Kiitos Seanna! Nyt vaan taas suunta alapäin eli huonoja päiviä edessäpäin ja runsaasti. Lääkäriinkin päästään vasta reilu viikon päästä, sinne on vain sinniteltävä. Vaikka tuskin sielläkään vielä mitään selviää, eiköhän taas uutta odotusta tiedossa (positiivisuus on vallannut minut kuten huomaat).
Olen nimen omaan netistä lukenut paljon tietoa, mutta kun ei ole vielä diagnoosia, niin luen tietty kaikkien mahdollisten sairauksien jutut - mikä ei todellakaan ole viisasta, mutta niin kuitenkin teen. Mieheni ei jaksa enää kuunnella minua, hänen mielestään asia ei ratkea itkemällä etukäteen (mikä tietty on totta) eikä näin ollen halua puhua kanssani. Kohtalotovereita en tunne ja jotenkin ystävieni lohduttavat sanat eivät enää tunnu lohduttavilta, kun kuitenkin itse ajattelen, että ole sinä onnellinen, kun sinun lapsellasi on kaikki hyvin... Omaa aikaa en uskalla ottaa, koska itseni tuntien en pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin tähän. Yritän hukuttaa itseni töihin, kotonakin touhuan koko ajan jotain (paitsi nyt, ja nyt taas ajattelen tätä asiaa). En tiedä, kuinka kauan jaksan. Toivottavasti diagnoosi tulee pian.