Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:kestovaippainfon sivuilla on lista muuten mitkä soveltuu ja mitkä ei. Mä käytin erisania, nestemäistä. mitäs toi erisanin sensitive oikein sit on? erisanin color ei ainakaan sisällä valkaisuainetta.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Rainbow sensitive color.Saa S-ryhmän kaupoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Miksi muuten kestot pitää pestä colorilla.Siis kun suurin osa on kuiteski vaaleita????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan omoa olen käyttänyt
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Miksi muuten kestot pitää pestä colorilla.Siis kun suurin osa on kuiteski vaaleita????
Ilmeisesti juuri siksi että colorissa ei ole valkaisuaineita. Minä tyhmä tosiaan oon ostanut nyt kaksi pakettia valkopyykille tarkoitettua ja niissä nyt sitten valkaisuaineita. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Miksi muuten kestot pitää pestä colorilla.Siis kun suurin osa on kuiteski vaaleita????
Ilmeisesti juuri siksi että colorissa ei ole valkaisuaineita. Minä tyhmä tosiaan oon ostanut nyt kaksi pakettia valkopyykille tarkoitettua ja niissä nyt sitten valkaisuaineita. :/
Miten ne menee pilalle siitä valkaisuaineesta?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:pesupähkinöillä
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Miksi muuten kestot pitää pestä colorilla.Siis kun suurin osa on kuiteski vaaleita????
Miten ne menee pilalle siitä valkaisuaineesta?
valkaisuaineet sisältää jotain mikä haurastuttaa esim pul vaippojen (kuoret/taskut)laminoinnin.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Lähteekö kuiteski tahrat vaaleista vaipoista?Siis ilman valkaisuainetta.