Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

tossuliini
Vähän meni pieleen mutta kehuista kiitos kuitenkin. Oon 166 cm, reilusti ylipainoinen kotiäiti, kotona sellaset t-paita ja kotihousut . Kotona viihdyn kyllä tosi hyvin paitsi että töissä olisi kiva käydä mutta muuten kotona on hyvä olla. Aamutossuja en omista eikä mulle tule lehteäkään, kahvista tykkää vähän turhankin paljon. Siinähän noita oli musta vähän omia totuuksia.
 
Nytkypyllystä tulee mieleen sellainen aito turkulainen, siisti ja tyylikäs pukeutuminen ja inhoaa just noita pissaliisa-tyyppejä...

Tiannasta tulee mieleen sellainen aika tavallisen näköinen tytteli joka ihailee sellaista tummaa brassi-tyyppistä naiskauneutta.

oliko se my selene??? Pukeutuu aika trendikkäästi muttei yliampuvasti

Kaikista mama-tyypeistä tulee sellainen pikkuisen pullukka-tyyppi mieleen jotka tykkää kotona oleilusta ja haluaa antaa erittäin äidillisen kuvan itsestään. Mamale kuulostaa afrikkalaiselta eli tykkää kävellä varvas-sandaaleissa ja käyttää kantoliinaa vaunujen sijasta

metsänpeitto tuntuu sellaiselta romanttiselta mutta omilla jaloillaan seisovalta tyypiltä joka hiljaa kuuntelee mitä muut puhuu ja vetää sitten omat johtopäätöksensä. Pukeutuu aika maltillisesti ja on luultavasti erittäin nätin näköinen.

pink poodle on sellainen vähän ironinen tyyppi joka ei myöskään tykkää pissis-tyylistä vaan pukeutuu itse aika rentoihin mutta ei sporttisiin vaatteisiin. Luultavasti lyhyt tukka .

Keijulla on varmaan vaaleat ohuet hiukset ja vaalea iho sekä muutenkin pienikokoinen. Tykkää capri-housuista ja lyhythihaisista pikeepaidoista.

harmaana on myös ironinen ei mikään harmaa mutta pukeutuu vähän sellaiseen rokkityyliin

"sparrowin lyyli" muista just miten se nikki meni mutta viettää paljon aikaa kotona ei mikään laiheliini muttei lihavakaan aika poikamainen tyyli

Sellaisia tuli mieleen noista nikeistä ihan sillai yhtäkkiä ajateltuna =)
 
heili karjalasta tummat pitkät hiukset 170cm pitkä

verokarhu on nelikymppinen emäntätyyppi joka tykkää istuskella pirtin tuvan penkillä ja juoda kahvia ja syödä pullaa, lyhyet hiukset

cartel ja illuusia kummatkin rock tai gootti-henkisiä. Pitkät tummat hiukset, pitkiä ja hoikkia.

siinä pari lisää..
 
honostooppari on 165cm, vaaleat lyhyet hiukset, käyttää ehkä silmälaseja,siniset silmät.

accra ja huuhkajatar tuovat mieleen myös noita goottinikkejä eli jos ei ihan gootti niin ainakin aika rock. Nuorekas pukeutumine tykkää t-paidoista ja käydä festareilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Entäs mie :wave:
Lyhyet punertavat ja raidoitetut hiukset.Käy perhekerhossa ,askartelee lasten kans,kokkailee ja kokeilee mielellään uusia reseptejä.Voi ottaa hoitaakseen erilaisia projekteja esim. kerhossa tai yhdistykissä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Entäs mie :wave:
Lyhyet punertavat ja raidoitetut hiukset.Käy perhekerhossa ,askartelee lasten kans,kokkailee ja kokeilee mielellään uusia reseptejä.Voi ottaa hoitaakseen erilaisia projekteja esim. kerhossa tai yhdistykissä. :)
:D Tuo perhekerhossa käynti osui oikeaan... Muuten en oo ihan niin aktiivinen :ashamed:

Ja miulla on piitkät vaaleet hiukset (haaveissa tosin juuri punertavat lyhyet :D )

Sitku on varmaan sellanen hyvin tarkkaan asioita harkitseva ja leppoisa ihminen. Tummat puolipitkät hiukset, hoikahko =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja venera:
heili karjalasta tummat pitkät hiukset 170cm pitkä

verokarhu on nelikymppinen emäntätyyppi joka tykkää istuskella pirtin tuvan penkillä ja juoda kahvia ja syödä pullaa, lyhyet hiukset

cartel ja illuusia kummatkin rock tai gootti-henkisiä. Pitkät tummat hiukset, pitkiä ja hoikkia.

siinä pari lisää..
Mie oon 159,5cm... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
uua on 25-30v,vaaleenruskee tukka,maanläheinen.
ilonaäipällä on vaalea tukka sporttisesti ponnarilla,hihittelee mennessään
Minä oon kuulema itsekseen höpöttelijä ja ilonaäippä hihittelee itsekseen :LOL:
Ilonaäipälle:Joo oikein meni ett kyl mä harkitsen asioita aika tarkkaa.Miehen mielestä liikaakin
 
Voi että,täällä on niin paljon "uusia" niccejä,tai siis käyn niin harvoin enää täällä ettei tule oikein mitään mieleen :ashamed:

Huuhkajatar on tummahiuksinen lyhyt ja hoikka,siro nainen,jolla on suorat hiukset ja lukulasit.

 
Tännehän oli tullut paljon ´'nikkikuvauksia' kun olin poisa.. :flower: Lisää vaan.. tuolla joku(Venera) sanoi jotta Mamalesta tulee mieleen afrikkalainen ym. -- minä rakastan sandaaleja ym. mutta kantoliinaa en ole käyttöön ottanut. Ja tuosta afrikkalaisuudesta.. mies on siltä pallonpuoliskolta, tuolta pohjoisrannikolta.. jos se riittäisi 'afrikkalaisuudeksi'. :xmas:
 

Yhteistyössä