Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. ;) emmä tiiä.... :LOL:

änd mii? :wave:
Permistäkään ei o.. :saint:

MySelenestä tulee mieleen aika tumma nainen, jolla on pitkät, tummat punertavanruskeat hiukset. Meikki voisi olla aika voimakas mutta nätti. Tykkää pukeutua tummiin vaatteisiin, ehkä hieman goottihenkinen. :xmas:
Veit sanat suustani :whistle: Mä oon miettiny samallalailla, et MySelene on sellanen "rokkigootti" :D
 
Nikit ei tuo mulle oikeastaan mitään mielikuvia. Mulla on aina netissä kaikista se mielikuva, että jokainen on hirmu söpö ja nätti, en voi sille mitään... sitte oon ihan hullun kade...
Kuvittelin miehen eksänkin ihan sikakauniiksi... ennen kun näin... ei se rumakaan ollut, mutta luulin että se on joku missi... Ai joku alemmuuskompleksi, ei toki.. =)
 
tikru
Pitikö tähän laittaa noista jotka keikkuu edellä pinossa, vai niistä joista oikeesti on edes joku mielikuva.
Mulla on parista "vakkarista" oma kuva päässä.
pintelin on keskimittanen normaalipainonen lyhyt-tukkanen, pinkit tai vaaleat hiukset. sellane amis-morsiamen näkönen. Aika isot silmät, tai pyöreet. Verkkarit tai piukat farkut jalassa. Huppari tai pilottitakki tms pääl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikru:
Pitikö tähän laittaa noista jotka keikkuu edellä pinossa, vai niistä joista oikeesti on edes joku mielikuva.
Mulla on parista "vakkarista" oma kuva päässä.
pintelin on keskimittanen normaalipainonen lyhyt-tukkanen, pinkit tai vaaleat hiukset. sellane amis-morsiamen näkönen. Aika isot silmät, tai pyöreet. Verkkarit tai piukat farkut jalassa. Huppari tai pilottitakki tms pääl.

mulla on vähän sama kuva pintelinistä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Laitan kommenttia vain niistä, joiden kuvaa en muista nähneeni. Reilumpaa niin, eikös? :D




baby2003
: Olet söpö nuorennäköinen nainen, blondi ja vaalea. Et rusketu helposti. Lempivärisi on ehkä vaaleansininen. Hiukset ovat suorat ja ulottuvat olkapäille, käytät niissä pantaa, tai pidät ponnarilla. Meikkaat silmät huolellisesti, ja käytät huulikiiltoa.

Tää meni kyllä aika lailla oikeaan
;) ;) söpöksi on sanottu(jotkut muuten säikähtää jos ei tunne mua ja satun avaa suuni :whistle: ..kun ulkonäön perusteella päättelee että olen KILTTI.. :saint:)

Olen nuorenäköinen blondi ja vaalea mutta rusketun hyvin en pala

Hiukset pitkät rinnan/rintojen alle ylettyvät paksut ;)(Auki melkein aina)

Lempiväri vaaleankeltainen

Silmät meikkaan huolellisesti ja käytän huulikiiltoa ;)



































































:wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Entäs mä? :xmas:
Susta mulla on aina ollu semmonen mielikuva että sulla on luonnon musta/tummanruskea pitkä hyväkuntoinen tukka

Naisellinen ja normaalipituinen kaunis ;)

Niin ja vihreät silmät tummat ripset :D
Aika hyvin kuvailet tämän kaunottaren :whistle:
http://static.flickr.com/20/73048746_127bc3943f_o.jpg

Valitettavasti menee metsään :ashamed: :|
 

Yhteistyössä