaa kertaa päivässä huilaamaan rauhassa. Hentoja ne on, mutta taatusti vauvan aiheuttamia =) . Nii, ja iha täs viime aikoina vasta. Kolmatta odotan.

:heart: nelli&pulla 13+4

Mulla tuntuu vasta nyt (rv 19+ jotain) ja yleensä vasta, kun oon käynyt nukkumaan. Tosin en oo hirveesti edes ehtinyt keskittyä noihin tuntoihin. Päivät menee juostessa kahden pojan perässä, joten voi hyvin olla, että jos oisin rauhassa saanut tunnustella, niin voi olla, että olisin ennen jo tuntenut jotain.

Ensimmäisestä todella vilkkaasti liikkuvasta pojastamme tunsin vkolla 13. Nyt odotan toista (17+3) ja tästä tunsin ekat liikahdukset siinä vkolla 10, mutta tämä on paaaaaljon hiljaisempi kaveri! Mulla "hävisi" myös liikkeet siinä 14-15 (flunssa tuli) ja tulivat siinä vkolla 16-17 takaisin. Nyt tuntuu taas ihan päivittäin potkuja ja "nyrkkejä" - sekä molempia samanaikaisesti ;)

Riippu varmaan tosi paljon myös siitä lapsesta että miten liikkuvainen on kohdussa. Ja tietty istukka yms... Niinhän ne viisaat sanoo että jokainen raskaus on erilainen...

kakkosesta tuntui rv16+, kolmosesta rv 15+ ja nyt tästä nelosesta rv14+ ja ilmeisesti teki kunnon kuperkeikan kun tuntui ja osasin myös itse "tunnustella" mahdollisia liikeitä paremmin kun tiesin millaisia liikkeet ovat? Paremmin tuntui sitten rv15-16+

Ystävälläni ei tuntunut kunnon liikkeitä viidennen kanssa vielä rv 20+ ja huolestui kovasti. syy selvisi, istukka edessä.

Mulla neljäs raskaus ja eniten oon tästä ollu huolissani, viikkoja 18+2 eikä oo juur kunnolla mitään tuntunu... Tässä pari viikkoa sitten muutaman päivän tuntu potkuja, nyt ei niitäkään..tosin tuntuu että kohtu alko kasvamaan hieman jonnekki "taakse" että liekkö se syynä sitten... en tiiä..
Mutta kyllä siellä kovasti kun ajattelee niin JOTAIN tuntuu...

Yhteistyössä