Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

tirpsu...olisko kotoisin lappeenrannan suunnilta tai itäsuomesta? kaikkien kanssa hyvin toimeen tuleva, ulkoilmaihminen, keskipitkät hiukset ei missään nimessä kukkamekkotyyppiä

aaban kuulostaa aika miehiseltä..

vaikkupallero, keskiverto suomityttö, reipas ja reilu tykkää verkkareista...

pupu t...tää onkin vaikea no ainakin erittäin suhdeorientoitunut perhetyyppi pieni ja tarvittaessa pippurinen, farkut ja t-paita...tummat lyhyet hiukset
 
Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Joku on joskus sanonu, et mun nikistä tuli mieleen lehmä.. :LOL: Ei kovinkaan kaukana se mielikuva... ;)

Mulle tulee mieleen suhmuransadrasta sellainen vanha puhelinkeskuksessa työnskentelevä, siistipukeutuja, huivipäinen täti :D
:LOL: No nyt osuu aika kauas.. Mulle tulee tirpsusta mieleen semmonen linnunluinen, oikeen pikkuruinen, iloinen ja vaalea naisihminen.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Joku on joskus sanonu, et mun nikistä tuli mieleen lehmä.. :LOL: Ei kovinkaan kaukana se mielikuva... ;)

Mulle tulee mieleen suhmuransadrasta sellainen vanha puhelinkeskuksessa työnskentelevä, siistipukeutuja, huivipäinen täti :D
:LOL: No nyt osuu aika kauas.. Mulle tulee tirpsusta mieleen semmonen linnunluinen, oikeen pikkuruinen, iloinen ja vaalea naisihminen.. :)
Toivosin olevani juuri tuollainen :LOL:

 
Laitan kommenttia vain niistä, joiden kuvaa en muista nähneeni. Reilumpaa niin, eikös? :D

venera: Olkapäälle ulottuvat, kampaajan värjäämät hiukset, silmälasit ja tummasävyinen vaatetus, esim. violetti, punainen ja musta. Tyylitietoinen, et laittaisi verkkareita kuin lenkille. Pukeudut mielelläsi hameisiin. Meikkaat aina kun mahdollista, vähintään ripsiväriä kauppareissullekin.

Jontsu79: Hiukset saparoilla ja otsatukka. Luultavasti blondi nykyään, mutta värjäilee hiuksiaan usein. Pukeutuu toppiin ja farkkuihin aina kun mahdollista. Lempiväri pinkki. Vartalo naisellisen kurvikas, etkä ole kovin pitkä.

Huopatossu: Keski-ikäinen, rennosti pukeutuva, miellyttävällä tavalla itsevarman näköinen nainen. Hiukset luonnontilassa, korkeintaan olkapäille ulottuva pituus. Et ole kovin pitkä. Lempivärisi on harmaa tai puolukanpunainen.

Anselmi Avaruusapina: Lyhyt tukka, ei silmälaseja. Tykkään caprihousuista ja shortseista, hameissa sinut näkee vain juhlissa. Pukeutumisessa lempiväri keltainen, ja muutenkin kirkkaat ja pirteät värit. Pidät keinokuiduista, et pukeutuisi pellavaan. Meikkaat satunnaisesti, etkä kovin voimakkaasti.

miimari-84 Lempivärejäsi ovat valkoinen ja kulta. Pukeutumistyylejä sinulla on monia, viihdyt sekä jakkupuvussa että teinifarkuissa, tilanteen mukaan. Olet pitkä ja tumma, hymyilet herkästi. Kesäisin käytät isoja aurinkolaseja. Uimarannalle laitat bikinit, ei kokouikkaria. Olet hankkinut upean rusketuksen.

baby2003
: Olet söpö nuorennäköinen nainen, blondi ja vaalea. Et rusketu helposti. Lempivärisi on ehkä vaaleansininen. Hiukset ovat suorat ja ulottuvat olkapäille, käytät niissä pantaa, tai pidät ponnarilla. Meikkaat silmät huolellisesti, ja käytät huulikiiltoa.
 

Yhteistyössä