Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulle on sanottu, että musta tulee mielikuva, että olen semmonen yli nelikymppinen harmaa täti. :(

Sinä olet kaunis,mutta kuvassi sulla on ylimielinen ja pirullinen ilme.
Oletko ylimielinen?

Eikä ole. ettet vaan automaattisesti tulkitsisi minua ylimieliseksi, koska olen mielestäsi "kaunis"?

En ole ylimielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Täällä toinen hajuton ja mauton :wave: :D .

Hei, siust miulla on mielikuva: sie keksit hirmu hyviä aloituksia. Muistan yhen palstaillan, kun oli kerrassaan lystikästä siun ansiostasi. Erittäin positiivisessa mielessä siis.

Kiitos kiitos :D ! Nykyisin tulee palstailtua harvoin mutta mukavaa jos olen tehnyt jotain iloa illan pimeyteen :D .

Pintelin: Olet joidenkin mielestä ehkä hiukan liian suorasanainen, mutta et epäröi tuoda omia näkökantojasi esiin. Lapsia kasvatat reilun pelin meiningillä, välillä saatat ottaa jälkikasvun kanssa yhteenkin. Mutta puolustat laumaasi ja reviiriäsi suurella intohimolla ja rakastat lähimmäisiäsi pyyteettä. Olet ystävillesi mielenkiintoista seuraa eikä kanssasi aika todellakaan käy pitkäksi. Kanssasi saa aikaiseksi hyviä, pitkiä keskusteluja. Joskus seisot oman kantasi takana kuin muuri, sinun on joskus vaikea ymmärtää toisten näkemyksiä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Lunacy Sioux: Kuu-Valo, se siusta tullee ekana mieleen just nyt :D Mahatko olla sellainen vähän gootti-tyylinen flikka? Ehkä kasvissyöjäkin? Äkkiseltään laittaisin siut asumaan kivaan, vanhaan tönöön ja jostain helkkarin syystä teillä on olohuoneen ikkunassa sellaiset batiikkikuvioiset verhot.

Ei, Lunacy asuu kerrostalossa ja sillä ei ole autoa. Pidemmät matkat perhe kulkee junalla. Lynacy on aito hörhö, hiukan hipahtava, mutta ulkoisesti lähes "normaali", vihreät arvot eivät näy vastaantulijalle, vaikka kierrätys myös vaatteissa onkin suosiossa.

Mutta batiikkiverhot hällä taatusti on :D

Flikkaa ei tästä akasta saa enään aikaseksi vaikka voissa paistelis ja sokerilla kuorruttais.
Gootiksi mua on nuorempana luultu ja kaveripiiriin niitä gootteja on kuulunutkin :D
Juu vege tottahan toki. Tönökin on vanha kerrostalo. Autoakaan ei löydy. Mä olen sellanen semi-ekoihminen, kammoksun maaseutua, joten kaupungissa haluan ekohörhöillä B)
Ulkoisesti en ehkä ole niin kamalan "normaali" ja kuljen kyllä kierrätyskuteissakin.
Batiikkoverhoja meiltä ei löydy. Mutta makkarin seinällä on iso batiikkipohjainen intialainen seinäkangas B)
Mutta hippi...ehei.

Rukoilijasirkka: Olet lempeä luonne, hoivaaja ja huolenpitäjä. Et tuo omia näkemyksiäsi kovin kärkkäästi esille, olet enemmänkin sovittelija riitelijöiden välissä. Pidät siitä että saat kestitä vieraita eikä sinun kanssasi ole tylsää, otat vieraasi erinomaisesti huomioon. Et ole mikään harmaavarpunen, vaan halutessasi osaat myös olla näyttävä ilmestys. Viihdyt kuitenkin kotioloissa hyvin, lähimmäistesi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Pitäiskö sun lukea vielä kerran? :)

Ja sano samaan syssyyn, mistä olisin kateellinen? :D Suoraan ja rehellisesti, mikä sun tapasi taitaakin olla. :wave:

Mä luin, mutta tais tälläkin kertaa mennä ohi.

Sä oot kateellinen Tytsille siitä, että sillä on vielä kaikki elämänsä suuret valinnat edessä, ja sun tekstejä lukiessa tulee, ainakin mulle, sellainen olo, ettei sun oma elämäs oo menny niinkuin suunnittelit. Ja oot siitä "katkera". Mutta tuotahan mun oli turha kirjoittaa, koska sanot kuitenkin, että oon täysin väärässä.

Ei kovinkaan monesta palstalaisesta ole tullut mitään erityisiä mielikuvia, mutta tässä niistä joista on.. Timppa: suomalainen perussälli. Q-kuppi: päällepäsmäri, joka asiaan nokkansa tunkeva. Avarakatseinen. Savannasta en viitti sanoa :ashamed: Sörhipöykerö: hyökkäävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
FedWithGasoline on neuroottinen ja sitoutumiskammoinen ikiteini :D
Smeagol on toisten traumoista vahingonilonsa saava lurjus ;)
bad virgin puolestaan tykkää haastaa riitaa jokaisen vastaantulijan kanssa :saint:

Nämä tuli mieleen näin ekan kahvikupin aikana, jospa haen toisen ja mietin uudestaan :laugh:

Toi ei pidä ollenkaan paikkaansa, sä oot kyllä erehtyny nikistä!!!!
:D

Sä kyllä puhut ihan omasta puolestasi :D :D :D
Vaikenen viisaasti omista mielipiteistäni :whistle:
Paitsi et KKK on ihku :heart: :headwall:

Jos aloitan ihe, niin miulla on mielikuva Lunaticista. Tämä kuva putkahti piähäni erään palstakeskustelun yhteyvessä: Lunatic istuu tiheän mettän keskellä vanhan tönön portailla. Harmaat hapset viistää maata ja äärimmäisen kuiva huumori raikaa metikössä. Mutta Lunatic, sie et taija vastata tätä mielikuvvaa olleskaan :D ?

Kyllä minä tästä itseni tunnistan, tämä on selvästi minä tulevaisuudessa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:wave: :saint:

Sua on varmaan jo analysoitukin.. No sä oot kaunis, tumma ja lyhyt ja sulla on tiukka ilme ja kroppa. Kova, kimakka ääni. Tappelet välillä nyrkein, varsinkin humalassa. Et voi käsittää kasvissyöjiä.
Sulla on paljon kavereita jotka on samanlaisia :D Sussa on pehmo puoli jota et helpolla paljasta. Tykkäät piirretyistä, mm. muumeista. Olet uskollinen ja luotettava ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:wave: :saint:

Sua on varmaan jo analysoitukin.. No sä oot kaunis, tumma ja lyhyt ja sulla on tiukka ilme ja kroppa. Kova, kimakka ääni. Tappelet välillä nyrkein, varsinkin humalassa. Et voi käsittää kasvissyöjiä.
Sulla on paljon kavereita jotka on samanlaisia :D Sussa on pehmo puoli jota et helpolla paljasta. Tykkäät piirretyistä, mm. muumeista. Olet uskollinen ja luotettava ystävä.

:laugh:
Kaunis olen tai en,blondi kuitenkin oon B)
Ja paljon löytyy yhtäläisyyksiä tosta,esim en voi käsittää ihmisiä jotka ei syö lihaa :p

Yhteistyössä