V
Viblsp
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Sulla ei ole siihen pätevyyttä, mutta jos haluat kertoa jotain musta, kerropa pois. Eikä sitten mitään itsestäänselvyyksiä, eli älä toista sitä, mitä olen palstalla sanonut.![]()
ei nyt millään pahalla, mutta kyllä jotkut muut täällä kirjoittelee lapsellisemmin kun esim tytsi. Arvaatko mix sulle vastaan?
Koitappa lukee noita juttuja mitä kirjotat esim tässä ketjussa ja vertaa niitä esim vaikka tytsiin.
ei varmaan tarvi enempää rautalangastavääntää?
Eh, ei mun tarvi vertailla omia tekstejäni teinin teksteihin.Ja kirjoituksestasi päätellen sun ei kannata vertailla tekstejä.
Ei toki millään pahalla.
Jokos uusin Mix-lehti on tullut? Vai tuleeko se alkukuusta? Siellä varmaan sulle vähän parempaa lukemista. Ai mix, no six, tiiäxä?
kuule taidan olla hiukka vanhempi kun sä.
mut mun ei tarvi sitä todistella sitä tällä palstalla.
Sulla taitaa olla aikamoinen alemmuuskompleksi!
Ai niin ja sinä taidat nuo teinilehdet ja niiden ilmestymispäivän ihmeen hyvin tietää![]()
Meillä ainakin Valitut palat tulevat kuun lopussa. Tieteen kuvalehden ilmestymispäivää en nyt muista.![]()
Kuinka vanha muuten olet? :wave:
Noniin, lapset lapset, riita poikki ja voita väliin![]()