Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Pahasilmä:lyhyet tummat/kuparinväriset hiukset,pitkä, hoikka. Huomiotaherättävän näköinen, ei pahassa mielessä.
Lumihiutale:vaalea, hento, urheilullinen, hauras, sinisilmäinen, lyhyehkö.

Heili karjalasta: tätimäisen näköinen, ei paljoa meikkaa, luonnollisen näköinen, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, silmälasit, hieman tukevahko, luotettavan tuntuinen nimimerkki.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tiannasta tulee aina mieleen tämä:
http://www.imdb.com/name/nm1518565/

Eli Huippumalli haussa-voittaja.
Vibslp on sporttityylinen, energinen äiti. Hiukset vaaleat, punertavia raitoja. Pituutta 170cm.
Aika pahasti meni pieleen. :whistle: Olen kokoa vaahtosammutin, sporttista musta ei saa tekemälläkään, tummat hiukset. Ja energisyys on samaa luokkaa kuin halvaantuneella lahnalla. :D
 
millipilli
Ennenkin oon tän laittanut.. en tosin tiedä palstaileeko edes enää??? Mutta anyway John Makuupussista mulle tulee aina mieleen sellanen James Bond -tyylinen agentti joka makaa keskellä metsää maastokuvioisessa makuupussissa puku päällä ja rusetti kaulassa valmiina hyökkäämään :whistle:
 
tossuliini
Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ennenkin oon tän laittanut.. en tosin tiedä palstaileeko edes enää??? Mutta anyway John Makuupussista mulle tulee aina mieleen sellanen James Bond -tyylinen agentti joka makaa keskellä metsää maastokuvioisessa makuupussissa puku päällä ja rusetti kaulassa valmiina hyökkäämään :whistle:
Apua.. :LOL:
 
cartelil meni yks oikein miul on silmälasit ja mamalel meni kans yks oikein mie en juurikaan meikkaa.
miul hiukset on vähän olkapään alle ja pituutta on vaan 153,5cm,eikä miust oikein urheilullista saa vaik kovasti yritänkin lenkkeillä.
nii ja silmät on kyl vihreet.enkä oo hoikahko vaan paksuhko. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?

Tossuliini kulkee aamutossuissaan, lähikauppareissutkin. Tukka on laiskalla nutturalla ja sanomalehti kainalossa...josko sen viitsisi lukea. Kahvipannu on aina kuumana, tossuliini viihtyy kotona. Tossuliini on aika nuori, tukka on maantien vaalea, silmät siniset. Lukulasit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
Kotioloissa viihtyvä tehokas äiti. Kotona vanhat collegehousut ja -paita päällänsä suhaa askareesta toiseen, muualla asialliset ja ennenkaikkea käytännölliset vaatteet päällä. Pituutta mahtavat 155cm, puolipitkä vaalea tukka, hoikka vartalo.
 
Illuusia on erittäin luonnonkaunis, vaaleat silmät, vaaleat pitkät hiukset, haaveilijatyyppi, viihtyy meren äärellä ja auringonlaskua tuijottaen, palavasti rakastuva, eikä kykene koskaan unohtamaan rakkauden kohdettaan, haavoittuva, "runollinen".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
Pahasilmä:lyhyet tummat/kuparinväriset hiukset,pitkä, hoikka. Huomiotaherättävän näköinen, ei pahassa mielessä.
Lumihiutale:vaalea, hento, urheilullinen, hauras, sinisilmäinen, lyhyehkö.

Heili karjalasta: tätimäisen näköinen, ei paljoa meikkaa, luonnollisen näköinen, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, silmälasit, hieman tukevahko, luotettavan tuntuinen nimimerkki.
Muuten ihan sattu, mut mie meikkaan ihan jokikinen päivä =)
 

Yhteistyössä