Ihania analyysejä minusta , kiitos siitä :flower: ! Tosin taisi mennä niin metsään kuin olla voi .. No avojaloin kyllä kuljen ja valkoinen mekkokin on ihana .
Vibslp on sporttityylinen, energinen äiti. Hiukset vaaleat, punertavia raitoja. Pituutta 170cm.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiannasta tulee aina mieleen tämä:
http://www.imdb.com/name/nm1518565/
Eli Huippumalli haussa-voittaja.
kuulostaa hyvältä, näin juuri!!! paitsi että otetaan tuo hieman-sana tuolta reitevän edestä poisAlkuperäinen kirjoittaja Sirkkuli:Hieman reitevä, retromeininkinen äiti, vaatteet luonnonkuiduista, vähän sellainen hippityyli, uskaltaa ja haluaa olla erilainen.
Sama juttu.. Vaikka vaikea kyllä selittää käsite 'nykivä pylly'..Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Mulla tulee nytkypyllystä mieleen semmonen nykivä pylly ...
Aika pahasti meni pieleen. Olen kokoa vaahtosammutin, sporttista musta ei saa tekemälläkään, tummat hiukset. Ja energisyys on samaa luokkaa kuin halvaantuneella lahnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:Vibslp on sporttityylinen, energinen äiti. Hiukset vaaleat, punertavia raitoja. Pituutta 170cm.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiannasta tulee aina mieleen tämä:
http://www.imdb.com/name/nm1518565/
Eli Huippumalli haussa-voittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja flik:pankaas miustakin jotain,pliis.
Tummat pitkät suorat hiukset, hoikka. Opettaja-look ja -tyyli =)Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Joo, mustakin saa laittaa halukkat
nappiin meni . Tosin tällähetkellä tuplasti tavallisen kokoista isompi, mutta muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Neiti neponen: meikitön,ns. tavallisen näköinen, ruskeat hiukset auki, tavallisen kokoinen, sinisilmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Joo, mustakin saa laittaa halukkat
Lyhyt mutta ytimekäs.Alkuperäinen kirjoittaja flik:pankaas miustakin jotain,pliis.
Apua..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ennenkin oon tän laittanut.. en tosin tiedä palstaileeko edes enää??? Mutta anyway John Makuupussista mulle tulee aina mieleen sellanen James Bond -tyylinen agentti joka makaa keskellä metsää maastokuvioisessa makuupussissa puku päällä ja rusetti kaulassa valmiina hyökkäämään
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
Kotioloissa viihtyvä tehokas äiti. Kotona vanhat collegehousut ja -paita päällänsä suhaa askareesta toiseen, muualla asialliset ja ennenkaikkea käytännölliset vaatteet päällä. Pituutta mahtavat 155cm, puolipitkä vaalea tukka, hoikka vartalo.Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
Muuten ihan sattu, mut mie meikkaan ihan jokikinen päivä =)Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Pahasilmä:lyhyet tummat/kuparinväriset hiukset,pitkä, hoikka. Huomiotaherättävän näköinen, ei pahassa mielessä.
Lumihiutale:vaalea, hento, urheilullinen, hauras, sinisilmäinen, lyhyehkö.
Heili karjalasta: tätimäisen näköinen, ei paljoa meikkaa, luonnollisen näköinen, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, silmälasit, hieman tukevahko, luotettavan tuntuinen nimimerkki.