Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Entäs mä? :xmas:
Susta mulla on aina ollu semmonen mielikuva että sulla on luonnon musta/tummanruskea pitkä hyväkuntoinen tukka

Naisellinen ja normaalipituinen kaunis ;)

Niin ja vihreät silmät tummat ripset :D
Aika hyvin kuvailet tämän kaunottaren :whistle:
http://static.flickr.com/20/73048746_127bc3943f_o.jpg

Valitettavasti menee metsään :ashamed: :|
No...aina ei voi osua oikeaan

;) :D

Mut se olikin mun mielikuva susta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Scarlet-79 = punaset kiharat pitkät hiukset, ei kovin pitkä, tosi hoikka ja siniset silmät.
Silmien väri osui oikeaan. Olen 168cm pitkä ja valitettavasti en ole hoikka vaan ylipainoinen. Mutta odottakaas kun saan perjantaina haettua postista sen crosstrainerin :D Hiukset alta ruskeat ja päälle olen vedellyt violettia, ulottuvat vähän yli olkapäiden
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Scarlet-79 = punaset kiharat pitkät hiukset, ei kovin pitkä, tosi hoikka ja siniset silmät.
Silmien väri osui oikeaan. Olen 168cm pitkä ja valitettavasti en ole hoikka vaan ylipainoinen. Mutta odottakaas kun saan perjantaina haettua postista sen crosstrainerin :D Hiukset alta ruskeat ja päälle olen vedellyt violettia, ulottuvat vähän yli olkapäiden
höh mä olin ihan varma että sulla on punanen tukka.
mikäs tuo crosstrainer on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Scarlet-79 = punaset kiharat pitkät hiukset, ei kovin pitkä, tosi hoikka ja siniset silmät.
Silmien väri osui oikeaan. Olen 168cm pitkä ja valitettavasti en ole hoikka vaan ylipainoinen. Mutta odottakaas kun saan perjantaina haettua postista sen crosstrainerin :D Hiukset alta ruskeat ja päälle olen vedellyt violettia, ulottuvat vähän yli olkapäiden
höh mä olin ihan varma että sulla on punanen tukka.
mikäs tuo crosstrainer on?
No välillä on punainen tukka.

Tämä on crosstrainer
http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?mid=1541&pid=003094
 
Neiti Gerbera
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Gerbera:
Entäs minä? =)
Neiti Gerbera on punatukkainen, hoikka, pieni ja nätti :)

Minkäsmoinen minä olen? :D
Olen ylipainoinen, 170cm ja pitkät mustat hiukset omaava :D
Kylkiluulla on todella pitkät luonnostaanvaaleat hiukset, sellaiset kuin fructis-mainoksissa on. n.165cm, hoikka ja pukeutuu pastellisävyisiin vaatteisiin. =)

 
Kylkiluu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Sä olet pitkä ja todella hoikka. Vaaleat, ohuet, suorat ja pitkät hiukset. Silmät on siniset. :whistle:
:D Noh... Metsään meni osittain. Hoikka olen kyllä, mutta mittaa on vain 164 cm. Hiukset ovat tummat, melko paksut, taipuisat ja pitkät. Ja silmät ovat vihreät :p



 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Sä olet pitkä ja todella hoikka. Vaaleat, ohuet, suorat ja pitkät hiukset. Silmät on siniset. :whistle:
:D Noh... Metsään meni osittain. Hoikka olen kyllä, mutta mittaa on vain 164 cm. Hiukset ovat tummat, melko paksut, taipuisat ja pitkät. Ja silmät ovat vihreät :p
Enkös ollutkin hyvä arvaamaan! :LOL:
Pitää tunnustus antaa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Mun mielestä taas nytkypylly pukeutuu pimumaisesti, pupunkuvapaitoihin ja lantiohousuihin. Blondattu tukka ja pinkkiä huulikiiltoa. :D
:D no oho! ei oikein kumpikaan kohilleen :D ruskeat hiukset joo, muttei aina viimisen päälle laitettu, Tianna meni kyllä kohisten tosi kauas puskaan :D ei musta kyllä pimumaista saa tekemälläkään :D tutut ku lukis ton niin räjähtäisivät :D pukeutuminen pitää paikkansa, tai no mikä kenenkin mielestä on viimesen päälle :D mut omalla tyylillä, joo! Malviinasta mulle tulee mieleen sellainen kiva, kiltti perheenäiti, joka on ystävällinen kaikille, ja leipoo pullaa :D ja Tianna taas on jotain ihan muuta.. en tiiä,mut musta sä oot se peppua keikuttava hipster-blondi :D
No joo :D Perheenäiti oon, ystävällinenkin, mut en mikään ylikiltti :D Ja pullaakin leivon
 

Yhteistyössä