Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:No jos tääkin hajuton ja mauton raahais ittensä tähän arvioitavaks B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Täällä toinen hajuton ja mauton :wave:.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:[
Hmm, lues vähän lisää mun viestejä tästä ketjusta.![]()
Joo, luin sun viestejä... ja missä kohden sulla oli edes jotain neutraalia sanottavaa Tytsistä? Vai menikö mulla vaan just ne viestit ohi?
Mä luulen, että sä oot jollain tapaa Tytsille kateellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:tää on hyvä ketju bongailla uusia nikkejä =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Täällä toinen hajuton ja mauton :wave:.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:tää on hyvä ketju bongailla uusia nikkejä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:[
Hmm, lues vähän lisää mun viestejä tästä ketjusta.![]()
Joo, luin sun viestejä... ja missä kohden sulla oli edes jotain neutraalia sanottavaa Tytsistä? Vai menikö mulla vaan just ne viestit ohi?
Mä luulen, että sä oot jollain tapaa Tytsille kateellinen![]()
:attn: :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:tää on hyvä ketju bongailla uusia nikkejä =)
sie oot muutes varmaa käärmeitten ystävä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kertokaapa jotain minusta.![]()
Ei taida tulla mieleen mitään..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei mulla ole syytä olla katkera pumpulissa eläneille. =) Kummasti sitä vaan oppii itsestään lisää, jos sen joutuu kokemaan kantapään kautta. Ja silti voi olla se positiivinenkin puoli ja silläkin puolella voi paljon oppia. Mutta jos elää pumpulissa, ei opi sitä pahempaa puolta.
Sori, sekavaksi menee, pitäisi päästä nukkumaan.
Sie aattelet noin, mutta elä usko sitä ainoaksi totuudeksi. Sie olet oppinut itsestäni vaikeuksien kautta, mutta ei se tarkoita että pumpulissa elänyt ei voisi oppia itsestään mittään. Moni pystyy ammentamaan toisten kokemuksia yllättävänkin hyvin.
Se, ettei ole kokenut pahaa, ei tarkoita etteikö tiedostaisi pahan olemassaoloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle on sanottu, että musta tulee mielikuva, että olen semmonen yli nelikymppinen harmaa täti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Yksi on kertonut mielikuvansa musta, onko muilla mitään sanottavaa? :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Yksi on kertonut mielikuvansa musta, onko muilla mitään sanottavaa? :xmas:![]()
Kohtalokas, omapäinen nainen, jolla on selkeät tavoitteet elämältään ja etenee määrätietoisesti niitä kohti, kuitenkin välillä kompastuen, sortuessaan hörppäämään liian ison kulauksen rakkauden katkerasta maljasta.
Hiukset pitkät, ruskeat ja kiharat, ja muutenkin tummapiirteinen, lukuunottamatta vaaleaa ihoa ja ruusunpunaisia poskia. Kuvankaunis.
Tuo irtosi kun mietin mielikuvia mitä nikkisi herätti![]()
Ihme jutut tänään!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Yksi on kertonut mielikuvansa musta, onko muilla mitään sanottavaa? :xmas:![]()
Kohtalokas, omapäinen nainen, jolla on selkeät tavoitteet elämältään ja etenee määrätietoisesti niitä kohti, kuitenkin välillä kompastuen, sortuessaan hörppäämään liian ison kulauksen rakkauden katkerasta maljasta.
Hiukset pitkät, ruskeat ja kiharat, ja muutenkin tummapiirteinen, lukuunottamatta vaaleaa ihoa ja ruusunpunaisia poskia. Kuvankaunis.
Tuo irtosi kun mietin mielikuvia mitä nikkisi herätti![]()
Ihme jutut tänään!
Montakos kertaa olet katsonut Tuulen viemän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle on sanottu, että musta tulee mielikuva, että olen semmonen yli nelikymppinen harmaa täti.![]()