Miksi et käytä kylpytakkia?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365511:
Onko täällä joku, joka ei suihkun tai saunan jälkeen tai aamulla herättyään tai illalla ennen nukkumaanmenoa käytä kylpytakkia? Mikä on syynä tähän outouteen? Käyttäisitkö jos saisit lahjaksi?
Mulla on ainakin kaksi kylpytakkia ja tosi harvoin käytän. Aamulla mä käyn pesulla/suihkussa ja laitan vaatteet päälle - illalla mä riisun vaatteet vasta, kun menen sänkyyn eli en mä oikein tiedä, missä välissä se kylpytakki pitäisi laittaa.

Suihkun jälkeen mä laitan aina vaatteet päälle. Muutaman metrin kylppäristä vaatekaapille mä huiskaisen pyyhe ympärillä. Tuntuis hullulta kaivaa se kylpytakki ½-1 minuutin ajaksi päälle :D

Minusta ei ole ollenkaan outoa olla käyttämättä. Käytin aikanaan ekan lapsen saatuani paljonkin, mutta ei nykyisin ole ollut tarvetta.

Saunaa meillä ei ole. Ei asuta Suomessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365583:
No etkö esim. aamulla suihkun jälkeen ikinä vetelehdi pitkään aamiaisella? Hetikö laitat päivävaatteet päälle?
Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.
Ei palele, (talvisin jo takassa tuli siihen aikaan, kesäisin kämppä muuten lämmin) eli mihin kylpytakkia tarvisin?

Mielestäni se tarpeen vain hotelleissa, missä matkaa omasta huoneesta sauna/uima-osastolle.
:)
 
fsde
en omista enkä osaisi sitä käyttää jos lahjaksi saisin. en vaan ymmärrä missä tilanteessa sitä pitäis käyttää? mielummin puen vaatteet päälleni kun suihkusta tulen.
 
Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.
Ei palele, (talvisin jo takassa tuli siihen aikaan, kesäisin kämppä muuten lämmin) eli mihin kylpytakkia tarvisin?

Mielestäni se tarpeen vain hotelleissa, missä matkaa omasta huoneesta sauna/uima-osastolle.
:)
Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365714:
Tämä ilmeisestikin pitää ymmärtää niin, että vaatekaapissasi on vain jotain verkkareita ja löysiä paitoja. Tuskin sä ainakaan jakkupuvussa sunnuntaiaamuisin vetelehdit?
Äh, keksi ny jotaki vähä viihdyttävämpää ku tälläänen aihe. Ei tämä jaksa innostaa. Mikä sun on tullu ku keksit näin typeriä provoamisen aiheita?
 
säpäle harmaana
Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.
Ei palele, (talvisin jo takassa tuli siihen aikaan, kesäisin kämppä muuten lämmin) eli mihin kylpytakkia tarvisin?

Mielestäni se tarpeen vain hotelleissa, missä matkaa omasta huoneesta sauna/uima-osastolle.
:)
No näin juuri.

Ja itse en tajua, miksi pitäisi vetelehtiä ilman vaatteita. Miksi ihmeessä aamulla pukisin mieluummin ensin kylpytakin ja sitten menisin uudelleen pukemaan erikseen vaatteet? Miksen laittaisi suoraan vaatteita päälleni? Enkä edes tarkenisi kauaa pelkällä kylpytakilla.
 
[QUOTE="vieras";27365611]Mulla oli joskus mut heitin pois kun sai osumaa hiusväristä. Oli must hankala keksiä sille paikkaa. Jotenki epäsiisti kylppärissä ja vei paljon tilaa. Missä te sitä säilytätte? Suihkun jälkeen riittää pyyhe, puen sit heti kuitenki jotain päälle.[/QUOTE]

No meillä on kylpyhuoneessa iso kaappi, jossa sumeat lasit ovissa, ja siinä kaapissa on muutenkin pyyhkeitä. Kylpytakit eivät varsinaisesti näy, mutta ovat kuitenkin helposti saatavilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365697:
Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...
Meikkaan ennen, kun lähden töihin. Alastomana.
Hiukset sutaisen aamu-uinnin jälkeen usein puolikuivina nutturalle vasta työpaikan pihalla. Hattu vimeistelee lookin jos moista tarvitaan.

:)
 
"vieras"
Käytän, tietenkin,muuta vaihtoehtoa ei edes ole.

Suihkusta tullessa en kuivu tarpeeksi kylpyhuoneessa jotta voisin vetää vaatteet suoraan päälle ja kylpyhuoneen lämmöstä en kosteana poistu kylmään asuntoon pelkkä pyyhe päällä, hyi.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365697:
Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...
Mulle tulee kylpytakissa meikatessa ja hiuksia föönatessa niin kuuma, että uusi suihku olisi paikallaan. Nuo hommat hoidan alusvaatteisillani. Ei vahingossa myöskään mene vaatteet meikkiin.
 

Yhteistyössä