Miksi et käytä kylpytakkia?

Onko täällä joku, joka ei suihkun tai saunan jälkeen tai aamulla herättyään tai illalla ennen nukkumaanmenoa käytä kylpytakkia? Mikä on syynä tähän outouteen? Käyttäisitkö jos saisit lahjaksi?
 
"uuu"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27365511:
Onko täällä joku, joka ei suihkun tai saunan jälkeen tai aamulla herättyään tai illalla ennen nukkumaanmenoa käytä kylpytakkia? Mikä on syynä tähän outouteen? Käyttäisitkö jos saisit lahjaksi?
Suihkun jälkeen käytän.

Muuten kuljen ihan alushousuissa. Meillä on kuuma.
 
"Neilee"
Ompas sulla tänään tylsää, näin sen rusketusaloituksenkin.

Mutta voin mieluusti vastatai: en käytä eli kyllä täällä joku on. Kerro sä miksi pidät jokaisessa välissä kylpytakkia? Annatko niitä lahjaksi? Onko monessa värissä?
 
"vieras"
En kylve, joten en käytä kylpytakkia. Suihkun jälkeen kuivaan pyyhkeeseen, jonka jätän pesuhuoneeseen kuivamaan ja kävelen ilkosillani vessaan rasvaamaan ja sieltä makuuhuoneeseen pukeutumaan.
 
"Vieras"
Mulla on, mutta harvoin käytän. Puen samantien yökkärin/vaatteet päälle. Varmaan käyttäisin jos saunassa kävisin sillein että "vilvottelisin" välissä, mutta yleensä käyn vaan yhdet löylyt.
 
Keittiönoita
Suihkun jälkeen kuivaan itseni ja puen joko vaatteet tai yöpaidan päälleni. Mulla on kylpytakki, mutta matka kylpyhuoneesta makuuhuoneeseen on vain muutama metri, joten tarkenen kulkea sen matkan ihan vain pyyheliina ympärilläni.
 
"Vieras"
Käyn yleensä illalla suihkussa ja puen sen jälkeen yöpaidan päälleni. Yön nukun alasti ja aamulla puen taas sen yöpaidan päälleni.
Jos käyn keskellä päivää suihkussa, niin kietoudun sen jälkeen pyyhkeeseen.
 
"pottu"
Aamuisin mulla on pyjamahousut ja villasukat sängyn vieressä, nukun t-paidassa. Ei siihen päälle enää mitään takkeja tarvita.

Suihkun jälkeen käytän jos jostain syystä hillun normaalia pitempään ilman vaatteita. Esim jos ollaan menossa juhliin niin meikkaan ja laitan hiukset ennen kuin puen. Silloin kylpytakki on kätevä. Tai mökillä saunan jälkeen, ei viitsi turhaan kuluttaa vaatteita ja pelkässä pyyhkeessä voi tulla kylmä.
 
"vieras"
Mulla oli joskus mut heitin pois kun sai osumaa hiusväristä. Oli must hankala keksiä sille paikkaa. Jotenki epäsiisti kylppärissä ja vei paljon tilaa. Missä te sitä säilytätte? Suihkun jälkeen riittää pyyhe, puen sit heti kuitenki jotain päälle.
 
"vieras"
Käytän harvoin, jos en jaksa kuivata kunnolla ja pukeutua heti suihkun jälkeen. Ei mulla ole aamuisin aikaa haahuilla kylpytakki päällä. Uusi kylpytakki olisi mukava lahja, vaikkei ihan tarpeellisin asia olekaan.
 

Yhteistyössä