Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Onko minusta minkäänlaista kuvaa? :wave:

Hmm,Olet illan virkku ja aamuntorkku.
Aamurutiineihisi kuuluu kahvi ja kaksplussa,ilman niitä et herää.
Lämmin ja hyväsydämminen ihminen,jolla riittää ymmärrystä melko moneen suuntaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Onko minusta minkäänlaista kuvaa? :wave:

Hmm,Olet illan virkku ja aamuntorkku.
Aamurutiineihisi kuuluu kahvi ja kaksplussa,ilman niitä et herää.
Lämmin ja hyväsydämminen ihminen,jolla riittää ymmärrystä melko moneen suuntaan =)
Hehee :D Aamurutiineihin kuuluu töihin säntääminen, mutta onneksi tuollaisiakin aamuja on joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ai kun ois kivaa kuulla analyysi itsestä :D Joku pliis =)

No siusta on jäänyt mieleeni suuri suru, jonka olet kokenut. Ja hyvin fiksun, lämpimän kuvan olet itsestäis antanu ainaskin miulle.

Aika kökkö analyysi, mutta leivon tässä samalla sämpylöitä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ihan vähän utelias olisin.. :whistle:

Mä muistan sua hämärästi.. No sä olet pirteä punatukkainen gootti. Asut järvenrannalla, ja uit täysikuulla alasti. Juot punaviiniä iltaisin. Tunnet auton moottorin hyvin ja harrastat paljon liikuntaa.

entäs mä sitten...? oletan, että kukaan ei ole vielä tässä ketjussa kertoillut minusta :whistle: :saint:

Keittiönoidasta minulle tulee mielikuva naisesta, jolla on pitkät mustat hiukset, vähän sellainen noitamainen, joka hääräilee keittiössä ja hänellä on siellä myös yrttiviljelmä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ihan vähän utelias olisin.. :whistle:

Mä muistan sua hämärästi.. No sä olet pirteä punatukkainen gootti. Asut järvenrannalla, ja uit täysikuulla alasti. Juot punaviiniä iltaisin. Tunnet auton moottorin hyvin ja harrastat paljon liikuntaa.

Ihana! Tukka on musta, asun kerrostalossa (haluisin kyl asua jossain muualla ja mieluiten järven rannalla kyllä). Punaviini aiheuttaa päänsäryn. Moottorit tullu tutuksi lasten isän kautta, ku 5 vuotta mua koitettiin auton asentajaks opettaa hiukan heikolla menestyksellä.

Susta on mielikuva, pitkät utuisen punaiset hiukset, joissa kukkia ja silmissä sellainen utuisen sumuinen, mutta selkeä pilke. Iloinen ja rempseä. :D

MargeSimpson: Sinusta tulee kuva että olet nainen jolla on jalat tukevasti maassa, et turhaan haaveile ja sätkyile. Osaat nauttia elämän pienistäkin iloista aidolla sydämellä. Läheisesi ovat sinulle tärkeitä ja vaalit siteitäsi heihin innolla. Olet ihminen josta voi sanoa että elämä opettaa, olet viisas ja sinulla on järkeviä näkemyksiä asioista.

Tälläinen tuli mieleen, tuntematta henkilöä. :D

LowRider: Olet värikäs, ehkä hitusen taiteellinenkin persoona. Suhtaudut elämään ihailtavan avoimesti, imet itseesi uusia asioita ja ihmisiä kuin pesusieni. Lapsien kanssa olet maltillinen, mutta tarvittaessa heittäydyt hulluksikin. Omaat vahvoja mielipiteitä ja nautit hyvistä, pitkistä keskusteluista. Olet luotettava ja ystäväsi arvostavat sinua.

CrystalBlue: Herttainen, maltillinen nainen. Viihdyt hyvin kotona, mutta välillä nautit siitä kun saat vaihtaa vaihteen vapaalle. Lapsesi ovat sinulle kaikki kaikessa, ja haluat luoda heille turvallisen elinpiirin- olet siis hieman kuin naarastiikeri joka suojelee laumaansa. Ystäväsi arvostavat sinua sillä sinussa on monta eri puolta, osaat keskustella hyvin mutta olet toisaalta myös viihdyttävää seuraa. Haaveilet tavallaan täydellisestä elämästä ja pyrit siihen. Olet lämmin ja avoin ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
LowRider: Olet värikäs, ehkä hitusen taiteellinenkin persoona. Suhtaudut elämään ihailtavan avoimesti, imet itseesi uusia asioita ja ihmisiä kuin pesusieni. Lapsien kanssa olet maltillinen, mutta tarvittaessa heittäydyt hulluksikin. Omaat vahvoja mielipiteitä ja nautit hyvistä, pitkistä keskusteluista. Olet luotettava ja ystäväsi arvostavat sinua.

Pitää melkein paikkansa... :D Tosin taiteellisuudesta ei tietoakaan, enkä aina ole lapsieni kanssa maltillinen :ashamed: Mutta todella hyvin pelkän nikin perusteella.

Hari Mao: Olet pieni tumma nainen, joka on kärsivällinen äiti lapsilleen ja hyvä puoliso miehelleen. Ystäväsi arvostavat sinua, koska olet hyvä kuuntelija ja osaat pitää hauskaa ilman kaatokänniä.

Mä olen niiiiiiiin huono tekemään mitään analyysejä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Olen jo kirjoittanut aika monesta mutta kellään ei ole minusta mitään sanottavaa... :| Kuvannee siis minua.

No mä koitan.
Kiltti eikä pidä turhaa ääntä itsestään, mutta pitää laumansa kurissa ja nuhteessa rautaisella otteella. Tyyppi, jonka olemassoloa kukaan ei huomaa, mutta jonka puuttuminen huomataan heti.

Pintelinistä tulee mieleen sellanen reilun rempsee äiti joka turhia tärkeile,huumorintajunen ja joskus lipsahtaa jutut vähän roisimmalle puolelle :D
Vispilästä oon valitettavasti saanu semmosen kuvan et kyseessä on ihminen jolla on omat mielipiteensä joita sitten puolustaa vähän turhanki hanakasti,ahdasmielinen ja korostaa omaa erinomaisuuttaan ja viisauttaan joka välissä..
KKK:n kans en oo tainnu olla montaa kertaa samaa mieltä,on fiksuja ajatuksia mutta aika usein se ulosanti "tökkii" siihen malliin et tulee mieleen turhautunu täti joka väen vängällä haluaa sen riidan illassa aikaseksi,ihan sama kenen kanssa tai mistä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja [b:
"kunnon kinttaat"[/b]
KKK:n kans en oo tainnu olla montaa kertaa samaa mieltä,on fiksuja ajatuksia mutta aika usein se ulosanti "tökkii" siihen malliin et tulee mieleen turhautunu täti joka väen vängällä haluaa sen riidan illassa aikaseksi,ihan sama kenen kanssa tai mistä... :whistle:

Kuka sä oot?

Ja riita illassa yleensä piristää kummasti tän palstan näivettynyttä ilmapiiriä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja [b:
"kunnon kinttaat"[/b]

Kuka sä oot?

Ja riita illassa yleensä piristää kummasti tän palstan näivettynyttä ilmapiiriä.

no sen näkee kato tosta vasemmasta laidasta,siinä lukee aina sen nimimerkki joka sen viestin on kirjottanu :whistle:

kukin tavallaan,vastasin vaan kysymykseen millasia mielipiteitä tulee kenestäkin ja yleensähän riidanhaastajat jää parhaiten mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
[
no sen näkee kato tosta vasemmasta laidasta,siinä lukee aina sen nimimerkki joka sen viestin on kirjottanu :whistle:

kukin tavallaan,vastasin vaan kysymykseen millasia mielipiteitä tulee kenestäkin ja yleensähän riidanhaastajat jää parhaiten mieleen..

Joo tiedän, mistä voi sun profiilia katsoa... Mutta et vaan oo jääny mieleen mistään keskustelusta. Ajattelin josko sulla olis ollu joku keskustelu heittää esmerkiksi, jossa ollaan puhuttu, mutta ei sitten =)

Kunnon kinttaat on rempseä ja vahvarakenteinen nainen joka pistää palikat järjestykseen ja jos ne ei mee suosiolla otetaan asennustyökaluksi leka ja laitetaan menemään. Ei pelkää olla erimieltä eikä koe tarvetta olla vieraskorea.

Kotona Kirves Kädesä on aina pahimpan varautunut hiukan neuroottinen. Tulee joskus vahingossa heilauttaneksi kirvestään, mutta ei koskaan tahallaan, paitsi itsepuolutukseksi.

[

Joo tiedän, mistä voi sun profiilia katsoa... Mutta et vaan oo jääny mieleen mistään keskustelusta. Ajattelin josko sulla olis ollu joku keskustelu heittää esmerkiksi, jossa ollaan puhuttu, mutta ei sitten =)

en muista yleensäkään palstalta yksittäisiä keskusteluja,on vaan ihan yleisellä tasolla jääny mieleen et harvemmin ollaan samaa mieltä oltu :D

[
en muista yleensäkään palstalta yksittäisiä keskusteluja,on vaan ihan yleisellä tasolla jääny mieleen et harvemmin ollaan samaa mieltä oltu :D

Mun kanssa harvoin kukaan on samaa mieltä, mikä mua tietysti suuresti ihmetyttää... Kuinka kaikki ei voi jakaa mun äärimmäisen fiksua maailmankatsomusta :D :D :D

Onko sulla aina ollu tuo sama nikki?

[

Mun kanssa harvoin kukaan on samaa mieltä, mikä mua tietysti suuresti ihmetyttää... Kuinka kaikki ei voi jakaa mun äärimmäisen fiksua maailmankatsomusta :D :D :D

Onko sulla aina ollu tuo sama nikki?

No eiköhän jokainen oo hiukan ihmeissään kun muut ei jaakkaan samaa mielipidettä,minä ainakin ihmettelen että mikä niitä vaivaa.. :laugh:

On ollu sama aina,mut en oo ku jonku vajaan vuoden täällä hihhuloinu enkä muutenkaan oo kovin mieleenpainuva kun en juuri alotuksia tee ja kommentointiki on melko vähäistä,pitää olla tosi "mielenkiintonen" aihe että jaksaa näpyttää :D

Yhteistyössä