Alkuperäinen kirjoittaja terveyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin sekavasti:
Alkuperäinen kirjoittaja terveyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Miksi niin ajattelet että se olisi jonkun mielestä väärin?
no ainahan kun puhutaan sukupuolesta niin kun sanoo etä itse toivoo terveyttä niin johan ryntää useat heiluttamaan syyttävää sormea että kyllä meille ei toivota terveyttä koska lapsi on rakas oli sairas tai terve.
kun ei se terveyden toivominen tarkoita että sairasta ei rakastaisi
mun mielestä on typerää tulla sanomaan ihan päivän selvää asiaa johonki sukupuolikysely ketjuun.eiköhän jokainen toivo että oma lapsi olisi terve.
olen nähnyt tämän asian niin päin,että kun kysytään kumpaa sukupuolta olevaa teille toivotaan,niin joku ryntää heristään sormee että ei ole sopivaa toivoa jompaa kumpaa sukupuolta,vaan molempien pitäisi kelvata.sitten itse kirjotetaan fiksusti että meille sentään toivotaan tervettä lasta.aivan kun se ois sitten jotenki parempi juttu.
mitä pahaa siinä on että toivoo vaikka sitten sitä tyttöä?ei sekään tarkoita sitä etteikö sitä poikaa sitten rakastaisi yhtälailla.
en ole sanonutkaan että on väärin toivoa sukupuolta..
mutta miksi syytellä niitä jotka toivoo terveyttä. ei nyt väännetä tätä asiaa taas väärin.
mutta hölmöä on jos sallitaan että sukupuolta saa toivoa mutta ei terveyttä. se oli pointti tuossa aloituksessa yhdessä kohtaa jos siihen viittaan.
kyllä terveys mulle on tärkeämpää kuin sukupuoli. enkä tarkoita että ne jotka toivoo poikaa se sukupuoli olis tärkeempi terveyttä.
eikä se kaikille ole itseestään selvää. siksi aloituksen teinkin
en ymmärrä miksi syytellä,kuten en ymmärrä sitäkään miksi jotku syyttelee heitä jotka toivovat tiettyä sukupuolta.
omasta mielestäni ei ole yhtään typerää toivoa terveyttä,miksi kukaan toivoisi sairasta lasta.
sitä en vain tajua että miksi niihin sukupuoli ketjuihin liitetään jotenkin aina tuo terveys asia.se on jotenkin niin..no just niin itsestään selvää.miksi tulla muka tärkeenä sanomaan että "meilleppä toivotaanki tervettä lasta,ootte te vaan tyhmiä kun jauhatte täällä sukupuoleta kun terveys on se tärkein".niin se onkin,mutta saavat kai ihmiset toivoa.