Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Pari vielä ehtii ennenkun työt kutsuu..

Pinki: Tulee mieleen jämpti ihminen, kun olet jotain mieltä niin sinun päätäsi ei ihan heti käännetä. Myös lasten kasvatuksessa osaat olla johdonmukainen. Tulet ihmisten kanssa yleensä hyvin toimeen, mutta tuntemattomia aluksi vierastat, kunnes lämpenet tilanteelle ja juttu jälleen luistaa. Olet toisaalta tulinen pippuri, toisaalta lempeä ja rakastava ihminen.

aika hyvin :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
[

Voi raukka,ootko bannissa :whistle:

En, miksi muka olisin? Tietääkseni ainakaan... Mutta asiaan... Mulla ei oikeesti oo mitään käsitystä siitä, missä ketjussa olisin sulle päänaukomisen aloittanut, ensimmäinen muistikuva sun nikistä on muutaman ajan takaa, kun ilmestyit johonkin ketjuun aukomaan päätäs mulle.

Oon sulta asiaa/syytä sen jälkeen jossain ketjussa kysyny, mutta mun olis kuulema pitäny syy tietää...?

Hari Mao Olet miellyttävä ihminen, tulet melkein kaikkien kanssa toimeen. Elät elämääsi rennolla mielellä, tyylillä et kaikkea voi kokeilla ja meillä on vain yksi elämä elettävän. Kääntöpuolena on vähän temperamenttinen luonne ajoittain. Sinnikkyys on sinun hyvä ominaisuutesi myös. Olet kaikenkaikkiaan hyvällä tavalla ärhäkkä tarvittaessa, mutta muutoin olet lupsakka luonne.

Alkuperäinen kirjoittaja KKK:
[

En, miksi muka olisin? Tietääkseni ainakaan... Mutta asiaan... Mulla ei oikeesti oo mitään käsitystä siitä, missä ketjussa olisin sulle päänaukomisen aloittanut, ensimmäinen muistikuva sun nikistä on muutaman ajan takaa, kun ilmestyit johonkin ketjuun aukomaan päätäs mulle.

Oon sulta asiaa/syytä sen jälkeen jossain ketjussa kysyny, mutta mun olis kuulema pitäny syy tietää...?

muistakkos KKK bad virginin entisen nikin?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
jos tähän tappelun lomaan sais analyysia :D anyone :attn:

Sä olit ensimmäinen, joka ymmärsi sen juoppo-jutun =)

:o mikä niistä :ashamed: :snotty:

no se Hölmölän Iitan mies....-juttu :D
ainiin se :D hyvä minä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
[

muistakkos KKK bad virginin entisen nikin?

Ei muista =)

Plääh laittaa ihmisille ajattelemisen aihetta.

Weatherwax on alle40 ja taloudellisesti ja perheellisesti "vakaassa suhteessa"

Vispilä on ehken nuorehko, ei aivan tavallista lapsuutta käynyt justiina joka tietää mistä kukko pissii.

Keittiönoita osaa rakastaa lähimmäistään. Sopisi hyvin pelastuarmeijan tms pääjehuksi.

Rukoilijasirkka. Omaa hyvän yleistiedon ja on ehken hieman epävarma joskus. Ujo? Ja nätti.

scarlett79 (vai miten se kirjoitetaan
:ashamed: ) on tumma. Ehken käynyt taidelukiota tms. Metalli musiikista tykkävä Tarja.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Hari Mao Olet miellyttävä ihminen, tulet melkein kaikkien kanssa toimeen. Elät elämääsi rennolla mielellä, tyylillä et kaikkea voi kokeilla ja meillä on vain yksi elämä elettävän. Kääntöpuolena on vähän temperamenttinen luonne ajoittain. Sinnikkyys on sinun hyvä ominaisuutesi myös. Olet kaikenkaikkiaan hyvällä tavalla ärhäkkä tarvittaessa, mutta muutoin olet lupsakka luonne.

Aika hyvä! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
entämäentämä?! :D

No, kokeillaan irtooko tänään...
Sinusta tulee mieleen ehkäpä sellainen huumorintajuinen tosikko. Omaat siis kaksi puolta: olet hilpeän hervoton seuranainen mutta toisaalta osaat paneutua esim. keskusteluun täysin rinnoin. Leikkimielisyytesi vuoksi lapset jumaloivat seuraasi- saat unohtaa aikuisena olon toviksi lasten seurassa. Ystävänä olet haasteellinen, vaadit seuraltasi paljon omia voimakkaita mielipiteitä omiesi vastapainoksi. Osaat olla ystävä isolla yyllä, vaalit läheisiä suhteitasi antaumuksella.

:D

Yhteistyössä