Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Luulen ettei tähän olen ap:lle mieluista vastausta =)
pyrskähteen puolikas :ashamed: =)Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Luulen ettei tähän olen ap:lle mieluista vastausta =)
Pitäis vastata, että en kyllä tiiä, kyllä varmaan sellaset ihmiset on jotenkin huonompia kuin sinä. Mutta onneks sulla on erityisen suuri hoivavietti. Tai jotain sinne päin. Mene ja tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:No en ymmärtänyt=)
Sitä mä arvelinkinMutta osaatko vastata, että miksi joidenkin on niin vaikea olla luonteva lapsen seurassa? Eli miksi lasten kanssa leikkiminen/heidän viihdyttämisensä on joillekin niin vaikeaa? Vai täytyykö olla erityinen hoivavietti, että sen taidon osaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ap:lle vielä... se, että en erityisemmin pidä lapsista (enkä ihmisistä yleensäkään), ei suinkaan tarkoita, että inhoaisin tai vihaisin heitä. Itse asiassa en ole koskaan tavannut lasta, jota inhoaisin tai vihaisin ja aikuisistakin sellaiseen olen törmännyt vain kerran näiden 46 vuoden aikana. Pääsääntöisesti tuntemattomat ihmiset ovat mulle yhtä yhdentekeviä kuin eilispäiväinen ruisleipä Siwan alekorissa.
[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No siis miksi kaikki eivät osaa olla luontevasti vanhusten kanssa?
Tai maahanmuuttajien?
Tai mielisairaiden?
Tai aikuisten?
Tai poikien?
Tai kenen vaan.
Mieti nyt itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en osaa puhua espanjaakaan enkä osaa käsitellä hevosia. Itse asiassa pelkään hevosia, vaikka eläinrakas olenkin. Tulen kyllä toimeen lasten kanssa, jos on tarvis. Yleensä mulla ei sitä tarvetta ole. En ole erityisen lapsirakas, mutta silloin, kun johonkin lapseen kiinnyn - omaani tai vieraan - se kiintymys kestää koko elämäni. En siis sinkoa leperrellen jokaisen puolenmetripötkylän kimppuun hetken päästä taas ihastellen seuraavaa puolenmetrinpötkylää.
Jotain tuontapaista täälläkin, ja jos joku lapsi, ihminen hänkin, tarvitsee apuani, ihan varmasti häntä autan, mutta en ole mikään empatia-automaatti mihinkään suuntaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:lisäisin vielä että kyllähän se lehtien lööpeissäkin näkyy mitä tapahtuu kun empatia katoaa maailmasta... valitettavasti :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No siis miksi kaikki eivät osaa olla luontevasti vanhusten kanssa?
Tai maahanmuuttajien?
Tai mielisairaiden?
Tai aikuisten?
Tai poikien?
Tai kenen vaan.
Mieti nyt itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No siis miksi kaikki eivät osaa olla luontevasti vanhusten kanssa?
Tai maahanmuuttajien?
Tai mielisairaiden?
Tai aikuisten?
Tai poikien?
Tai kenen vaan.
Mieti nyt itsekin.
![]()
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :hmm..? no mä en osaa olla luontevasti kaikkien ihmisten kanssa oli ikä mikä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:lisäisin vielä että kyllähän se lehtien lööpeissäkin näkyy mitä tapahtuu kun empatia katoaa maailmasta... valitettavasti :ashamed:
En minä oikein tiedä onko kyse tuosta. Onko semmoista määrää empatiaa ollutkaan koskaan ja onko semmoinen ollut tarpeenkaan... Varmaan mekin ymmärrämme asiat eritavalla, riitaa haastamatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No siis miksi kaikki eivät osaa olla luontevasti vanhusten kanssa?
Tai maahanmuuttajien?
Tai mielisairaiden?
Tai aikuisten?
Tai poikien?
Tai kenen vaan.
Mieti nyt itsekin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Välihuomautuksena anteeksipyyntä sanan "mielisairas" käyttöön.
Mä olen elänyt mielisairaalan naapurissa, se on mulle niin tuttu juttu, ja niin sitä silloin nimitettiin, etten osaa edes ajatella sitä negatiivisena.
Ihmisiä, tavallisia ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja melle:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No siis miksi kaikki eivät osaa olla luontevasti vanhusten kanssa?
Tai maahanmuuttajien?
Tai mielisairaiden?
Tai aikuisten?
Tai poikien?
Tai kenen vaan.
Mieti nyt itsekin.
![]()
Mä osaan kaikkien paitsi mielisairaiden, koska niistä ei ole kokemusta. Mutta lapsista on kaikilla kokemusta, tavalla tai toisella.