V
vieras
Vieras
Ei mua ainakaan kannata sääliä, mun elämä on vallan ihanaa ja mies on ihana ja rakas. Juosta en jaksanut silloinkaan kun olin hoikka ja kunto kova 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onpas ärhäkkää porukka. Mistäs tiedätte olenko minä ahdistunut vai en, teidän ylimääräisistä kiloista?Enhän siitä olen puhunut!ja mistäs tiedätte olenko itse vaikka 200 kiloinen?
No joku siinä asiassa ilmeisesti riepoo, kun tarvii täällä asiaa kysellä?
Ei sillä että asia edes koskisi mua, mutta mä en vaan ymmärrä miten jotakuta jaksaa ylipäätään kiinnostaa toisten kilojen määrä. Saati se, onko niitä jollakin tarkoitus pudottaa tai lisätä ja miksi tai miksi ei...
mua kiinnostraa muiden läskit, koska säälin sellaisia ihmisiä joita on kohdannut tuommoinen kauhea "vamma" . Sehän on kuin istuisi pyörätuolissa tms. Terveydellinen haitta, este liikua sulavasti ja notkeasti, tai jopa este juosta ja tehdä kaikkea mukavaa. Ei löydy kauniita vaatteita eikä yleensäkään komeaa urheilullista aviomiestä.
Katson aina aivan apeana ja mietin että onkohan tuolla ihmisellä ollut paha masennus, tai joku perus sairaus miksi on lihonut. Vai onkohan sillä psykologisia ongelmia tai traumoja lapsuudesta kun on noin lihonut. Ja säälin heitäEn voi sille mitään. Tiedän että lihavuus on joillekin ihan oma valinta ja omaa laiskuutta mutta silti säälin heitä kun he jäävät niin paljosta paitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:mua kiinnostraa muiden läskit, koska säälin sellaisia ihmisiä joita on kohdannut tuommoinen kauhea "vamma" . Sehän on kuin istuisi pyörätuolissa tms. Terveydellinen haitta, este liikua sulavasti ja notkeasti, tai jopa este juosta ja tehdä kaikkea mukavaa. Ei löydy kauniita vaatteita eikä yleensäkään komeaa urheilullista aviomiestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ja miksi ihmeessä kaikilla pitäisi olla komea, urheilullinen mies?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua tämän lisäksi arkarruttavat, miksi tyhmät eivät yritä viisastua, kielitaidottamat kehitä kieltään, pienirintaiset hanki silikoneja, isotisut pienennytä daisareita, pottunenät hanki kapeaa klyyvaria, soittotaidottomat opettele soittamaan, sinkut hanki miestä, vuokralla asujat osta omistusasuntoa, köyhät yritä rikastua ???
Alkuperäinen kirjoittaja -40kg:Ehkä siksi kun ei ymmärretä mitä haittavaikutuksia sillä on, ylipaino tappaa. Nuorelle (alle 40v) ylipaino ei ole vielä niin haitallista kuin siitä eteenpäin. Silloin ns. hengenlähtö on lähellä joka hetki, koskaan ei tiedä milloin sydän pettää. Ei niitä asiaoita tajuta ja ymmärretä ennen kuin oikeasti sattuu omalle kohdalle.. ja niinhän se on kaikkien asioiden kanssa, ei pelkästään ylipainon...
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ja miksi ihmeessä kaikilla pitäisi olla komea, urheilullinen mies?![]()
Tätä minäkin ihmettelen. En tosiaan ottaisi urheilullista miestä. Inhoan urheilua eikä mulla ole urheilijoitten kanssa mitään yhteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja -40kg:Ehkä siksi kun ei ymmärretä mitä haittavaikutuksia sillä on, ylipaino tappaa. Nuorelle (alle 40v) ylipaino ei ole vielä niin haitallista kuin siitä eteenpäin. Silloin ns. hengenlähtö on lähellä joka hetki, koskaan ei tiedä milloin sydän pettää. Ei niitä asiaoita tajuta ja ymmärretä ennen kuin oikeasti sattuu omalle kohdalle.. ja niinhän se on kaikkien asioiden kanssa, ei pelkästään ylipainon...
Ah, tätä nykyistä pitkän iän ihannointia.
Eikä tää kiloasia sinällään edelleenkään ainakaan tositaiseksi kosketa mua, mutta....
Mä mieluummin kuolen vaikka 5-kymppisenä siihen, että pumppu pettää, jos olen sen 50 vuotta elänyt mukavasti, nauttien.
Kuin sen, että kitkuttelisin ituja mutustaen ja katkerana 8-kymppiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä mieluummin kuolen vaikka 5-kymppisenä siihen, että pumppu pettää, jos olen sen 50 vuotta elänyt mukavasti, nauttien.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja miksei alkoholisti lopeta dokaamista? Tai anorektikko laihduttamista? Tai narkkari narkkaamista? Tai miksei syöpäpotilas vaan kasvata hiuksia päähän? Kaikenlaista kummallista sitä onkin maailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja -40kg:Ja mun mielestä itsekästä ajattelua, että voin omasta puolestani kuolla 50-vuotiaana. Mä ainakin haluan elää vanhaksi suht terveenä ja nähdä lapsien kasvavan, saada lapsenlapsia, elää mummona punaisessa mummonmökissä oman pappani kanssa... Mut jos sä haluat herkuilla hautaan viiskymppisenä, siitä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja -40kg:Ehkä siksi kun ei ymmärretä mitä haittavaikutuksia sillä on, ylipaino tappaa. Nuorelle (alle 40v) ylipaino ei ole vielä niin haitallista kuin siitä eteenpäin. Silloin ns. hengenlähtö on lähellä joka hetki, koskaan ei tiedä milloin sydän pettää. Ei niitä asiaoita tajuta ja ymmärretä ennen kuin oikeasti sattuu omalle kohdalle.. ja niinhän se on kaikkien asioiden kanssa, ei pelkästään ylipainon...
Ah, tätä nykyistä pitkän iän ihannointia.
Eikä tää kiloasia sinällään edelleenkään ainakaan tositaiseksi kosketa mua, mutta....
Mä mieluummin kuolen vaikka 5-kymppisenä siihen, että pumppu pettää, jos olen sen 50 vuotta elänyt mukavasti, nauttien.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja miksei alkoholisti lopeta dokaamista? Tai anorektikko laihduttamista? Tai narkkari narkkaamista? Tai miksei syöpäpotilas vaan kasvata hiuksia päähän? Kaikenlaista kummallista sitä onkin maailmassa.
No mun mielestä syöpävertaus ontuu.
Syöpä tai hiustenlähtö ei ole oma valinta mutta kilot useimmiten on.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Yksinkertainen kysymys sinullekin: kysyisitkö näin epähienon kysymyksen livenä ylipainoisten ihmisten seurassa?