O
olet sen arvoinen
Vieras
joo olisi mustakin kiva perustaa perhe ja kaikki olisi sítten niin ihanaa!!ja kyllä "julia" myös antaa ymmärtää, että mummona olo olisi jotenkin niin kuollutta! Kyllä mullekkin tuli itselläni tuollainen tunne. EN mä tiedä miten saisi väännettyä rautalangasta, jos ei mene jakeluun. Mites sitten jos olisit naimisissa tän miesystävän kanssa ja pari vekaraa pyörisi jaloissa. Jos se miesystäväsi olisi ollut vakavasti suhteessa, niin tuskin olisi tällaista sulle tehnyt. Sen vastauksen saat siltä sun miesystävältäsi niin jos hän sen sitten joskus sulle kertoo ja kertooko ihan rehellisesti..tuskin??taitaa kaveri olla niin hyvillään, kun tekstiviestejä lähettelet ja kun olet vielä niin kiinnostunut hänestä. KYllä mä ymmärrän mitä mielessä liikkuu ja paskamainen olotila on. Eikä se katoa minnekkään, kun voisi sitä on/off nappia painaa. ENkä tiedä viisasten kiveä, miten tässä voisi sua auttaa. Ei sekään auta, vaikka rukoilisi tai antaisi ajankulua! Kun ei pitäisi mennä ehkä niin täysillä suhteeseen, antaa kaikkensa!!Pitäisi kai olla vähän narsistiluonteinen ja vain osata nauttia miehistä. En minä tiedä kuin lohduttaisi tai mitä pitäisi tehdä. En halunnut pahoittaa mieltäsi ja harmittaa nyt kun sivalsin oikein pahasti..sorry..