Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Kukaan minua muista :whistle: ?

:'(
Sä oot vaalea, sinisilmäinen ja muodokas 35-vuotias nainen, asut maaseudulla. Naurat paljon ja syöt päivittäin pullaa. Sinulla on hymykuopat, kaunis lauluääni ja viiletät itse siniseksi maalaamallasi polkupyörällä. Sinulla on 10 hymyilevää lasta joilla on punaiset posket ja vaaleat kiharat. Teillä paistaa aina aurinko, ja jos ei, teet sateesta seikkailun ja keität kaikille kaakaota.

Olet hieman varautuvaa tyyppiä, niinsanotusti hitaasti lämpiävä. uudessa joukossa alkuun tunnustelet ilmapiiriä ensin taka-alalla, mutta hitaasti ja varmasti alat lämpenemään ihmisille ja avaudut. Olet kiehtovaa seuraa, sinulla on mielenkiintoisia näkökantoja asioihin ja ihmiset kuuntelevat sinua mielellään. Olet pikemminkin rauhantekijä kuin riidanhaastaja. Kasvattajana olet hellä, mutta lempeästi jämpti. Nautit lasten seurasta ja lapset sinun seurastasi, olet heille tuki ja turva.

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:

Olet hieman varautuvaa tyyppiä, niinsanotusti hitaasti lämpiävä. uudessa joukossa alkuun tunnustelet ilmapiiriä ensin taka-alalla, mutta hitaasti ja varmasti alat lämpenemään ihmisille ja avaudut. Olet kiehtovaa seuraa, sinulla on mielenkiintoisia näkökantoja asioihin ja ihmiset kuuntelevat sinua mielellään. Olet pikemminkin rauhantekijä kuin riidanhaastaja. Kasvattajana olet hellä, mutta lempeästi jämpti. Nautit lasten seurasta ja lapset sinun seurastasi, olet heille tuki ja turva.

Huh,olisinkin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
entämäentämä?! :D

No, kokeillaan irtooko tänään...
Sinusta tulee mieleen ehkäpä sellainen huumorintajuinen tosikko. Omaat siis kaksi puolta: olet hilpeän hervoton seuranainen mutta toisaalta osaat paneutua esim. keskusteluun täysin rinnoin. Leikkimielisyytesi vuoksi lapset jumaloivat seuraasi- saat unohtaa aikuisena olon toviksi lasten seurassa. Ystävänä olet haasteellinen, vaadit seuraltasi paljon omia voimakkaita mielipiteitä omiesi vastapainoksi. Osaat olla ystävä isolla yyllä, vaalit läheisiä suhteitasi antaumuksella.

:D

aika hyvin :)

Yhteistyössä