Miksi et käytä kylpytakkia?

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27366805:
Kylpytakkia käytän jos tulen suihkusta. Jos tulen iltapäivällä töistä kotiin, niin laitan oitis kolitsihousut jalkaan.
Miksi silloin ne lököhousut ovat sitten vähemmän ahdistavat ja helpommat pukea? Mikset tuolloinkin laita sitä kylpytakkia, koska sen kanssa on mukavaa lukea lehteä ja syödä ja ilta on paljon rennompi siten?
 
ok
Mä en pukeudu jakkupukuihin vaan esim. farkkuihin, ja harrastan just noita välivaiheverkkareita jopa aamuisin.. älytöntä ehkä. Ehkä pitäisi antaa kylpytakille mahdollisuus, mikä merkki sopisi erittäin hoikalle ja pitkälle naiselle? Olisko Marimekko huono? Hihat ei saa olla liian lyhyet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27366822:
Miksi silloin ne lököhousut ovat sitten vähemmän ahdistavat ja helpommat pukea? Mikset tuolloinkin laita sitä kylpytakkia, koska sen kanssa on mukavaa lukea lehteä ja syödä ja ilta on paljon rennompi siten?
Se on kyllä mukava, mutta ainakaan päiväsaikaan en kehtaisi avata ovea kylpytakissa. Siksi puen päiväsaikaan kollarit. Jos tulen vasta illalla kotiin, sanotaan klo 20 jälkeen, niin saatan laittaa kylpytakin.
 
Mä en pukeudu jakkupukuihin vaan esim. farkkuihin, ja harrastan just noita välivaiheverkkareita jopa aamuisin.. älytöntä ehkä. Ehkä pitäisi antaa kylpytakille mahdollisuus, mikä merkki sopisi erittäin hoikalle ja pitkälle naiselle? Olisko Marimekko huono? Hihat ei saa olla liian lyhyet.
Ei Marimekko huono ole, kuivaa ihan hyvin kyllä. Oikeastaan kannattaa käydä vaikka jossain Stockalla sovittamassa. Koot vaihtelee niin paljon. Tulee sitten sopivan kokoinen. Lexingtonilla, Escadalla ja Gantilla on ihania kylpytakkeja :heart:
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27366854:
Se on kyllä mukava, mutta ainakaan päiväsaikaan en kehtaisi avata ovea kylpytakissa. Siksi puen päiväsaikaan kollarit. Jos tulen vasta illalla kotiin, sanotaan klo 20 jälkeen, niin saatan laittaa kylpytakin.
No miksi sinusta on outoa, että jotkut pitävät niitä lökövälivaihevaatteita ihan kelvollisina suihkun jälkeenkin, kun itsekin ne lököhousut kelpuutat kotona kehtaamissyistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27366873:
No miksi sinusta on outoa, että jotkut pitävät niitä lökövälivaihevaatteita ihan kelvollisina suihkun jälkeenkin, kun itsekin ne lököhousut kelpuutat kotona kehtaamissyistä?
Enkö mä tosissaan ole muka jo vastannut sulle tähän kysymykseen? Selaile edellisiä sivuja. Hyvää yötä.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27366886:
Enkö mä tosissaan ole muka jo vastannut sulle tähän kysymykseen? Selaile edellisiä sivuja. Hyvää yötä.
Niin olet vastannut, että se on SINUSTA mukavampaa. Se ei kuitenkaan ole vastaus siihen, miksi pidät muiden mielipiteitä ja tapoja outoina.
 
"Anne"
Mulla tulee kylpytakissa aina niin kuuma ja ahistunut olo. Varsinkin jos laittaa ihorasvaa, niin se kylpytakin karva jää kiinni ihoon ja hiki vaan valuu :S
Aina se on avautumassa ja saa nykiä että paikat pysyy piilossa.

Mulla on vaan paljon mukavempi olo, lököhousuissa ja topissa :>
Peesi. Yleensä ollut kylpytakki yhtä saatavilla kuin pyyhekin, saunalle mennessä sitä pidin "takkina". Nyt muutossa lemppasin sen turhana varastoon.
 

Yhteistyössä