Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Laitan kommenttia vain niistä, joiden kuvaa en muista nähneeni. Reilumpaa niin, eikös? :D

venera: Olkapäälle ulottuvat, kampaajan värjäämät hiukset, silmälasit ja tummasävyinen vaatetus, esim. violetti, punainen ja musta. Tyylitietoinen, et laittaisi verkkareita kuin lenkille. Pukeudut mielelläsi hameisiin. Meikkaat aina kun mahdollista, vähintään ripsiväriä kauppareissullekin.

Jontsu79: Hiukset saparoilla ja otsatukka. Luultavasti blondi nykyään, mutta värjäilee hiuksiaan usein. Pukeutuu toppiin ja farkkuihin aina kun mahdollista. Lempiväri pinkki. Vartalo naisellisen kurvikas, etkä ole kovin pitkä.

Huopatossu: Keski-ikäinen, rennosti pukeutuva, miellyttävällä tavalla itsevarman näköinen nainen. Hiukset luonnontilassa, korkeintaan olkapäille ulottuva pituus. Et ole kovin pitkä. Lempivärisi on harmaa tai puolukanpunainen.

Anselmi Avaruusapina: Lyhyt tukka, ei silmälaseja. Tykkään caprihousuista ja shortseista, hameissa sinut näkee vain juhlissa. Pukeutumisessa lempiväri keltainen, ja muutenkin kirkkaat ja pirteät värit. Pidät keinokuiduista, et pukeutuisi pellavaan. Meikkaat satunnaisesti, etkä kovin voimakkaasti.

miimari-84 Lempivärejäsi ovat valkoinen ja kulta. Pukeutumistyylejä sinulla on monia, viihdyt sekä jakkupuvussa että teinifarkuissa, tilanteen mukaan. Olet pitkä ja tumma, hymyilet herkästi. Kesäisin käytät isoja aurinkolaseja. Uimarannalle laitat bikinit, ei kokouikkaria. Olet hankkinut upean rusketuksen.

baby2003
: Olet söpö nuorennäköinen nainen, blondi ja vaalea. Et rusketu helposti. Lempivärisi on ehkä vaaleansininen. Hiukset ovat suorat ja ulottuvat olkapäille, käytät niissä pantaa, tai pidät ponnarilla. Meikkaat silmät huolellisesti, ja käytät huulikiiltoa.
Nyt meni mettään ja pahasti :D Lempivärejä on harmaa ja musta,myös vihreät.En tykkää tiukista farkuista enkä omista ainuttakaan jakkupukua,tykkään verkkareista ja kangashousuista,semmosista vähän väljistä missä on helppo liikkua ja olla :D Olen lyhyt 161cm,tumma joo_Oon kova hymyileen ja nauramaan :D En käytä ikinä aurinkolaseja(en ees omista)mutta silmälasit löytyy.Bikineitä mun päälle ei sais ees väkisin,uimapuku sen olla pitää :D Ja rusketu en vaikka olisin viikon yhtä mittaa auringossa :D Tosin oma pohjaväri jo on,en oo mikään vitivalkea ihoväriltä =)

prinsessojen äiti
jaah,tämähän hauska ketju,kyrsästä ja sen nimestä ei tuu mieleen kun grillimakkara mutta nimestäpäätellen on rento ihminen ainakin kyseessä =)
Mutta minkänäköinen minä olen?

Minulla ei ole kyllä silmälaseja...töihin pukeudun jakkupukuun ja korkkareihin ja kotona ollessa todella rennosti...mutta en ikinä verkkareihin(en käy lenkillä, kävelen 5km päivässä ja siihen hommaan ei tarvita verkkareita) Meikkiä en just käytä...Vaatetus..hmm.kirkkaanpunainen tai farkut ja vedenvihreä on lempivärit jakkupuvutkin on vaaleanruskeaa...Korkkareita käytän aina kuin mahdollista..Tällä hetkellä lempivaatetus bikinien yläosa v.pun ja valkoiset kangashousut sellaiset "sissi-housut" mustaa käytän vain alusvaatteissa ja hautajaisissa tai jos haluan pelästyttää asiakkaat....Voisin laittaa vähäksi aikaa profiiliin viime syksynä otetun kuvan jonka mun hyvä ystävä on ottanut, kuvaa on värimanipuloitu mutta muuten on "kuulemma" näköinen. hiukset on tuosta kasvaneet jonkun verran (vaaleat ja laineikkaat...)katsotaan onnistuuko... (olen kuvassa n. 6kk raskaana mutta masua siinä ei ikävä kyllä näy...

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Minulla ei ole kyllä silmälaseja...töihin pukeudun jakkupukuun ja korkkareihin ja kotona ollessa todella rennosti...mutta en ikinä verkkareihin(en käy lenkillä, kävelen 5km päivässä ja siihen hommaan ei tarvita verkkareita) Meikkiä en just käytä...Vaatetus..hmm.kirkkaanpunainen tai farkut ja vedenvihreä on lempivärit jakkupuvutkin on vaaleanruskeaa...Korkkareita käytän aina kuin mahdollista..Tällä hetkellä lempivaatetus bikinien yläosa v.pun ja valkoiset kangashousut sellaiset "sissi-housut" mustaa käytän vain alusvaatteissa ja hautajaisissa tai jos haluan pelästyttää asiakkaat....Voisin laittaa vähäksi aikaa profiiliin viime syksynä otetun kuvan jonka mun hyvä ystävä on ottanut, kuvaa on värimanipuloitu mutta muuten on "kuulemma" näköinen. hiukset on tuosta kasvaneet jonkun verran (vaaleat ja laineikkaat...)katsotaan onnistuuko... (olen kuvassa n. 6kk raskaana mutta masua siinä ei ikävä kyllä näy...
Joko laitoit kuvan.. ? Kun ei näy.. *uteliasko* :xmas: Kun tuon sun profiilin kurkkasin niin utelen samalla jotta mistä päin miehesi on? Pakko ei vastata.. :ashamed:

Siis kuvassahan on Marilyn?

Laittaisin kyllä kuvan, pienensinkin sen mutta tuolla browsella ei ainakaan näy, ehdotuksia??? tänään ainakin huutoon onnistui pistämään... Mun mies on tuolta Euroopan keskeltä....ihan kyllä suomettunut muuten muttei puhu suomea siksi mullakin vähän välillä suomi hukassa kun englantia vaan puhutaan yhdessä... :D jos haluaa käydä katsomassa mitä tarjolla niin huudossa käytän nimimerkiä venerana (pikku mainos lipsahti...)

Anselmi Avaruusapina: Lyhyt tukka, ei silmälaseja. Tykkään caprihousuista ja shortseista, hameissa sinut näkee vain juhlissa. Pukeutumisessa lempiväri keltainen, ja muutenkin kirkkaat ja pirteät värit. Pidät keinokuiduista, et pukeutuisi pellavaan. Meikkaat satunnaisesti, etkä kovin voimakkaasti.
Auts, ei ihan :D Pitkä tukka ja silmälasit on, caprit menee satunnaisesti, shortseja en pidä (ei kroppa kestä). Pinkki, vaal.punainen ja musta, ruskeakin ovat lempivärit. Meikkaan päivittäin ja aika reippaastikin :D

Mutta kiitos paljon, kiva hoksata, ettei nimimerkki ja oma olemus natsaa yhteen...
:whistle: ;) :D

ai sulla näkyy se, miksi mulla ei...kyllä se minä oon...yhtäläisyydestä on kyllä usein huomauteltu...

Ai nyt näkyy:)

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Entäs minä, joko olen tarpeeksi tuttu :ashamed: ?
Sulla on raitoja hiuksissa, ja ne hiukset on suorat. Silmät siniset. Sulla on pieni nöpönenä. Pidät raitapaidoista, ja voisit käyttää punaisia vajaamittaisia housuja. Shortseja ei käyttäisi. Ehkä sulla on myös Crocksit? Ei korviksia, ei kaulakorua, mutta sormuksia on.

ai sulla näkyy se, miksi mulla ei...kyllä se minä oon...yhtäläisyydestä on kyllä usein huomauteltu...
Onpa kyllä tosi edustava kuva! :) :flower: Parempi kuin Marilyn. Harmi jos muut ei nää.

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:
Auts, ei ihan :D Pitkä tukka ja silmälasit on, caprit menee satunnaisesti, shortseja en pidä (ei kroppa kestä). Pinkki, vaal.punainen ja musta, ruskeakin ovat lempivärit. Meikkaan päivittäin ja aika reippaastikin :D

Mutta kiitos paljon, kiva hoksata, ettei nimimerkki ja oma olemus natsaa yhteen...
:whistle: ;) :D
On hassua miten nimimerkistä muodostuu tosiaan mielikuva, joka voi olla ihan oikein, tai ihan väärin. Ihmiset tekee helposti johtopäätöksiä tosi pienistä asioista. Esim minä en ole kovin usein sua palstalla nähnyt, mutta silti oli helppo keksiä kaikenlaista. Sulla varsinkin kun on tuollainen värikäs nimimerkki, avaruus ja apina herättää paljon mielikuvia. Ei yhtään tule kyllä mieleen pitkää tukkaa eikä silmälaseja, eikä varsinkaan runsasta meikkiä. Ainakaan mulle! :LOL:

heili karjalasta tummat pitkät hiukset 170cm pitkä

verokarhu on nelikymppinen emäntätyyppi joka tykkää istuskella pirtin tuvan penkillä ja juoda kahvia ja syödä pullaa, lyhyet hiukset

cartel ja illuusia kummatkin rock tai gootti-henkisiä. Pitkät tummat hiukset, pitkiä ja hoikkia.

siinä pari lisää..
Ainut, mikä sopii, on tuo hoikka =) . En voisi kuvitellakaan olevani goottihenkinen, en tykkää rockista tai festareista ylipäätään :ashamed: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Entäs minä, joko olen tarpeeksi tuttu :ashamed: ?
Sulla on raitoja hiuksissa, ja ne hiukset on suorat. Silmät siniset. Sulla on pieni nöpönenä. Pidät raitapaidoista, ja voisit käyttää punaisia vajaamittaisia housuja. Shortseja ei käyttäisi. Ehkä sulla on myös Crocksit? Ei korviksia, ei kaulakorua, mutta sormuksia on.

Voi kiitos että vaivauduit =) . Nyt on sitten tietty kertoa miten oikeasti: Mulla on pitkät tummat hiukset, jotka on suorat. Silmät on ruskeat. Nöpönenä taitaa pitää paikkaansa ja se menee kippuraan kun nauran :D . Mulla ei ole Crockseja, sormuksia on vain nuo kihla-ja vihkisormus ja pienet napit korvissa. Voisin käyttää ja käytänkin vajaamittaisia housuja, mutta punainen ei oikein oo mun väri. Enkä kyllä välitä raitaisista paidoista. Yleensä aika simppeliä, mutta kuitenkin muodin mukaista pukeutumista harrastan. Ja lempiväri on valkoinen.

:LOL: :LOL: Eli pientä hienosäätöä, mutta hyvä yritys ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Kertokaa toki! :wave:
vaalean ruskeat hiukset, polkka/ olkapäistä pikkusen pidemmät. yleensä aina ponnarilla. käytät lukulaseja ja sulla on ollu pienenä hammasraudat. oot 170cm pitkä ja laiha. hemmetin pikkutarkka joka asiassa, mutta erittäin jalat maassa tyyppi :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Kertokaa toki! :wave:
vaalean ruskeat hiukset, polkka/ olkapäistä pikkusen pidemmät. yleensä aina ponnarilla. käytät lukulaseja ja sulla on ollu pienenä hammasraudat. oot 170cm pitkä ja laiha. hemmetin pikkutarkka joka asiassa, mutta erittäin jalat maassa tyyppi :)
Tää meni nyt kyllä niiiiiiiiin metsään, et arvatkaapa uudestaan.. :D

Yhteistyössä