No joo, asiaan jos vastaan, niin käytän aamutakkia viikonloppuaamuisin, kun en tarkene pelkässä yöpuvussa koko aamupäivää. :snotty: Mutta aamutakki on ihan eri asia kuin kylpytakki.
Mulla on ainakin kaksi kylpytakkia ja tosi harvoin käytän. Aamulla mä käyn pesulla/suihkussa ja laitan vaatteet päälle - illalla mä riisun vaatteet vasta, kun menen sänkyyn eli en mä oikein tiedä, missä välissä se kylpytakki pitäisi laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365511:Onko täällä joku, joka ei suihkun tai saunan jälkeen tai aamulla herättyään tai illalla ennen nukkumaanmenoa käytä kylpytakkia? Mikä on syynä tähän outouteen? Käyttäisitkö jos saisit lahjaksi?
Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365583:No etkö esim. aamulla suihkun jälkeen ikinä vetelehdi pitkään aamiaisella? Hetikö laitat päivävaatteet päälle?
Mitä noloa siinä sinun mielestäsi on? Käyttäähän Solsidanin Mickankin kylpytakkia.Koska en ole kuuskymppinen mies enkä nolo.
Enkä rupeais 6-kymppiseksi mieheksi saati noloksi vaikka saisin lahjaksi.
Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.
Ei palele, (talvisin jo takassa tuli siihen aikaan, kesäisin kämppä muuten lämmin) eli mihin kylpytakkia tarvisin?
Mielestäni se tarpeen vain hotelleissa, missä matkaa omasta huoneesta sauna/uima-osastolle.
Kertoo siitä, miten kuolettava tylsäksi palsta on muuttunut.Alkaa olla aika väsyneitä nämä ap:n provoamiset. Siitä kertoo jo se rusketus-ketju.
Tämä ilmeisestikin pitää ymmärtää niin, että vaatekaapissasi on vain jotain verkkareita ja löysiä paitoja. Tuskin sä ainakaan jakkupuvussa sunnuntaiaamuisin vetelehdit?Osa meistä on niin taidokkaita, että osaa vetelehtiä missä vain vaatetukses.
Äh, keksi ny jotaki vähä viihdyttävämpää ku tälläänen aihe. Ei tämä jaksa innostaa. Mikä sun on tullu ku keksit näin typeriä provoamisen aiheita?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365714:Tämä ilmeisestikin pitää ymmärtää niin, että vaatekaapissasi on vain jotain verkkareita ja löysiä paitoja. Tuskin sä ainakaan jakkupuvussa sunnuntaiaamuisin vetelehdit?
No se vaan on samassa kategoriassa erimerkiksi Reino- ja Aino-tossujen kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365686:Mitä noloa siinä sinun mielestäsi on? Käyttäähän Solsidanin Mickankin kylpytakkia.
No näin juuri.Aamulla suihkun jälkeen syön aamiaisen - useimmiten koneella.
Ei palele, (talvisin jo takassa tuli siihen aikaan, kesäisin kämppä muuten lämmin) eli mihin kylpytakkia tarvisin?
Mielestäni se tarpeen vain hotelleissa, missä matkaa omasta huoneesta sauna/uima-osastolle.
Meikkaan ennen, kun lähden töihin. Alastomana.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365697:Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...
Ainoastaan nuoriso käyttää nykyään Ainoja ja Reinoja.No se vaan on samassa kategoriassa erimerkiksi Reino- ja Aino-tossujen kanssa..
No sinä trolli nyt tulet huutelemaan provoa, vaikka ketjussa kysyttäisiin että paljonko kello on.Alkaa olla aika väsyneitä nämä ap:n provoamiset. Siitä kertoo jo se rusketus-ketju.
Mä oon todellinen ihminen toisin ku sä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365775:No sinä trolli nyt tulet huutelemaan provoa, vaikka ketjussa kysyttäisiin että paljonko kello on.
Mulle tulee kylpytakissa meikatessa ja hiuksia föönatessa niin kuuma, että uusi suihku olisi paikallaan. Nuo hommat hoidan alusvaatteisillani. Ei vahingossa myöskään mene vaatteet meikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365697:Et ilmeisesti myöskään meikkaa tai laita hiuksia? Itseä ainakin ärsyttää jotkut föönatessa pudonneet irtohiukset selässä valkoisessa paidassa...