Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Huuhkajatar laittaa hiukset nutturalle. Käyttää pitkiä hameita ja kalevalakoruja. Näyttää iättömältä, vaikka on parikymppinen, eikä vanhene ulkoisesti lainkaan. Hoikka ja lyhyt. Ja tatuointi varmaankin löytyy jostain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Pink Poodle on nauravainen, räväkkä, aito karjalainen.
Huuhkajattaresta tulee mieleen ekana 'järjestelmällinen täti'; hiukset on aina ojennuksessa ja viimeisen päälle laitettuna, siistit, istuvat vaatteet ja suorakulmionmalliset silmälasit.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Malviina on vaaleahiuksinen, ranteenpaksuinen piiitkä letti niskassa. Naisellinen vartalo ja tykkää ruutu- ja kukkakuoseista pukeutumisessa. Ei silmälaseja. Helposti punastuva, ehkä pari pisamaakin nenänpäällä.
Tiannasta minulla tulee mielikuva ylväästä, vaaleasta, pitkähiuksisesta naisesta joka on olemukseltaan jollain tapaa 'prinsessamainen' -- ei krisse-meiningillä vaan sellasella 'kuningatarmaisella'-ylpeydellä.. :saint:
Totta kyllä, että Krissesta olen kaukana :LOL: Hiukset on pitkät ja vaaleat. Ylpeyttäkin löytyy, vaikka aika usein se toden totta käy lankeemuksen edellä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Huuhkajatar laittaa hiukset nutturalle. Käyttää pitkiä hameita ja kalevalakoruja. Näyttää iättömältä, vaikka on parikymppinen, eikä vanhene ulkoisesti lainkaan. Hoikka ja lyhyt. Ja tatuointi varmaankin löytyy jostain.
Ööh, joo....olen täyttänyt 20 jo 26 vuotta, nyt esikoinen sai mut kiinni joten mun on pakko tunnustaa olevani hieman vanhempi...viihdyn farkuissa, enkä pidä nutturaa. Tatskaa ei ole. Hoikka ja lyhyt täsmäs.

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Malviina on vaaleahiuksinen, ranteenpaksuinen piiitkä letti niskassa. Naisellinen vartalo ja tykkää ruutu- ja kukkakuoseista pukeutumisessa. Ei silmälaseja. Helposti punastuva, ehkä pari pisamaakin nenänpäällä.
Vaalea kyllä tällä hetkellä, mutta hiukset kaukana paksusta :D ja lyhyet. Silmälaseja ei ole, enkä juuri punastukkaan, ja nuo kuosit... :whistle:

Tiannasta tulee mieleen hoikka pitkä tumma ilonen, ei kovin selvää kuvaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Huuhkajatar laittaa hiukset nutturalle. Käyttää pitkiä hameita ja kalevalakoruja. Näyttää iättömältä, vaikka on parikymppinen, eikä vanhene ulkoisesti lainkaan. Hoikka ja lyhyt. Ja tatuointi varmaankin löytyy jostain.
Ööh, joo....olen täyttänyt 20 jo 26 vuotta, nyt esikoinen sai mut kiinni joten mun on pakko tunnustaa olevani hieman vanhempi...viihdyn farkuissa, enkä pidä nutturaa. Tatskaa ei ole. Hoikka ja lyhyt täsmäs.

=)
Hih, ehkä mä sitten vähän liiottelin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
sitku on lyhyt, hoikka, tummat hiukset, pukeutuu tyylikkäästi =)
No sä olet tietenkin keijukaismainen, pieni ja laiha, pitkätukkainen ja söpö. Sulla on varmaankin metsänvihreät silmät ja kullanvaaleat hiukset. Pukeudut valkoiseen tai pastelliväreihin.
aika hyvin pitää paikkansa, olen pieni,hoikka, vaaleat hiukset ja vihreät silmät =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Nyt ei aivot pelitä enkä keksi muista :ashamed: mutta kainosti pyydän kaikenkattavaa analyysiä minun ulkonäöstä :xmas: ..
No sulla täytyy tietenkin olla timakka vartalo, kun edustat Sparrowin rinnalla. Pidät miekalla tehdyistä koristeriekaleista vaatteissa, etkä arkaile näyttää paljasta pintaa. Alusvaatteet ovat mielestäsi ihan tylsiä ja mummomaisia, joten pelkkä valkoinen mekko riittää tilanteessa kuin tilanteessa. Tumma, pitkä ja hiukan kihartuva tukka, tummat silmät ja punaiset pusuhuulet. Paaaaljon ripsiväriä, mutta muuten et meikkiä tarvitsekaan. Kuljet avojaloin aina kun se on mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Mun mielestä taas nytkypylly pukeutuu pimumaisesti, pupunkuvapaitoihin ja lantiohousuihin. Blondattu tukka ja pinkkiä huulikiiltoa. :D
:D no oho! ei oikein kumpikaan kohilleen :D ruskeat hiukset joo, muttei aina viimisen päälle laitettu, Tianna meni kyllä kohisten tosi kauas puskaan :D ei musta kyllä pimumaista saa tekemälläkään :D tutut ku lukis ton niin räjähtäisivät :D pukeutuminen pitää paikkansa, tai no mikä kenenkin mielestä on viimesen päälle :D mut omalla tyylillä, joo! Malviinasta mulle tulee mieleen sellainen kiva, kiltti perheenäiti, joka on ystävällinen kaikille, ja leipoo pullaa :D ja Tianna taas on jotain ihan muuta.. en tiiä,mut musta sä oot se peppua keikuttava hipster-blondi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Pink Poodle on nauravainen, räväkkä, aito karjalainen.
Huuhkajattaresta tulee mieleen ekana 'järjestelmällinen täti'; hiukset on aina ojennuksessa ja viimeisen päälle laitettuna, siistit, istuvat vaatteet ja suorakulmionmalliset silmälasit.
:LOL: enemmänkin päinvastoin, en ole koskaan meikannut, harjaan kyllä hiukseni joka päivä :whistle: , vaatetus rento ja laseina lukulasit jotka eivät ole suorakulmion malliset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Malviina on vaaleahiuksinen, ranteenpaksuinen piiitkä letti niskassa. Naisellinen vartalo ja tykkää ruutu- ja kukkakuoseista pukeutumisessa. Ei silmälaseja. Helposti punastuva, ehkä pari pisamaakin nenänpäällä.
Vaalea kyllä tällä hetkellä, mutta hiukset kaukana paksusta :D ja lyhyet. Silmälaseja ei ole, enkä juuri punastukkaan, ja nuo kuosit... :whistle:

Tiannasta tulee mieleen hoikka pitkä tumma ilonen, ei kovin selvää kuvaa :D
Olen tosi lyhyt... Minulla on kyllä tumman identiteetti, vaikka aika vaaleat nuo hiukset kyllä on. Iloisesta en nyt niin tiedä, nykyään en taitaisi saada enää hymypatsasta, niin kuin nuorempana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Mun mielestä taas nytkypylly pukeutuu pimumaisesti, pupunkuvapaitoihin ja lantiohousuihin. Blondattu tukka ja pinkkiä huulikiiltoa. :D
:D no oho! ei oikein kumpikaan kohilleen :D ruskeat hiukset joo, muttei aina viimisen päälle laitettu, Tianna meni kyllä kohisten tosi kauas puskaan :D ei musta kyllä pimumaista saa tekemälläkään :D tutut ku lukis ton niin räjähtäisivät :D pukeutuminen pitää paikkansa, tai no mikä kenenkin mielestä on viimesen päälle :D mut omalla tyylillä, joo! Malviinasta mulle tulee mieleen sellainen kiva, kiltti perheenäiti, joka on ystävällinen kaikille, ja leipoo pullaa :D ja Tianna taas on jotain ihan muuta.. en tiiä,mut musta sä oot se peppua keikuttava hipster-blondi :D
No voi hitsin hitsi, minua ei kyllä saa peppua keikuttamaan, ja blondius on kauhistus. Olin ihan varma, että tuon nimimerkin takana on joku pyllynnytkyttelijä. No, kerrankos sitä erehtyy.
:D Minuakin kiinnostaisi mitä tuo "pukeutuu viimeisen päälle" tarkoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Minkäs näköinen minä?
Sulla on vaaleat, olkapäille ulottuvat hiukset ponnarilla, otsatukka ja jakaus oikealla puolella. Pukeudut mieluiten farkkuihin ja toppiin. Tykkäät merkkivaatteista. Sulla on nappikorvikset ja kaulakoru. Jakut on sun mielestä tätimäisiä. Olet 165 cm pitkä.
 

Yhteistyössä