Haluan olla raskaana mutten lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen(ko) outo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen(ko) outo?

Vieras
Olen oikeastaan 3. lapseni syntymän jälkeen halunnut uudelleen raskaaksi ja kokea synnytyksen edes vielä kerran, mutta neljättä lasta en halua.

Tiedän että yhtälö on mahdoton, mutta siltä minusta tuntuu. Ja tuntuu myös ettei kukaan, edes äidit saati muut ihmiset, ymmärrä miksi sitä haluan. Katsovat lähinnä kuin hullua. Vai sekö minä sitten olen....

Olenko aivan yksin näiden tuntemusteni kanssa?

Tunnen yhden naisen, joka tosiaan nauttii nimenomaan siitä raskaana olemisesta ja siitä jatkuvasta huomiosta, mitä hänelle silloin sataa. Ne syntyneet lapset eivät sitten olekaan niin kiva juttu enää...

Mä haluaisin olla viidennellä kuulla. Alkuraskaus on kamalaa pahoinvointia ja loppuraskaus tukalaa... Mutta se ihana puoliväli, jossa maha näkyy, liikkeet tuntuu, mutta närästystä ei vielä ole ja voi nukkua... Synnyttääkin voisin ja imettää, mutta uhmaikää en just nyt jaksais.

Suomessa ei käsittääkseni kohdunvuokraus ole laillista, muistaakseni synnyttävä äiti katsotaan biologiseksi äidiksi, vaikka sukusolut olisi lapsen vanhemmilta saadut.

Ja adoptioon en voisi omaa lastani antaa.

Raskaanaolo oli ihanaa! Myös synnytys oli kiva. :) Lapsen synnyttyä vartalo tuntui ihan vieraalta ja ikävöin raskasaikaa. Mulla oli kyllä se, että kävin koko raskauden ajan tutkimuksissa/ultrissa mikä oli hauskaa ja mielenkiintoista. :)

Yhteistyössä