Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Olen jo kirjoittanut aika monesta mutta kellään ei ole minusta mitään sanottavaa... :| Kuvannee siis minua.

Älä huoli :hug: Me ollaan samassa veneessä, tosin mä jopa kahdesti kerjäsin eikä vieläkään mitään, pöh. Olen niin huomionhakuinen :ashamed:

Lapsilisä; hiukan sarkastisen ja kyynisenkin, mutta varsin vanakan huumorintajun omaava jokapaikan höylä. Sietää myös itseensä kohdistuvaa huumoria ja osaa nauraa itselleenkin.

Peppuliini; Pieni ja pippurinen, monessa mukana oleva joskus vähän pihalla ja sähläävä ja iloinen.

kangasajuruoho: rauhallisen sarkastinen, omalaatuinen, polttaa tupakkaa ja istuu kahvikuppi kädessä ihastellen kotinsa ympärillä olevaa maisemaa

Sörhis: piikkisiili. Piikikäs, töksäyttelee vaikka haluaisi kavereita. On varmaan ihan mukava, mutta piikit karkoittaa. Vain siilin ystävä tietää, kuinka ikävää on se että siilillä on piikit =)

BadVirgin: paljon melua tyhjästä, jotenkin vetää riitoja puoleensa niin että melkein aina ketjut joissa hän on menee tappeluksi. Vaikka kyse olisi päivän ruoasta tai naapurin ovikellosta. Sanoo ennen kuin ajattelee, ja ajattelee jos muistaa mutta vauhti on koko ajan päällä

LisaMarie, sinä oot kyllä ehana :D ku jaksoit muakin "arvostella" =) sä oletkin tässä ketjussa jaksanu monille antaa analyysin, oot varmaan sellanen kiltti ihminen joka tekee kaikkensa että muilla on hyvä mieli ja olo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Olen jo kirjoittanut aika monesta mutta kellään ei ole minusta mitään sanottavaa... :| Kuvannee siis minua.

Älä huoli :hug: Me ollaan samassa veneessä, tosin mä jopa kahdesti kerjäsin eikä vieläkään mitään, pöh. Olen niin huomionhakuinen :ashamed:

mie tuun tähä ruikuttamaa.pari kertaa miekii kinusin,mut ei miust kukkaa mitää sanont... :/

LisaMarie, sinä oot kyllä ehana :D ku jaksoit muakin "arvostella" =) sä oletkin tässä ketjussa jaksanu monille antaa analyysin, oot varmaan sellanen kiltti ihminen joka tekee kaikkensa että muilla on hyvä mieli ja olo :)

Tai sit mä oon semmonen epätoivoinen nuoleskelija :p

Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:

mie tuun tähä ruikuttamaa.pari kertaa miekii kinusin,mut ei miust kukkaa mitää sanont... :/

mulla on se vika et yleinsä ku täälä lukee näitä juttuja ni en paljoa kattele nimimerkkejä. Sellaset melkeinpä jää vaan mieleen jotka on tehneet jotain repäsevää tms josta jäävät mieleen :( Huomaa tästäkin ketjusta, että sellaset ns. suositut saavat paljon analyysejä itsestään, ja jotka ovat paljon esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Tai sit mä oon semmonen epätoivoinen nuoleskelija :p

No hyvältä sekin tuntuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:

mulla on se vika et yleinsä ku täälä lukee näitä juttuja ni en paljoa kattele nimimerkkejä. Sellaset melkeinpä jää vaan mieleen jotka on tehneet jotain repäsevää tms josta jäävät mieleen :( Huomaa tästäkin ketjusta, että sellaset ns. suositut saavat paljon analyysejä itsestään, ja jotka ovat paljon esillä.

niihä se taitaa mennä ja mie ku en yleesä oo esillä ku yhes ainoos ketjus... :D

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Nostan ketjun ja kysyn samalla että olisiko jollakulla minusta jotain sanottavaa?? (olen myös ex-Schmetterling82).

Niagaran putouksen pauhun aiheuttamia lisälyöntejä ja kammiovärinä.

*tuli ekaksi mieleen nikistä :D *

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
BadVirgin: paljon melua tyhjästä, jotenkin vetää riitoja puoleensa niin että melkein aina ketjut joissa hän on menee tappeluksi. Vaikka kyse olisi päivän ruoasta tai naapurin ovikellosta. Sanoo ennen kuin ajattelee, ja ajattelee jos muistaa mutta vauhti on koko ajan päällä

Kuules,olen myös käynyt mooonta hyvää ja kivaa keskustelua tällä palstalla =)
Muutenhan mä olisin koko ajan bannissa jos riitaa haastaisin joka ketjussa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Muutenhan mä olisin koko ajan bannissa jos riitaa haastaisin joka ketjussa :whistle:

En mä sanonut, että sä haastat riitaa vaan että vedät niitä puoleesi =) eri asia :D Eli ihan normi aloituksiinkin tulee aika pian joku vääntämään.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

En mä sanonut, että sä haastat riitaa vaan että vedät niitä puoleesi =) eri asia :D Eli ihan normi aloituksiinkin tulee aika pian joku vääntämään.

Tarkoitit nyt varmaan KKK:ta,en mä tiedä miks sen pitää tulla joka ketjuun hittuilemaan mulle :|

Yhteistyössä