L
Lunatic
Vieras
Tajuatteko, että se on hengenvaarallista. Ihminen tarvitsee jodia toimiakseen, ja sitä juuri on lisätty nykyajan suoliin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kaikissa jodia? Meillä käytetään Maldonia, onkohan siinä...
En lisää suolaa juuri mihinkään ruokaan, kala taitaa olla ainut mihin laitan. Siitä syystä, että suomalaiset saavat järestään liikaa suolaa, sillä sitä on lisätty lähes joka paikkaan. Esim. monet leivät, juustot, leikkeleet ym. ovat oikeita suolapommeja. En ole koskaan tavannut ihmistä joka saa liian vähän suolaa (ehkä jollain aliravituilla vanhuksilla mahdollista), mutta sen sijaan olen tavannut useita ihmisiä, joilla on mm. liian korkea verenpaine, kun suolaa saadaan kolminkertainen määrä suosituksiin nähden.
Olen oikeasti hämmästynyt, että jotkut vielä lisäävät suolaa ruokiin. Suolaahan saa useimmista elintarvikkeista pitkin päivää.
Minusta vain huonot ja mielikuvituksettomat ruoanlaittajat hakevat ruokiinsa makua suolan avulla. Jos osaa käyttää mausteita, ei suolatonkaan ruoka maistu mauttomalta tai pahalta.
Onko kaikissa jodia? Meillä käytetään Maldonia, onkohan siinä...
Olen oikeasti hämmästynyt, että jotkut vielä lisäävät suolaa ruokiin. Suolaahan saa useimmista elintarvikkeista pitkin päivää.
Minusta vain huonot ja mielikuvituksettomat ruoanlaittajat hakevat ruokiinsa makua suolan avulla. Jos osaa käyttää mausteita, ei suolatonkaan ruoka maistu mauttomalta tai pahalta.