V
vierailija
Vieras
Hahahahha, kannattaa taas mennä jatkossakin selittämään jos olet _"vain luullut"_.Mä oon luullut että sä oot kasvanut uskovien joukossa. Ja/tai siis että olet uskovasta perheestä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hahahahha, kannattaa taas mennä jatkossakin selittämään jos olet _"vain luullut"_.Mä oon luullut että sä oot kasvanut uskovien joukossa. Ja/tai siis että olet uskovasta perheestä
Vi t t u ku ette käsitä pointtia. Anti olla.luulenpa että kaikille tulee elämässään vielä sellainen tilanne että he kohtaavat niin kovaa vastusta elämässään että jokainen varmasti jossain vaiheessa rukoilee itsensä tai jonkun muun puolesta,eikä siinä vaiheessa sillä ole mitään väliä onko uskovainen vai ei.
mitä tässä ei ymmärretä sitäkö ettei uskovaisia saa mollata vai sitä että uskovat eivät saa mollata ei uskovia vai onko kyse sitten sananvapaudesta johon kaikilla pitäisi olla perusoikeusVi t t u ku ette käsitä pointtia. Anti olla.
Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit?Hahahahha, kannattaa taas mennä jatkossakin selittämään jos olet _"vain luullut"_.
Siis oon tietääkseni kertaalleen jo keskustelussa kertonut, että kannattaa katsoa niitä viestejä, näin ihan vain vinkkinämitä tässä ei ymmärretä sitäkö ettei uskovaisia saa mollata vai sitä että uskovat eivät saa mollata ei uskovia vai onko kyse sitten sananvapaudesta johon kaikilla pitäisi olla perusoikeus
Kai se nyt selväkin järki sanoo, että mitään mistä ei ole täysin totaalisen varma, ei kannata älähtää?Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit?
Voisitko vähän rautalangasta vääntää josko pääsisin samalle taajuudelle?
luulenpa että kaikille tulee elämässään vielä sellainen tilanne että he kohtaavat niin kovaa vastusta elämässään että jokainen varmasti jossain vaiheessa rukoilee itsensä tai jonkun muun puolesta,eikä siinä vaiheessa sillä ole mitään väliä onko uskovainen vai ei.
No sitähän minäkin koska en minäkään halveeraa ateistejaÄlä viitsi yleistää ja myöskään halveerata uskonnottomia
Edellinen oli kokardilleNo sitähän minäkin koska en minäkään halveeraa ateisteja
No enpä minä ole älähtänytkäänKai se nyt selväkin järki sanoo, että mitään mistä ei ole täysin totaalisen varma, ei kannata älähtää?
Älä viitsi yleistää ja myöskään halveerata uskonnottomia
ei tässä ketään yritetä halveerata,eikä mitään tyrkyttää jokainen saa kertoa oman mielipiteeensä niinkuin haluaa.Jos on sitä mieltä että ei koskaan elämänsä vaiheessa tule tarvitsemaan yhtäkään rukouksen antamaa sielun voimaa,niin olkoon se sitten jokaisen oma asia.Halusin tuoda esiin vain iäkkäämpänä ihmisenä sen ettei elämässä kaikki ole mitään pumpuliunelmaa vaan siinä on myöskin niitä myötä sekä vastamäkiä toiset ovat suuria ja toiset pieniä.No sitähän minäkin koska en minäkään halveeraa ateisteja
Uskontojen uhreilla varsinkin on ihan liikaa ollut ikäviä mäkiäei tässä ketään yritetä halveerata,eikä mitään tyrkyttää jokainen saa kertoa oman mielipiteeensä niinkuin haluaa.Jos on sitä mieltä että ei koskaan elämänsä vaiheessa tule tarvitsemaan yhtäkään rukouksen antamaa sielun voimaa,niin olkoon se sitten jokaisen oma asia.Halusin tuoda esiin vain iäkkäämpänä ihmisenä sen ettei elämässä kaikki ole mitään pumpuliunelmaa vaan siinä on myöskin niitä myötä sekä vastamäkiä toiset ovat suuria ja toiset pieniä.
Uskovia ei rajoita heidän mielikuvituksensa niin kuin ei-uskovia.
Ei tää rauha jonka sain uskoontullessa, ole mielikuvituksen tuotetta.
Se ei ole psyykkistä rauhantunnetta vaan yliluonnollista, ja se ei liity olosuhteisiin ja tapahtumiin.
Se vain on. Joku rauhaisa hahmo elää ja hengittää minussa. Ennen uskoontuloa olin tyhjä kotelo, vaikka menoa ja meininkiä olikin.
Voi onnetonta uskovaa, asia juuri päinvastoin!Uskovia ei rajoita heidän mielikuvituksensa niin kuin ei-uskovia.
Kiitti, osuva analyysi älyn lahjoistaan heikoista kanssaihmisistämme eli ei-uskonnollisesti elävät
Lue tuo @Echo
Joojoo, vastasin kuitenkin muuten vaan. Älä heti hermostu.Edellinen oli kokardille
Se on 10 käskyä, ei 11 käskyä.11. käsky ÄLÄ HUIJAA JA VALEHTELE
Raamattua on helpompi seurata kuin AA- liikettä.Se on 10 käskyä, ei 11 käskyä.
Ja liittys uskontoon nyt miten? Ei uskovaiset eläkkään missään haavemaailmoissa, kai sitä muutenvaikin voi rukoilla ilman että uskot yksisarvisiin???ei tässä ketään yritetä halveerata,eikä mitään tyrkyttää jokainen saa kertoa oman mielipiteeensä niinkuin haluaa.Jos on sitä mieltä että ei koskaan elämänsä vaiheessa tule tarvitsemaan yhtäkään rukouksen antamaa sielun voimaa,niin olkoon se sitten jokaisen oma asia.Halusin tuoda esiin vain iäkkäämpänä ihmisenä sen ettei elämässä kaikki ole mitään pumpuliunelmaa vaan siinä on myöskin niitä myötä sekä vastamäkiä toiset ovat suuria ja toiset pieniä.
Mitä selitätRaamattua on helpompi seurata kuin AA- liikettä.
Raamattu antaa 10 käskyä ja AA 12.
Sano mulle, mitä sinulla on isä Jumalaa ja hänen kannattajiaan vastaan? Mitä sinulla on Jeesusta vastaan, jolta jotkut kokevat saavansa vastauksia rukouksiinsa ja muuta apua? Mitä se sinulta on pois? TULE KERTOMAAN ÄLÄKÄ PAKENE, KOSKA SILLOIN TEET ITSESI RAUKKAMAISEKSI.Voi onnetonta uskovaa, asia juuri päinvastoin!
Pelkonne jotain ankaraa isähahmoa ja helvettiä kohtaan tekee teistä mielikuvituksettomuuden vankeja.
Uskonnottomilla ei ole mitään kummituksia pelottelemassa, ohjaamassa, määräämässä tms
Eikö AA- liikkeessä ole 12 ”pykälää” joita tulee noudattaa.Mitä selität
Mikä AA liike?Eikö AA- liikkeessä ole 12 ”pykälää” joita tulee noudattaa.