Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
"Olisi vain ollut kiva perustaa perhe ja elää onnellisena. Mummoiässä rakkaudella ei ole enää merkitystä. Elämä on silloin mennyt jo ohi. "
Juulia, tuo yllä oleva lause kirvoitti kommenttini "elämä on sitten vasta ohi..." Ei kukaan voi perustaa oletettua onneaan muiden varaan tai miettiä, että elämä on ohi jossain tietyssä pisteessä, jos haaveet eivät ole käyneet toteen. Sinäkin saatat elää vielä jopa 50 vuotta! Sisareni sai löysi onnensa (rakkautensa) vasta liki 40-vuotiaana, sai kolme lasta ja kuoli 46-vuotiaana. Eipä taannut hänellekään hyvä mies ja ihanat lapset onnea kuin muutaman vuoden. Siispä, yritä nauttia elämästäsi niillä eväillä mitä sinulla on nyt ja mitä eteesi tulee.
Tuntuu, että olet tarttunut tähän "ihmemieheesi" kiinni ja tehnyt hänet omassa päässäsi parhaimmaksi asiaksi mitä sinulle voi tapahtua. Ala prossessoimaan ja realisoimaan tuota miestä hänen oikeiden ansioidensa mukaisesti. Mieti, missä voit olla vuoden päästä jos nyt _päätät_ päästät irti. Sano itsellesi joka aamu, "en tarvitse sitä sikaa, ansaitsen parempaa".
Kyllä pahuutta löytyy, mutta siihen ei kannata keskittyä, vaan niihin elämän hyviin asioihin.
Uskon, että suurin osa kirjoittajista tarkoittaa kommenteillaan hyvää ja haluaa "potkia" sinua eteenpäin, sinä omassa tuskaisuudessasi vaan käännät kaiken itseesi kohdistuvaksi moitteeksi. Koitas nyt piristyä!
Sinä taidat toivoa minulle kuolemaa!!!!!!!!!!! Tuohan on pahasti sairasta. Toivottavasti toiveesi kääntyy sinua vastaan. Pahasti sairasta. Jos sinun sisar on kuollut, niin se ei ole minun vika, eikä sinun kannata toivoa minulle kuolemaa. Hyi, hirveä minkälainen ihminen olet!!! Toivottavasti et kommentoi enempää, sillä jos tavoitteesi on ollut saada minulle vielä pahempi mieli aikaan, niin voit iloita ja nauraa, onnistuit siinä.
Tarttunut, tarttunut, takertunut, pakkomielle, voit vittu suoraan sanottuna. Vuosien yhdessäolo pitäisi kuopata muutamassa tunnissa. Olkoonki paska suhde, mutta ei se niin nopeasti käy.Silloin jos pystyy unohtamaan toisen muutamassa tunnissa/päivässä, ei omista minkäänlaista tunne-elämää, eikä ole koskaan toisesta välittänyt.
Vieläkään kukaan ei ole kyennyt vastaamaan esittämääni kysymykseen. Enkä vastausta siihen saakaan.
tuli. ÄLÄ KOMMENTOI, olet todella PAHA ja SAIRAS yksilö.