Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
[

Hmm, lues vähän lisää mun viestejä tästä ketjusta. :D

Joo, luin sun viestejä... ja missä kohden sulla oli edes jotain neutraalia sanottavaa Tytsistä? Vai menikö mulla vaan just ne viestit ohi?

Mä luulen, että sä oot jollain tapaa Tytsille kateellinen :D

:attn: :attn: :attn: :attn:

[

Hmm, lues vähän lisää mun viestejä tästä ketjusta. :D

Joo, luin sun viestejä... ja missä kohden sulla oli edes jotain neutraalia sanottavaa Tytsistä? Vai menikö mulla vaan just ne viestit ohi?

Mä luulen, että sä oot jollain tapaa Tytsille kateellinen :D

:attn: :attn: :attn: :attn:

Pitäiskö sun lukea vielä kerran? :)

Ja sano samaan syssyyn, mistä olisin kateellinen? :D Suoraan ja rehellisesti, mikä sun tapasi taitaakin olla. :wave:

Terveisiä töistä! Tässä taas muutama

RouvaJackSparrow: Olet hieman eksentrikko, elämäsi on vähän rock. Pidät usein hauskaa lasten kanssa ja sinun on lasten seurassa helppo olla. Esität mielipiteitäsi hanakkaasti, mutta olet sovittelunhaluinen ja varsin helppo ihminen tulla toimeen kanssasi. Olet aikuisväestölle pirteätä seuraa ja nautit olla ihmisjoukossa.
Kylkiluu: Sinusta tulee mieleen hoivaaja ja suojelija, tekisit mitä vain oman laumasi eteen. Olet kotona tunnelmanluoja ja haluat tarjota läheisillesi unohtumattomia hetkiä. Olet rauhallinen, mutta toki tarpeen vaatiessa saat oman äänesi hyvin kuuluviin. Pidät kosketella läheisiäsi, halaat usein. Olet sydämellinen ihminen.

Taas tajunnanvirtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kertokaapa jotain minusta. ;)

Ei taida tulla mieleen mitään..? ;)

Mulla tulee susta aina mieleen sellainen tyyppi joka ajattelee maailmaa ja sen menoa suuren kaavan mukaan. Joka pohtii ja miettii.

Ma en tieda miksi mulle tulis sellainen mielikuva et sulla on kissa =)

Onko kellaan minusta mielikuvia??

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ei mulla ole syytä olla katkera pumpulissa eläneille. =) Kummasti sitä vaan oppii itsestään lisää, jos sen joutuu kokemaan kantapään kautta. Ja silti voi olla se positiivinenkin puoli ja silläkin puolella voi paljon oppia. Mutta jos elää pumpulissa, ei opi sitä pahempaa puolta.

Sori, sekavaksi menee, pitäisi päästä nukkumaan.

Sie aattelet noin, mutta elä usko sitä ainoaksi totuudeksi. Sie olet oppinut itsestäni vaikeuksien kautta, mutta ei se tarkoita että pumpulissa elänyt ei voisi oppia itsestään mittään. Moni pystyy ammentamaan toisten kokemuksia yllättävänkin hyvin.

Se, ettei ole kokenut pahaa, ei tarkoita etteikö tiedostaisi pahan olemassaoloa.

Pah, mä sepustin hienon tarinan aiheesta, mut se hukku johonkin |O .
Mutta niinku toi suikales sanoi, että pumpulissakin voi oppia kuulemaalla muita ja kun se siperiakaan ei opeta kaikkia. Onko sitä sit jotenkin jalostuneempi, kun jalat paskassa hakkaa päätä seinään vuodesta toiseen kun joku joka on oppinu kiertämään paskan ja muita kuuntelemalla uskonu että päähän tulee pipi kun sen mäiskäsee kiviseinään?
Niisä omissa kokemuksissa on se vika, että ne voi katkeroitaa ja siitä katkeruudesta eroon pääseminen on niin kova työ, että siihen ei meina millään järjellä ja kokemuksellakaan pystyä. *ja tästä mulla on kokemusta*

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Yksi on kertonut mielikuvansa musta, onko muilla mitään sanottavaa? :xmas: :D

Kohtalokas, omapäinen nainen, jolla on selkeät tavoitteet elämältään ja etenee määrätietoisesti niitä kohti, kuitenkin välillä kompastuen, sortuessaan hörppäämään liian ison kulauksen rakkauden katkerasta maljasta.
Hiukset pitkät, ruskeat ja kiharat, ja muutenkin tummapiirteinen, lukuunottamatta vaaleaa ihoa ja ruusunpunaisia poskia. Kuvankaunis.

Tuo irtosi kun mietin mielikuvia mitä nikkisi herätti :laugh:
Ihme jutut tänään!

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Kohtalokas, omapäinen nainen, jolla on selkeät tavoitteet elämältään ja etenee määrätietoisesti niitä kohti, kuitenkin välillä kompastuen, sortuessaan hörppäämään liian ison kulauksen rakkauden katkerasta maljasta.
Hiukset pitkät, ruskeat ja kiharat, ja muutenkin tummapiirteinen, lukuunottamatta vaaleaa ihoa ja ruusunpunaisia poskia. Kuvankaunis.

Ihme jutut tänään!

Montakos kertaa olet katsonut Tuulen viemän? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Ihme jutut tänään!

Montakos kertaa olet katsonut Tuulen viemän? :whistle:

Kerran pikkutyttönä, ja silloinkin nukahdin kesken kaiken :laugh:
Mutta sattuneesta syystä se nyt tulikin tästä mieleen... :)

Yhteistyössä