Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kertosin mut olen jäävi =)Alkuperäinen kirjoittaja Taare:kertokaa toki nyt kauniisti mitä mieleen tulee :xmas:
Jutusta tosiaan menee idea jos on nähnyt edes jotain toisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kertosin mut olen jäävi =)Alkuperäinen kirjoittaja Taare:kertokaa toki nyt kauniisti mitä mieleen tulee :xmas:
Veit sanat suustani Mä oon miettiny samallalailla, et MySelene on sellanen "rokkigootti"Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:Permistäkään ei o.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. emmä tiiä....Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti.
:wave:
änd mii? :wave:
MySelenestä tulee mieleen aika tumma nainen, jolla on pitkät, tummat punertavanruskeat hiukset. Meikki voisi olla aika voimakas mutta nätti. Tykkää pukeutua tummiin vaatteisiin, ehkä hieman goottihenkinen. :xmas:
pieni punatukkainen hoikka alle 30v mustat silmälasit...Alkuperäinen kirjoittaja Ärripurri::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tikru:Pitikö tähän laittaa noista jotka keikkuu edellä pinossa, vai niistä joista oikeesti on edes joku mielikuva.
Mulla on parista "vakkarista" oma kuva päässä.
pintelin on keskimittanen normaalipainonen lyhyt-tukkanen, pinkit tai vaaleat hiukset. sellane amis-morsiamen näkönen. Aika isot silmät, tai pyöreet. Verkkarit tai piukat farkut jalassa. Huppari tai pilottitakki tms pääl.
sulla on varmaankin vaaleat hiukset ja oot melkos pitkä ja hoikka... silmälasitkin voisi ollaAlkuperäinen kirjoittaja minttukissa::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:sulla on varmaankin vaaleat hiukset ja oot melkos pitkä ja hoikka... silmälasitkin voisi ollaAlkuperäinen kirjoittaja minttukissa::wave:
tummat on kutrit, lyhyt oon (mut pitkät koivet), muuten en niin pieni kokoinen, kasvonpiirteisiin en osaa sanoo juuta enkä jaataAlkuperäinen kirjoittaja joSSSu:tyttö tenonvarrelta: vaaleaverikkö, pienikokoinen ja sirot kasvonpiirteet.
160 senttiä (kun pää kerran puuttuu) ja länkisääret.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:minä mukaan , saa taas nauraa itekseen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Laitan kommenttia vain niistä, joiden kuvaa en muista nähneeni. Reilumpaa niin, eikös?
baby2003: Olet söpö nuorennäköinen nainen, blondi ja vaalea. Et rusketu helposti. Lempivärisi on ehkä vaaleansininen. Hiukset ovat suorat ja ulottuvat olkapäille, käytät niissä pantaa, tai pidät ponnarilla. Meikkaat silmät huolellisesti, ja käytät huulikiiltoa.
Susta mulla on aina ollu semmonen mielikuva että sulla on luonnon musta/tummanruskea pitkä hyväkuntoinen tukkaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Entäs mä? :xmas:
Aika hyvin kuvailet tämän kaunottarenAlkuperäinen kirjoittaja baby2003:Susta mulla on aina ollu semmonen mielikuva että sulla on luonnon musta/tummanruskea pitkä hyväkuntoinen tukkaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Entäs mä? :xmas:
Naisellinen ja normaalipituinen kaunis
Niin ja vihreät silmät tummat ripset